لیست تجهیزات فست فود

کد: 140006035395912199

https://bit.ly/3DzIDOr

، تهران , (اخبار رسمی): لیست تجهیزات فست فود در سال 1400 و مواردی که واقعا نیاز دارید در این چند سال از آنجایی که شاهد راه اندازی فست فود های بیشماری در سطح کشور هستیم به طبع آن تولید و استفاده از لیست تجهیزات فست فود (Fast food equipment) هم بسیار گسترش پیدا کرده است. د.

لیست تجهیزات فست فود
لیست تجهیزات فست فود

در این چند سال از آنجایی که شاهد راه اندازی فست فود های بیشماری در سطح کشور هستیم به طبع آن تولید و استفاده از لیست تجهیزات فست فود (Fast food equipment) هم بسیار گسترش پیدا کرده است. برای خرید انواع این تجهیزات جانبی فست فود باید بهترین و با کیفیت ترین نوع آنها را خریداری کنید تا بتوانید از آنها سال های سال استفاده نمایید. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که خرید نوع دست دوم این تجهیزات از نظر اقتصادی به صرف آنها می باشد.

ولی باید بدانید آنها کیفیت و کارایی لازم را برای کار شما ندارند و باید همیشه نوع تولیدی و دست اول آنها را خریداری کنید. قیمت و لیست تجهیزات فست فود و لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی است که افراد به آن توجه زیادی نشان می دهند. به همین دلیل آنها بهتر است از تولیدی هایی که قیمت مناسب تری را برای خرید به آنها ارائه می دهند کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند

لوازم جانبی فست فود سیار متنوع می باشد و هر یک از این لوازم جانبی ویژگی های متنوعی دارد. شما برای خرید لیست تجهیزات فست فود و کافی شاپ باید به خوبی تمامی ویژگی های آنها را بشناسید و سپس آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که نکات بسیار زیادی در مورد خرید وسایل مورد نیاز راه اندازی فست فود وجود دارد و شما باید به آنها توجه نمایید. این نکات عبارت است از :

نوع فست فود 

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که شما برای خرید لیست تجهیزات فست فود باید به آن دقت داشته باشید این است که نوع فست فود خود را انتخاب کنید. بورس تجهیزات فست فود بسیار متنوع است و هر یک از آنها استفاده متفاوتی دارد، به همین دلیل شما باید به خوبی با بازار تجهیزات فست فود آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آنها را خریداری کنید.

به عنوان مثال باید بدانید تجهیزات ساندویچی با تجهیزات پخت فست فود تفاوت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل این مورد را زمان خرید بهتر است در نظر داشته باشید. وسایل فست فود پیتزا چندین مدل است(فر پیتزا ریلی,تاپینگ پیتزا,فر پیتزا صندوقی) که شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را تهیه کنید.

اگر شما با انواع لیست تجهیزات فست فود استیل آشنایی ندارید و نمی دانید باید کدام یک از آنها را خریداری کنید، بهتر است فروشندگانی که فروش تجهیزات فست فود تهران را بر عهده دارند مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند. شما برای خرید تجهیزات فست فود تهران می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید، چرا که بورس خرید تجهیزات پیتزا فست فود در تهران گسترده تر است.

هر یک از وسایل فست فود تهران را شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.  ولی پیش از خرید هر نوع از تجهیزات فست با قیمت، بهتر است به کیفیت و نیاز خود به آن توجه زیادی داشته باشید. برخی از آنها چندان مورد نیاز نیستند و برخی از آنها برای فست فود شما ضروری به شمار می روند.لیست تجهیزات فست فود

برند وسایل 

یکی از دیگر نکاتی که شما زمان خرید لیست تجهیزات فست فود باید به آن توجه داشته باشید، برند تجهیزات فست فود ایران می باشد. هر یک از برندهای تولیدی ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی دارند که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

هر یک از این تجهیزات ساخت و تولید کشورهای متنوع هستند که بهتر است به خوبی آنها را بشناسید و سپس خرید خود را انجام دهید. اگر برند هر یک از انواع این وسایل را بشناسید می توانید در بین آنها یکی را که مناسب تر است خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دقت داشته باشید که بهتر است هر یک از این لیست تجهیزات فست فود پیتزا و یا کافی شاپ ها را از نوع دست اول خریداری کنید. بسیاری از افراد برای اینکه قیمت کمتری را پرداخت کنند امکان دارد به دنبال اجناس دست دوم باشند که این انتخاب بسیار اشتباه است و نباید آن را انجام دهند.

در واقع باید بدانید  اگر نوع دست اول این تجهیزات را خریداری کنید می توانید غذاهای با کیفیتی را به آنها تحویل دهید. بنابراین بهتر است در بین انواع برندهای تجهیزات فست فود مانند آریا استیل نوین  ,پرشیا استیل ,مکس سیلور و غیره را انتخاب نمود.

قیمت لیست تجهیزات فست فود 

قیمت یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات است که در ابتدای خرید لیست تجهیزات فست فود افراد به آن توجه زیادی نشان می دهند. در واقع از آنجایی که قیمت تجهیزات تا حدودی بالا است افراد به دنبال نوع دست دوم آن هستند. ولی باید بدانید اگر شما بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آن را خریداری کنید بدون شک تا سال های سال می توانید از آن استفاده بهینه ای داشته باشید. پیتزا و ساندویچ یکی از اصلی ترین غذاهای فست فود می باشد که شما باید تجهیزات مربوط به آنها را خریداری کنید.

تاپینگ پیتزا  و فر پیتزا صندوقی ایتالیایی طرح جی جی اف یکی از اصلی ترین تجهیزات مربوط به پخت پیتزا ایتالیایی و فست و فود می باشد که به وسیله آن سرعت پخت غذاها بسیار بالاتر می رود. در واقع باید بدانید به این دلیل افراد به سراغ فست فود می روند که زودتر غذای خود را تحویل بگیرند. به همین دلیل باید تجهیزات پخت فست فود سرعت و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

انواع قیمت تجهیزات فست فود

برای اینکه شما برای راه اندازی فست فود انواع لیست تجهیزات مربوط به فست فود را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید بهتر است آنها را از تولیدی ها خریداری نمایید. در واقع آنها با قیمت مناسب تری می توانند به شما بهترین نوع از این تجهیزات را ارائه دهند تا بتوانید از آن استفاده بهینه ای داشته باشید.

پیش از خرید هر یک از انواع این تجهیزات بهتر است با تولید برند آنها آشنایی داشته باشید و بودجه خرید خود را برای تهیه کردن هر یک از آنها در نظر بگیرید. برخی از آنها که هزینه بالایی برای خرید دارند را می توانی از تولیدکنندگانی که هزینه کمتری دریافت می کنند خریداری کنید. البته که باید دقت داشته باشید تمامی متریال های به کار رفته شده درون این تجهیزات باید کیفیت لازم را داشته باشند.لیست تجهیزات فست فود

قیمت لیست تجهیزات فست فود آریا استیل نوین بسیار عالی و مناسب میباشد.استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه برای برای تولید را به ارمغان می آورد.استفاده از بهترین و مناسب ترین دستگاههای صنعتی برای تولید این محصول را نیز شامل میشود.

تعداد تجهیزات فست فود

 از دیگر نکاتی که زمان خرید انواع لیست تجهیزات فست فود باید به آن دقت داشته باشید تعداد این وسیله ها است. اگر شما تعداد زیادی از غذاهای فست فود را در رستوران خود سرو می کنید باید تعداد زیادی از این دستگاه ها را خریداری نمایید. برخی از این وسایل مانند:خط سلف سرویس , تاپینگ سرد , فر ریلی پیتزا , سرخکن دو سبده ایستاده , دستگاه گریل ذغالی و غیذه .

شما هر یک از آنها را که بخواهید خریداری کنید باید با دقت بسیار زیادی تهیه نمایید. کارشناسان فروش که در این زمینه تخصص بیشتری دارند می توانند به شما مشورت های لازم را جهت خرید ارائه دهند تا شما بتوانید در بین انواع این تجهیزات یکی از انواع آنها را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید.

اگر شما می خواهید یک فست فود کوچک راه اندازی کنید نیازی نیست تعداد زیادی از لیست تجهیزات متنوع را خریداری نمایید. در واقع برای آماده کردن چندین مدل غذا تنها کافی است دو یا سه عدد از این تجهیزات را خریداری نمایید.

اما اگر می خواهید یک فست فود بزرگی را راه اندازی کنید بهتر است به تعداد وسیله های آن دقت داشته باشید که چه لیست تجهیزات فست فود ی را نیاز است خریداری کنید. در مورد خرید هر یک از انواع این تجهیزات بهتر است به خوبی با کارشناسان فروش آریا استیل نوین مشورت کنید تا بهترین نمونه های آن را بر اساس نیاز خود بتوانید خریداری کنید.

جنس تجهیزات فست فود 

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید لیست تجهیزات فست فود باید به آن توجه داشته باشید جنس آنها است. هر یک از آنها باید استیل ضد زنگ باشد تا مقاومت زیادی داشته باشند. در واقع باید بدانید آن دسته از انواع تجهیزات که استیل هستند مقاومت زیادی دارند و ضد زنگ می باشند. بنابراین بهتر است شما در بین انواع آن یکی را که با نیازتان مطابقت بیشتری دارد را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر دستگاه کیفیت لازم را نداشته باشد بعد از مدتی به طور کلی کارایی خود را از دست می دهد و به همین دلیل بهتر است که به خوبی کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید و بهترین نمونه آن را خریداری کنید.  

شما می توانید زمان خرید هر یک از انواع تجهیزات به خوبی کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر خرید خود را می خواهید به صورت اینترنتی انجام دهید بهتر است یکی از سایت های معتبر را انتخاب کنید. ولی اگر می خواهید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید و از فروشگاه ها آن را تهیه کنید باید معتبر بودن فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید.

در واقع دقت داشته باشید که بهتر است هر یک از انواع لیست تجهیزات فست فود را از نمایندگی برند خود آن خریداری کنید. برخی از انواع این برندها شناخته شده نیستند و بهتر است شما از آنها خرید خود را انجام ندهید و تنها از نمایندگی های معتبر خرید کنید.

6.در نظر گرفتن بودجه خرید 

اینکه شما بودجه خود را برای خرید لیست تجهیزات فست فود در نظر بگیرید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به این مورد توجه بسیار زیادی داشته باشید. همه شما بدون شک به خوبی می دانید که خریداری تجهیزاتی که مربوط به فست فود است هزینه زیادی را در بر می گیرد.

شما زمانی که قصد دارید آنها را خریداری کنید و فست فود راه اندازی کنید باید بودجه خود را برای خرید هر وسیله ای به خوبی در نظر داشته باشید تا بتوانید بین آنها بهترین نمونه را خریداری کنید.

تامین بودجه خرید برای هر یک از افراد بدون شک میسر نمی باشد، به همین دلیل شما باید در ابتدا آن دست از تجهیزاتی که مهمتر هستند را خریداری کنید و سپس به دنبال نمونه های دیگر باشید.

در نظر گرفتن فضای در اختیار 

زمانی که شما برای خرید لیست تجهیزات فست فود خود اقدام می نمایید باید فضایی را هم که در اختیار دارید به خوبی مورد نظر داشته باشید. در بسیاری از زمان ها امکان دارد که افراد این فضا را در نظر نداشته باشند و به همین دلیل وسیله های زیادی را خریداری کنند. در این صورت بدون شک نمی توانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

بنابراین شما پیش از خرید هر وسیله ای باید اندازه گیری های هر وسیله ای را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری کنید. اندازه گیری درب، دستگاه و فضا از جمله مهمترین نکاتی است که شما پیش از خرید هر یک از وسایل باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

توجه کردن به برچسب انرژی 

برچسب انرژی آبی یکی از بهترین و ساده ترین راه هایی می باشد که به وسیله آن می توانید مقرون به صرفه بودن دستگاه ها و لیست تجهیزات فست فود را مورد بررسی قرار دهید. زمانی که شما این برچسب را روی محصولات خریداری شده خود مشاهده کنید بدون شک می توانید مطمئن شوید که آن محصولات بر اساس استانداردهای مشخص شده تولید شده اند.

اینکه آلاینده های هوا کمتر باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. در واقع حفاظت از محیط زیست دارای اهمیت بسیار زیادی است که تنها از طریق آشنایی با این برچسب آبی می توانید از آن مطلع شوید.

نتیجه گیری 

هر یک از انواع لیست تجهیزات فست فود که شما می خواهید برای فست فود خود خریداری کنید ویژگی های متنوعی دارند و شما برای خرید آنها باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که شما به خوبی با نکات خرید آشنایی داشته باشید می توانید بهترین نمونه این دستگاه و تجهیزات را خریداری کنید.لیست تجهیزات فست فود

اگر شما اطلاعات کافی در مورد خرید هر یک از انواع این تجهیزات ندارید بهتر است با کارشناسان فروش آریا استیل نوین مشورت کنید تا بهترین نمونه آنها را به شما جهت خرید معرفی کنند. در واقع با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که بیان نمودیم شما می توانید بهترین تجهیزات را خریداری کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن بودجه پیشنهادی شما و منوی مورد نظر شما عمل میکنند.با توجه به این موارد لیستی از بهترین تجهیزات فست فود را برای شما فراهم می آورند.با توجه به ابعاد و اندازه فست فود شما و منوی مورد نظر شما مهندسان طراح وارد عمل میشوند.مهندسان طراح با توجه به نقشه مغازه شما طراحی سه بعدی و بسیار عالی از صفر تا صد وسایل شما را در نظر میگیرند.

با در نطر گرفته شدن بودجه و فضای فست فود شما میتوان یک نقشه سه بعدی کامل از لیست تجهیزات فست فود شما را به دست آورد.به همین منظور با یک طرح اولیه و کامل وبا در نطر گرفتن فضای کار آشپز به پیش میروید.در نهایت یک پلان آشپزخانه صنعتی بسیار عالی از  فست فود شما بدست می آید.

خرید آنلاین تجهیزات فست فود

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و شیوع انواع ویروس های کرونا و غیره مردم تصمیم میگرند که خرید اینترنتی داشته باشند.با توجه به ترافیک و شلوغی بازار و خطرات بیماری اکثر مردم ترجیح میدهند که خرید خود را از داخل منزل و اینترنتی انجام دهند.

با پیشرفت سایت های فروشگاهی و اینترنتی و اسستقبال و اعتماد مردم به این سایت ها خرید و فروش های اینترنتی به طور قابل توجهی بیشتر شده است.بر همین اصل خرید آنلاین تجهیزات فست فود نیز بسیار باب شده است.

به جای اینکه مشتری مصافت و وقت فراوان را طی کند با یکی کلیک خرید لیست تجهیزات فست فود خود را انجام میدهد.

سایت های بسیار معتبری در زمینه تجهیزات فست فود فعالیت میکنند .از قبیل سایت های آریا استیل نوین, پرشیا استیل,گارد استیل و غیره که از سایت های قدیمی و برند های شناخته شده در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود میباشند.با صرف کمترین هزینه و اعتماد بین طرفین سفارشات بصورت اینترنتی ثبت میشوند و در اسرع وقت از طریق باربری و پست به کلیه نقاط کشور و یا خارج کشور ارسال میشوند.

کارخانه تولید لوازم فست فود

معمولا بهترین خرید ,خرید از کارخانه یا تولیدی میباشد.در این خرید با بهترین قیمت با یفیت ترین جنس را از دست اول تولید تهیه مینمایید.این عمل در بین مردم دنیا معمول میباشد که بدنبال خرید مطمعن و با قیمت مناسب میباشند.

خرید از کارخانه تولید لوازم فست فود بهترین راه حل ممکن برای فست فود داران محترم میباشد.در این بخش میتوان هم بصورت حظوری و هم بصورت اینترنتی از لوازم و تجهیزات فست فود دیدن نمود.سپس جنس مورد نطر خود را انتخاب و یا سفارش تولید این محصول را در کارخانه تولید لوازم فست فود قرار میدهد.

این سفارش تجهیزات فست فود در سریعترین زمان ممکن و با ضمانت نامه معتبر و بهترین قیمت ممکن برای شما عرضه میشود.در اصل با خرید از کارخانه های تولید لوازم فست فود میتوانید با یک تیر 3 نشان بزنید.تولید انواع لیست تجهیزات فست فود از قبیل:فر پیتزا ریلی,فر پیتزا صندوقی,سینک صنعتی,خط سلف سرویس,کانتر گرم و غیره میباشد.

دستگاه اتوماتیک فست فود

با پیشرفت تکنولوژی و علم امروزه تمامی دستگاهها رو به اتوماتیک شدن میروند.با افزایش استفاده انسان ها از ماشین ها درصنعت ساخت دستگاههای اتوماتیک نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند.بنابر این در همه زمینه ها از قبیل تولید خودرو,وسایل بازی,پارک ها,ماشن آلات صنعتی و لیست تجهیزات فست فود روبه ساخت دستگاههای اتوماتیک میرویم.

استفاده از دستگاههای اتوماتیک علاوه بر کاهش نیروی انسانی و هزینه باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جووی در هزینه ها و افزایش سرعت کار میشود.مثلا در لیست تجهیزات فست فود دستگاههای از قبیل کباب پز اتوماتیک,فر پیتزا اتوماتیک,سرخ کن صنعتی اتوماتیک و غیره تولید شده اند.

تولید این محصولات توانسته است که در بخش اعظمی از زمان و هزینه ها صرفه جوویی بسزایی انجتم شود.مثلا در یک کبابی که در روز بالای 500 سیخ کباب فروش داشته با خرید دستگاه کباب پز اتوماتیک توانسته فروش خود را به بیش از 2000سیخ در روز برساند. یا مثلا با خرید دستگاه سرخ کن صنعتی اتوماتیک علاوه بر سرعت بالا و کیفیت بالا در پخت توانسته در مصرف روغن صرفه جویی بسزایی انجام دهد.

در سرخ کن های صنعتی که حرارت مستقیم دارند روغن در عرض یک هفته میسوزد.و این امر موجب افزایش مصرف روغن در حجم های بالا میشود.ولی در سرخ کن صنعتی حرارت غیر مستقیم اتوماتیک روغن حداقل 40 روز سالم باقی میماند.

قیمت تجهیزات فست فود دست دوم

با شیوع ویروس کرونا و از رونق افتادن کسب و کار بسیاری از صاحبان مشاغل از کار خود دست کشیده اند.در زمینه فست فود داران نیز بسیار از آن ها کسب و کار خود را تعطیل و شروع به فروش لیست تجهیزات فست فود دست دوم نموده اند.

قیمت تجهیزات فست فود دست دوم در قیاس با تجهیزات فست فود نو اختلاف آنچنانی ندارد؟؟؟به اینصورت که اکثر صاحبان مشاغل میگویند که زمان کمی از خرید لیست تجهیزات فست فود گذشته است.به همین علت خرید از کارخانه تولید تجهیزات فست فود بسیار عاقلانه تر میباشد.

به این نکته نیز باید توجه داشته باشد که قیمت تجهیزات فست فود دست دوم شاید اختلاف 5 درصدی با مدل مشابه نو داشته باشد.ولی شما با خرید وسایل دست دوم از گارانتی محصولات به دور میباشد.تجهیزات دست دوم به هیچ عنوان دارای گارانتی نمیباشند.

واینکه خرید تجهیزات دست دوم فست فود ریسک بسیار بالایی را نیز دارد.مثلا در خرید یک یخچال ویترینی شما نوع موتور و مدت زمان استفاده از کمچرسور و سالم بودن کمپرسور را نمیتوانید حدس بزنید.و بعد از خراب شدن کمپرسور یخچال و فاقد گارانتی بودن آن محصوا دیگر به درد شما نیمخورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل نوین

درباره آریا استیل نوین : گروه صنعتی اریا استیل نوین از سال ۱۳۸۶ با تجربه گروهی شاخص و کار آمد و با تکیه بر خلاقیت فردی مثال زدنی و دانش فنی فراوان توانسته است در طی این سال ها محصولاتی با کیفیت عالی تولید نماید و رضایت بالای مشتریان خود را فراهم سازد. کیفیت حرف اول را در تولیدات این شرکت میزند.اصول کار این شرکت بر پایه دانش فنی بالا و به کار گیری به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاهها و مواد اولیه در ساخت محصولات حرف اول را در سطح محصولات مشابه میزند.

منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی