اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235376517001

تاریخ دقیق راه اندازی قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو اعلام شد

کد: 140005235376517001

https://bit.ly/3g3wtU8

، تهران , (اخبار رسمی): تیم هریسون، مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت IOHK اعلام کرد که کاردانو قصد دارد شبکه اصلی هارد فورک آلونزو را در تاریخ ۱۲ سپتامبر راه اندازی کند. این بدان معنی است که کاردانو کمتر از یک ماه با راه اندازی قراردادهای هوشمند فاصله دارد ...

تاریخ دقیق راه اندازی قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو اعلام شد
تاریخ راه اندازی شبکه کاردانو

به‌روزرسانی که همه از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند به کاربران این امکان را می‌دهد تا قراردادهای هوشمند را در بستر بزرگ‌ترین بلاک چین اثبات سهام جهان اجرا کنند.

‌ ‌ ‌‌ ‌‌تیم هریسون، مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت IOHK اعلام کرد که کاردانو قصد دارد شبکه اصلی هارد فورک آلونزو را در تاریخ ۱۲ سپتامبر راه اندازی کند. این بدان معنی است که کاردانو کمتر از یک ماه با راه اندازی قراردادهای هوشمند فاصله دارد.

تاریخ راه اندازی قراردادهای هوشمند در بستر شبکه کاردانو

به‌روزرسانی که همه از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدند به کاربران این امکان را می‌دهد تا قراردادهای هوشمند را در بستر بزرگ‌ترین بلاک چین اثبات سهام جهان اجرا کنند. نایجل همسلی، سرپرست اجرایی کاردانو مدعی است تیم‌های مهندسی و آزمایش پروژه به‌سختی در حال کار کردن هستند تا قراردادهای هوشمند با موفقیت به شبکه کاردانو وارد شود. در این میان شرکای متعددی در حال کار بر روی برنامه‌های غیرمتمرکز خود هستند که به زبان برنامه‌نویسی پلوتوس نوشته شده است.

به گفته همسلی، تا پایان فاز بنفش آلونزو حدود ۵۰۰ نفر از اعضای انجمن بر روی شبکه کار خواهند کرد. علاوه بر این، تیم بنیاد کاردانو مسئول همکاری با صرافی‌ها خواهد بود. برنامه‌ریزی ‌شده که بخش عمده همکاری با صرافی‌ها پیش از زمان نهایی هارد فورک رخ دهد.

تا تاریخ ۱۶ آگوست، شرکت IOHK آخرین نسخه کاندید اصلی خود را برای نود اصلی پلوتوس خواهد داشت. هارد فورک قرار است در روز نخست ماه سپتامبر در شبکه آزمایشی کاردانو اجرایی شود و این موضوع به تیم این امکان را خواهد داد تا ببینند کل پروژه چگونه در محیط تولید اجرا خواهد شد. به گفته همسلی، این آخرین قطعه از پازل پیش از استقرار هارد فورک آلونزو در شبکه اصلی خواهد بود.

همسلی در این رابطه گفت:

با نزدیک شدن به این هارد فورک، قابلیت پلوتوس را ارائه می‌دهیم که جعبه‌ابزار کاملی از قابلیت قراردادهای هوشمند است و سپس از آنجا شروع خواهیم کرد. این به ما اصول کار بر روی کاردانو را می‌دهد. ما به‌زودی تعداد بیشتری از برنامه‌های غیرمتمرکز و دیگر نوآوری‌ها را خواهیم داشت.

منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکس نوین

صرافی آنلاین اکس نوین‌ ‌ ‌‌ بازار معاملاتی خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران , خرید بیت کوین تتر لایت کوین دوج کوین اتریوم ترون شیبا ریپل سوشی و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]