اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245379210035

همکاری در فروش با سوپرمارکت اسنپ در دیما افیلیت

کد: 140005245379210035

https://bit.ly/3m3O4yP

، تهران , (اخبار رسمی): اگر رسانه دارید و می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، خبر خوبی برایتان داریم. سوپرمارکت آنلاین اسنپ به دیما افیلیت اضافه شد! با استفاده از برنامه همکاری در فروش سوپرمارکت اسنپ در دیما افیلیت می‌توانید کسب درآمد کنید و مطمئن باشید که این حوزه یکی از بهترین حوزه‌هایی است که تاکنون در آن فعال بوده‌اید.

همکاری در فروش با سوپرمارکت اسنپ در دیما افیلیت
همکاری در فروش با سوپرمارکت اسنپ در دیما افیلیت

صنعت سوپرمارکت آنلاین از نظر رشد طی چند سال گذشته رکوردشکن بوده است. بحران کرونا نیز به این رشد کمک زیادی کرده است، زیرا باعث افزایش فروش مواد اولیه در مقایسه با غذاهای آماده و در عین حال رونق فروش اینترنتی شده است.

اگر رسانه دارید و می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، خبر خوبی برایتان داریم. سوپرمارکت آنلاین اسنپ با ارسال سریع، فوری و تخفیفات ویژه به دیما افیلیت اضافه شد! با استفاده از برنامه همکاری در فروش سوپرمارکت اسنپ با دیما افیلیت می‌توانید کسب درآمد کنید و اطمینان داشته باشید که این حوزه یکی از بهترین حوزه‌هایی است که تاکنون در آن فعال بوده‌اید.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ با تنوع بالای کالا، امکان جستجوی پیشرفته، کاربری آسان، تاریخ مصرف بسیار مناسب کالاها، تخفیف روی کالاها و سفارش همه‌ی کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز به‌صورت یکجا، امکان ارسال سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم کرده است.

در این پلتفرم، کاربران می‌توانند سفارش‌های خود را ظرف ۳۰ دقیقه تحویل بگیرند، از کرونا، گرما و ترافیک در امان بمانند و به‌راحتی به سوپرمارکت‌های محله و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اطراف خود دسترسی داشته باشند.

سوپرمارکت اسنپ با تنوع بیش از ۱۵۰۰۰۰ محصول موجود در فروشگاه‌های مختلف در بیش از ۱۶ شهر فعال است و هرماه چند شهر جدید را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نکته‌ی قابل توجه این است که سفارش‌های کاربران تا ۱۵ دقیقه پس از ثبت و در صورت قطعی شدن سفارش، روی پنل قابل مشاهده هستند.

با توجه به این‌که سوپرمارکت اسنپ با طراحی کمپین‌های جذاب و پرفروش در ماه مانند «مارکت پارتی» و «مزه فوتبالی» فرصت مناسبی را برای شروع همکاری در فروش فراهم کرده است، به ناشران عزیز دیما پیشنهاد می‌شود از صفحات این کمپین‌ها به عنوان صفحات فرود کاربران استفاده کنند. ناشران می‌توانند بنرهای مربوط به این کمپین‌ها را از پنل دیما افیلیت دریافت کنند و یا محتوای مرتبط با آن‌ها را تولید نمایند.

به‌طورقطع این نکات اولیه صرفاً به‌عنوان پیشنهاد برای رسیدن به بهترین تجربه‌ی همکاری در فروش با سوپرمارکت اسنپ ارائه‌شده است، ناشران عزیز می‌توانند با توجه به شناخت مخاطب خود بهترین صفحات فرود را به آن‌ها معرفی کنند و پس از خرید آن‌ها از لینک ویژه‌ای که در اختیارشان قرار داده‌شده است، کمیسیون دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]