اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245380716140

خرید سیم کارت 0912 قسطی، مگه میشه؟ چطوری؟

کد: 140005245380716140

https://bit.ly/3jVilgQ

، تهران , (اخبار رسمی): بهتون پیشنهاد میکنم حتما اگه قصد خرید سیم کارت رو دارید اما یه سری موانع همیشه باعث شده تا این کار رو انجام ندید، الان وقتش هست که خرید آنلاین و خرید اقساطی سیم کارت همراه اول رو به طور هم زمان تجربه کنید.

خرید سیم کارت 0912 قسطی، مگه میشه؟ چطوری؟
خرید سیم کارت 0912 قسطی

شما هم مثل من از شماره سیم‌کارتتون ناراضی هستید و بارها تصمیم گرفتید که عوضش کنید یا یه سیم‌کارت جدید بخرید؟! حالا یا از شماره‌تون خوشتون نمیاد یا از اپراتورتون راضی نیستید و به هزارویک دلیل دیگه ممکن هست تصمیم به خرید سیم کارت جدید داشته باشید.

شرط می بندم که همیشه یه عاملی باعث شده تا شما هم هیچ وقت برای این کار اقدام نکنید!

حالا یا قیمت‌های سرسام آور سیم‌کارت‌ها و یا سخت بودن مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های فروش سیم‌کارت اون هم توی شرایط کروناییِ حال حاضر، ممکن هست علت این اقدام نکردنِ ما برای خرید سیم‌کارت باشه.

اما از اونجایی که موقعیت شغلیم رو تغییر دادم و شرایط خاص‌تری رو دارم تجربه میکنم، دیگه واقعا مجبور هستم برای حفظ وجه حرفه‌ای خودم هم که شده سیم‌کارت اعتباری سابق رو با یک خط دائمی تعویض کنم. خب مطمئنا باید سعی کنم یه شماره خوب هم گیر بیارم.

البته سیم‌کارت‌های دائمی علاوه بر وجهه بهتر اونها، باعث میشن که هیچ وقت نگران تموم شدن اعتبارم نباشم و با خیال راحت مکالمات خودم رو انجام بدم.

چون هر چقدر که میگذره ارتباط‌هام با افراد، بیشتر و گسترده‌تر میشه و نیاز دارم تا با اطمینان‌خاطر بیشتری از خدمات سیم کارت‌های دائمی استفاده کنم.

این یکی از امتیازات بزرگی هست که خطوط دائمی نسبت به اعتباری دارن و اون هم تموم نشدن اعتبار هست.

من همیشه از همون اول هم فقط سیم کارت همراه اول داشتم و حاضر نشدم با هیچ اپراتور دیگه‌ای عوضش کنم. تنها اپراتوری هست که بهش اعتقاد دارم.

به خاطر شغلم توی شهرها و روستاهای مختلفی زندگی کردم و توی دورافتاده‌ترین جاهایی که حتی فکرش رو هم نمیکردم همراه اول همیشه بهم کمک کرد تا بتونم کارهای اینترنتی و ارتباطاتم توی فضاهای آنلاین رو انجام بدم. خدمات و پشتیبانی‌های خوبشون هم باعث شد هیچوقت نتونم از همراه اول بگذرم و به خاطر نوع و نحوه انجام این خدمات همیشه در صدر اپراتورهایی بود که بهش فکر میکردم و هنوز که هنوزه خبرهای اون رو دنبال میکنم.

به همین خاطر این بار هم انتخاب اول و آخرم همراه اول بود.

ولی خب نگرانی‌م بابت قیمت‌های بالای سیم کارت‌ها با شماره رند و یا حداقل شماره‌ی مورد نظرم همچنان ادامه داشت و همینطور هم با خراب شدن اوضاعِ ویروس منحوس کرونا بیشتر از قبل ترس خروج از خونه و رفتن به دفاتر و نمایندگی‌های شلوغ هم بابت خرید سیم کارت همراه اول یه درد دیگه بود.

ولی چاره‌ای نبود و کاری بود که باید هر چه زودتر انجام میدادم.

برای پیدا کردن نشونی نزدیک‌ترین نمایندگی همراه اول به خونه خودم، سراغ گوگل رفتم. اما با اطلاعات و خبرهای دیگه‌ای مواجه شدم که حیرت‌زده‌م کرد.

فهمیدم که من میتونم از همین صندلی که روش نشستم و از همین جا خرید آنلاین سیم کارت همراه اول رو انجام بدم و این عالی بود. بهتر از این نمیشد.

اما همچنان اصلا فکر خرید سیم کارت همراه اول که حداقل شماره‌ش یکم شبیه اون شماره‌ای که من میخوام باشه به ذهنم هم خطور نمیکرد چه برسه به اینکه یکم رُند هم باشه و از نظر گفتاری آهنگِ خوبی داشته باشه و طرف مقابل من هم خیلی راحت‌تر به ذهن خودش بسپره.

چون این شماره‌ها خیلی گرون هست و مطمئن بودم فعلا از پس پرداخت هزینه خریدش برنمیام.

بالاخره روی یکی از این لینک‌‌های خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول کلیک کردم و وارد شدم.

اولین گزینه‌ای که توجهم رو به خودش حسابی جلب کرد و دهنم وا موند گزینه خرید اقساطی سیم کارت همراه اول بود. باورم نمیشد که میتونم یک خط با یه شماره خوب و آبرومندانه اون هم 0912 که در حالت عادی باید کلی پول بابتش پرداخت میکردم رو با یه شرایط خوب قسطی برای خودم تهیه کنم.

خرید آنلاین سیم کارت همراه اول، خودش حسابی و به اندازه کافی عالی بود و حالا من شرایط خرید اقساطی سیم کارت 0912 رو هم جلوی خودم میدیدم و میتونستم با فراغ بال شماره مورد نظر خودم رو انتخاب کنم و تازه لازم هم نبود که یه مبلغ زیادی رو جیرینگی و یجا پرداخت کنم. و هم اینکه به خاطر هزینه‌های بالا مجبور نبودم سیم‌کارتی رو برای خرید انتخاب کنم که شماره موردنظر و دلخواه من رو نداشته باشه.

سعی کردم فرصت رو از دست ندم و همون لحظه خرید آنلاین سیم کارت خودم رو اون هم به صورت اقساط انجام دادم و خیالم بابت داشتن یه سیم کارت دائمی همراه اول راحت شد.

البته درسته یه سری مراحل رو باید برای فعال کردن سیم کارت با مدارک شناسایی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنیم اما خب همین که مجبور نبودم زمان زیادی رو برای انتخاب شماره و مراحل مقدماتی دیگه‌ش توی مکان‌های عمومی بگذرونم حسنِ خیلی بزرگی بود.

شاید باورتون نشه کاری که من ماه‌ها بود به تعویق مینداختم فقط به خاطر ترس از هزینه‌های بالای سیم کارت‌های دائمی و نگرانی از مبتلا شدن به ویروس کرونا، توی چند دقیقه انجام دادم.

البته این رو هم بهتون بگم که خرید اقساطی سیم کارت همراه اول شرایط و قوانینی هم داره که خیلی سخت نیست و توی سایت میتونید از اونها مطلع شید. ولی شرایط سختی نیست و از پس اونها بر میایید.

اون چیزی که اهمیت داره این هست که ما سیم کارتی داشته باشیم که علاوه بر خدمات خوب و عالی که بهمون ارائه میده شماره خوبی هم داشته باشه.

مخصوصا برای شمایی که کسب و کار خاص خودتون رو دارید، داشتن یه شماره رند و خوب که به راحتی توی ذهن مخاطبتون بشینه به موفقیت کسب و کار شما کمک زیادی میکنه. و این شرایط خرید سیم کارت 0912 بهترین فرصت هست تا یه قدم بزرگ برای برند خودتون بردارید.

پس بهتون پیشنهاد میکنم حتما اگه قصد خرید سیم کارت رو دارید اما یه سری موانع همیشه باعث شده تا این کار رو انجام ندید، الان وقتش هست که خرید آنلاین و خرید اقساطی سیم کارت همراه اول رو به طور هم زمان تجربه کنید.

برای اینکه بدونید روال خرید سیم کارت همراه اول و شرایط اقساطی اون به چه شکلیه کافی هست به سایت سیم خان https://simkhan.ir سر بزنید.

سیم‌ خان یه پلتفرم اختصاصی هست که شما علاوه بر خرید، امکان فروش سیم‌ کارت‌های خودتون رو هم دارید. درواقع سیم‌خان بستری رو به وجود آورده که شما چه صاحب یه کسب و کار باشید چه یه فرد عادی میتونید توی این بستر، خرید و فروش سیم کارت‌های خودتون رو انجام بدید.

یکی از مزیت‌های بزرگ سیم ‌خان طیف وسیع و گسترده سیم‌کارت‌هاست که به شما کمک میکنه شماره موردنظر خودتون رو انتخاب کنید و اون رو با شرایط خوب و قسطی برای خودتون کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]