اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005275383417048

نکس ترک موتور جستجو آهنگ شروع به کار کرد.

رونمایی از سایت نکس ترک با هدف انتشار سریع موسیقی

کد: 140005275383417048

https://bit.ly/3mrSZK5

، (اخبار رسمی): با هدف انتشار سریع موسیقی و انعکاس اخبار صنعت موسیقی، از سایت نکس ترک به آدرس https://nextrack.ir در تاریخ ۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ رونمایی شد.

رونمایی از سایت نکس ترک با هدف انتشار سریع موسیقی
رونمایی از سایت نکس ترک با هدف انتشار سریع موسیقی

به گزارش نکس ترک، سایت https://nextrack.ir که یک سایت اطلاع رسانی اخبار صنعت موسیقی و انتشار قانونی موسیقی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار سریع موسیقی را تسهیل کند.

به گزارش نکس ترک، سایت https://nextrack.ir که یک سایت اطلاع رسانی اخبار صنعت موسیقی و انتشار قانونی موسیقی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد انتشار سریع موسیقی و انعکاس اخبار صنعت موسیقی را تسهیل کند.

رضا رحمتی، بنیان گذار نکس ترک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نکس ترک در اهداف خود دیده است تا تبدیل به یک موتور جستجو کامل شود تا موسیقی مجاز ایرانی را منتشر کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « نکس ترک قابلیت ساخت لیست موسیقی، اشتراک گذاری لیست پخش بین کابران، انتشار رایگان موسیقی، انتشار اخبار موسیقی و پخش آنلاین موسیقی را دارا است.»

گفتنی است نکس ترک، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهاقدام بهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نکس ترک به آدرس https://nextrack.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی