اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005285384116587

نگاهی به برخی از دستاوردهای اخیر شرکت رنگ‌های صنعتی ایران

کد: 140005285384116587

https://bit.ly/3k3rd41

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رنگ‌های صنعتی ایران از بین حدود ۴۰۰ شرکت کاندید در استان اصفهان، به عنوان کار آفرین برتر در سال۱۳۹۸ انتخاب شد  و لوح تقدیر این موفقیت را از دکتر فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی دریافت نمود .

نگاهی به برخی از دستاوردهای اخیر شرکت رنگ‌های صنعتی ایران
نگاهی به برخی از دستاوردهای اخیر شرکت رنگ‌های صنعتی ایران

شرکت رنگ‌های صنعتی ایران، کارآفرین برتر استان اصفهان شد و لوح تقدیر این مراسم را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رنگ های صنعتی ایران، در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان اصفهان که با حضور استاندار استان اصفهان، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیران سازمان صمت، مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و همچنین جمعی از صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار گردید، شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان کارآفرین برتر این استان انتخاب شد. 

گفتنی است که شرکت رنگ‌های صنعتی ایران از بین حدود ۴۰۰ شرکت کاندید در استان اصفهان، به عنوان کار آفرین برتر در سال۱۳۹۸ انتخاب شد  و لوح تقدیر این موفقیت را از دکتر فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی دریافت نمود .

فرامرز دهقانی، رییس هیات مدیره شرکت رنگ های صنعتی ایران درحاشیه این مراسم گفت: انتخاب شرکت رنگ های صنعتی ایران به عنوان کارآفرین برتر، مسئولیت این شرکت،جهت بهبود مداوم کیفیت و کمیت محصولات و توجه به رونق تولید، را افزایش داده است و ما تلاش می کنیم با اتکا به تجربه طولانی خود در این حوزه و مسئولیتی که این عنوان بردوش ما قرار داده است، نسبت به افزایش فرایندهای کمی و کیفی محصولات و خدمات خود در سال آینده و سال های بعد توجه بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است که شرکت رنگ های صنعتی ایران، در شهریور سال ۱۳۶۱ به همت جمعی از متخصصین و صنعتگران زبده ایرانی و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰،۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی رازی اصفهان، به عنوان یکی از قطب های صنعت رنگ کشور، آغاز به فعالیت نمود و از آن زمان به طور پیوسته مراحل رشد و موفقیت را طی کرده است که  انتخاب به عنوان کارآفرین برتر استان اصفهان و مشارکت در بزرگترین پروژه صنعت گاز خاورمیانه که در ادامه به آن اشار خواهیم کرد، بخشی از این موفقیت های بوده است.

این شرکت از بدو تاسیس، به عنوان یکی از پیشگامان تولید رنگ های صنعتی کشور، همواره حفظ بالاترین کیفیت و بهبود مستمر فنی را در دستور کار خود قرار داده است. به گونه ای که هم اکنون افتخار همکاری با بیش از ۱۵ فارغ التحصیل رشته مهندسی پلیمر – رنگ از دانشگاه صنعتی امیر کبیر را در واحد‌های مختلف تولید، فروش، R&D و کنترل کیفیت را دارد.

در تحولی دیگر، مشارکت شرکت رنگ های صنعتی ایران در بزرگ‌ترین پروژه‌ صنعت گاز خاور میانه برای شرکت رنگ های صنعتی ایران، که نزدیک به چهل سال سابقه همکاری مستمر با صاحبان صنایع بالادستی کشور، نظیر صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها، صنایع فلزی و آلیاژی را در کارنامه خود دارد، تازه ترین گام این شرکت برای همکاری با یکی از عظیم ترین پروژه های ملی کشور رقم خورد که این پروژه مدتی است که در حال انجام است.

براساس موافقت های صورت گرفته، شرکت رنگ های صنعتی ایران (RSI) به عنوان همکار در زمینه تامین و اجرای پوشش‌های حفاظتی و پشتیبانی فنی و مهندسی شرکت های مجری پروژه عظیم پالایشگاه گاز بید بلند همکاری خواهد داشت.

پروژه بزرگ ملی پالایشگاه بید بلند که نامزد دریافت جایزه جهانی مگاپروژه‌های ۲۰۲۰ نیز شده است و لقب بزرگترین پروژه صنعت گاز کشور را به خود اختصاص داده، در آستانه افتتاح رسمی است و با بهره برداری از این پروژه بخش قابل توجهی از گازهای همراه نفت خوزستان تحویل شبکه سراسری گاز کشور می شود.

ابر پروژه بیدبلند خلیج‌فارس در گستره سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در مساحت بیش از ۳۰۰ هکتار شامل سایت پالایشگاهی و تاسیسات ذخیره‌سازی و همچنین بیش از ۹۰۰ کیلومتر خطوط لوله خوراک و انتقال با اعتباری بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت است.

این پروژه راهبردی ملی که با توان متخصصان ایرانی به سرانجام رسیده  است و بخش مربوط به پوشش های حفاظتی آن به وسیله شرکت رنگ های صنعتی ایران، عملیاتی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رنگ های صنعتی ایران

شرکت رنگ های صنعتی ایران ، در شهریور سال ۱۳۶۱ به همت جمعی از متخصصین و صنعتگران زبده ایرانی و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰،۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی رازی اصفهان، به عنوان یکی از قطب های صنعت رنگ کشور، آغاز به فعالیت نمود. این شرکت از بدو تاسیس، به عنوان یکی از پیشگامان تولید رنگ های صنعتی کشور، همواره حفظ بالاترین کیفیت و بهبود مستمر فنی را در دستور کار خود قرار داده است. به گونه ای که هم اکنون افتخار همکاری با بیش از ۱۵ فارغ التحصیل رشته مهندسی پلیمر – رنگ از دانشگاه صنعتی امیر کبیر را در واحد‌های مختلف تولید، فروش، R&D و کنترل کیفیت، دارد. تجربه حاصل از نزدیک به ۴۰ سال همکاری مستمر با صاحبان صنایع بالادستی کشور، نظیر صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها، صنایع فلزی و آلیاژی و… اندوخته گران بهایی را برای شرکت رنگ های صنعتی ایران به همراه داشته است و با این پشتوانه فنی و تجربه ارزشمند، ورود به بازارهای منطقه ای و بین المللی در راستای اعتلای نام ایران عزیزمان، در دستور کار و اولویت جدی برنامه های بازرگانی این شرکت، قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]