اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305386410035

همکاری در فروش با ویترینی شو در دیما افیلیت

کد: 140005305386410035

https://bit.ly/3B37rwo

، تهران , (اخبار رسمی): دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. «ویترینی شو» یکی از این فروشگاه‌هاست که در زمینه‌ی دکوراسیون منزل و اداری فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

همکاری در فروش با ویترینی شو در دیما افیلیت
همکاری در فروش با ویترینی شو در دیما افیلیت

همکاری در فروش یکی از راه‌های مؤثر کسب درآمد آنلاین در دنیای اینترنت است که طی دهه ۲۰۱۰ در جهان شاهد رشد آن بودیم و با رسیدن به ۲۰۲۰ پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این برنامه به وجود آمد. بی‌تردید هنوز هم این برنامه جای رشد و شکوفایی دارد، به‌طوری که در طی دوره‌ی سخت پاندمی کرونا با افزایش فروش فروشگاه‌های آنلاین، ناشران در سراسر دنیا از جمله کسب‌وکارهایی بودند که از همکاری در فروش درآمد خوبی کسب کردند.

دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. «ویترینی شو» یکی از این فروشگاه‌هاست که در زمینه‌ی دکوراسیون منزل و اداری فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. در این خبر به معرفی این فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم و نکاتی را برای کسب درآمد از همکاری در فروش با ویترینی شو ذکر می‌کنیم.

ویترینی‌شو فروشگاهی معتبر برای خرید لوازم دکوراسیون منزل و اداری است، که با رعایت اصول تجارت دیجیتال، به یکی از فروشگاه‌های موفق در این زمینه تبدیل شده است. عرضه‌ی طرح‌های متنوع از برندهای مختلف در این فروشگاه، باعث ایجاد فضایی مناسب جهت بررسی و انتخاب شده است.

این فروشگاه امروز به یکی از بزرگ‌ترین مراجع بررسی تخصصی و انتخاب کالای خواب تبدیل شده و به‌طور مداوم در حال رشد و ارتقای سطح خدمات و کیفیت کالاهای خود است.

فروشگاه آنلاین ویترینی شو با فراهم کردن امکان پرداخت مطمئن حس اعتماد کافی را برای مشتریان خود ایجاد می‌کند و با کمینه ساختن قیمت لوازم دکوراسیون خانه و کالای خواب، انگیزه‌ی خرید اینترنتی لوازم خواب را برای مشتری فراهم می‌سازد.

شما می‌توانید با ثبت‌نام و افزودن رسانه‌ی خود در دیما افیلیت جزئیات کمیسیون‌های مربوط به این فروشگاه را مشاهده کنید. بنر یا خلاقه‌های مربوط به این فروشگاه نیز از طریق صفحه‌ی فروشگاه ویترینی‌شو در پنل دیما افیلیت قابل ‌دسترسی است.

برای دریافت لینک همکاری با این فروشگاه می‌توانید از لینک‌های عمومی و اختصاصی استفاده کنید:

نحوه ساخت لینک همکاری اختصاصی

نحوه ساخت لینک همکاری عمومی

به ناشران عزیز پیشنهاد می‌شود به‌منظور درنظرگیری بهترین صفحه فرود برای نرخ تبدیل بالا، تجربه‌ی شخصی یا نقد و بررسی خود درباره‌ی محصولات فروشگاه اینترنتی ویترینی‌شو را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

انتخاب صفحه‌ی فرود بستگی به نوع محتوای تهیه‌شده از جانب شما دارد. برای مثال می‌توانید این فروشگاه یا مزایای خرید از آن را به صورت کلی معرفی کرده و به صفحه‌ی اصلی آن لینک بدهید. همچنین می‌توانید مطالبی درباره‌ی کالاهای هر دسته نظیر تشک، روتختی و … تهیه کرده و کاربران را به صفحه‌ی خرید آن دسته از محصولات ارجاع بدهید.

این فروشگاه همچنین صفحه‌ای به نام مجله دکوراسیون دارد که در آن مطالب مبسوطی درباره‌ی محصولات یا به طور کلی دکوراسیون و لوازم منزل منتشر می‌کند. با نگاهی به موضوعات و مطالب مطرح‌شده در این صفحه می‌توانید برای تولید محتوای خود ایده بگیرید. برای مثال مشابه این مجله درباره‌ی برندهای روتختی یا نحوه‌ی انتخاب و ست کردن روتختی با سایر لوازم منزل بنویسید و کاربران را به صفحه‌ی خرید آن دسته از محصولات هدایت کنید. یا مثلاً در قسمت محصولات اداری، راهنمایی برای انتخاب صندلی‌های اداری تهیه کنید و حتی چند نمونه از این صندلی‌ها را پیشنهاد کرده و به صفحه‌ی فروش آن‌ها لینک بدهید.

ذکر این نکته ضروری است که این نکات اولیه صرفاً به‌عنوان پیشنهاد برای رسیدن به بهترین تجربه‌ی همکاری در فروش با فروشگاه ویترینی‌شو ارائه‌ شده است، شما ناشران عزیز می‌توانید با توجه به شناخت مخاطب خود بهترین صفحات فرود را به آن‌ها معرفی کنند و پس از خرید آن‌ها از لینک ویژه‌ای که در اختیارتان قرار داده‌شده است، کمیسیون دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]