اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000606539987164

خرید اکانت دائمی canva pro برای اولین بار در ایران با قیمت باور نکردنی

کد: 14000606539987164

https://bit.ly/2WyvuEM

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس Canva (کانوا) یک نرم افزار تحت وب کاربردیست که با محیط بسیارساده و کاربر پسند خود افرادی که حتی کوچک ترین مهارتی در زمینه گرافیک و طراحی ندارند را ، به طراحی زُبده بدل میکند.

خرید اکانت دائمی canva pro برای اولین بار در ایران با قیمت باور نکردنی
خرید اکانت دائمی canva pro برای اولین بار در ایران با قیمت باور نکردنی

سرویس Canva (کانوا) چیست؟

سرویس Canva (کانوا) یک نرم افزار تحت وب کاربردیست که با محیط بسیارساده و کاربر پسند خود افرادی که حتی کوچک ترین مهارتی در زمینه گرافیک و طراحی ندارند را ، به طراحی زُبده بدل میکند.

همچنین اپلیکیشن Canva به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پوستر، کارت پستال، کارت دعوت، بنر، لوگوهای خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید.

دیتابیس عظیم این برنامه بیش از 60 هزار قالب مختلف را در دسته های گوناگون و همچنین تعداد زیاد فونت و تمپلت ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ایده های طراحی تان را در لحظه با Canva به واقعیت بدل کنید!

نرم افزار Canva را به گونه ای می تون یک استارت اپ جامع برای ساخت انواع طرح های گرافیکی دانست ؛ به صورتی که کاربران آن با دسترسی به ابزار هایی متنوع خواهند توانست تا تمامی توانایی های خود را در این زمینه نمایان سازند و هر آن چیزی که در ذهن شان دارند را به صورت تصاویری خیره کننده به نمایش بگذارند.

همان طور که اشاره کردیم، ساخت طرح های گرافیکی توسط کانوا طیف وسیعی را در بر می گیرد به صورتی که هر نوع ویدئو، استوری اینستاگرام، پوستر ها، کارت های پستال و … قابل طرح ریزی می باشند.

خرید اکانت پریمیوم Canva Pro (کانوا پرو) چه مزیت هایی دارد؟

با استفاده از اکانت Canva Pro و فقط با کمی خلاقیت بدون نیاز به هیچ دانش خاصی میتونید حرفه ای ترین و چشم گیر ترین طرح های ممکن رو خلق کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با استفاده از فیلترهای مختلف تصاویر خود را ویرایش کنید یا با تنظیم روشنایی، کنتراست و سایر ابزارها طراحی های حرفه ای خود را به نمایش بگذارید.

با کانوا طراحی پوسترهای شما بسیار ساده می شود و در کمترین زمان می توانید بهترین نتیجه را بدست آورید.

این برنامه طرح های فوق‌العاده‌ای برای کاربران اینستاگرام هم برای استوری و هم برای پست های ثابت دارد که می تواند جلوه خاصی به طراح های شما در شبکه های اجتماعی دهد.

شما می توانید با ثبت نام به رایگان از برخی از امکانات این سایت استفاده نماید اما برای استفاده از تمامی بخشهای پرمیوم این سایت نیاز به خرید اکانت canva pro دارید که حداقل قیمت آن از ۱۱۹ دلار شروع میشود.

من یک حساب جدید Canva Premium Account برای شما ایجاد میکنم تا بتوانید به راحتی با یکبار پرداخت از تمام امکانات اکانت canva pro به صورت مادم العمر در همه پروژه های گرافیکی خود استفاده نماید.من شما را به تیمی اضافه می کنم که تمام ویژگی های حساب Canva pro برای آن پرداخت شده است.

سرویس Canva (کانوا) برای چه افرادی مناسب است؟

  • طراحان و گرافیست ها
  • صاحبین کسب و کار
  • وب مستران و طراحان سایت
  • چاپخانه ها و آتلیه ها
  • دیجیتال مارکتر ها و مدیران شبکه های اجتماعی
  • دانشجویان و استاید
  • بلاگر ها و تولیدکنندگان محتوا
  • علاقه مندان به طراحی و ادیت عکس
  • و . . .

نکاتی در رابطه با خرید اکانت Canva Pro (کانوا پرو) :

مزیت اکانت های ارایه شده توسط ما دراین است که بر خلاف تمامی فروشگاه های موجود ، فعال سازی اکانت بصورت کاملا قانونی و اختصاصی برای شما انجام می شود ایمیل های مربوط به این سرویس نیز به ایمیل شخصی شما ارسال خواهد شد.

اشتراک مورد نظر دارای گارانتی مادم العمر بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، این اشتراک دوباره برای شما فعال خواهد شد و بر خلاف دیگر فروشگاه ها اکانت شخصی شما تعویض نخواهد شد.

اکانت با نام ، مشخصات و ایمیل شما ساخته می شود و شما می توانید تمامی اطلاعات اکانت را به دلخواه خود تغییر دهید.

با یکبار پرداخت برای همیشه به تمامی امکانات این اکانت دسترسی خواهید داشت ومانند سایر فروشندگان نیاز به خرید و تمدید ماهانه نخواهید داشت.

حداکثر زمان ارسال این این اکانت حداکثر 24 ساعت می باشد.

شما برای خرید اکانت دائمی canva pro می توانید از اینجا اقدام نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیلیوم

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است. در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]