اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075402016625

انتخابات "شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی" و "هیات مرکزی"

کد: 140006075402016625

https://bit.ly/3Dtygfc

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش سامانه انتخاباتی رای شمار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مفدا، انتخابات "شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت" و همچنین انتخابات "هیات مرکزی نظارت بر این شوراها" از طریق سامانه هوشمند رای گیری آنلاین رای شمار.

انتخابات "شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی" و  "هیات مرکزی"
انتخابات دانشجویان وزارت بهداشت

به گزارش سامانه انتخاباتی رای شمار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مفدا، انتخابات "شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت" و همچنین انتخابات "هیات مرکزی نظارت بر این شوراها" از طریق سامانه هوشمند رای گیری آنلاین رای شمار، در تاریخ 3 شهریور ماه سال 1400 روز چهارشنبه با حضور مهندس رحمان خدابنده لو مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

رای دهندگان توانستند از طریق نصب اپلیکیشن رای گیری رای شمار و یا از طریق وب اپ وارد سامانه و فضای انتخاباتی خود شوند و با مشارکت 100 درصدی در رای گیری اینترنتی اعضای دانشجویی هیات مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت و همچنین شورای مرکزی مجمع دبیران شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت شرکت کرده و به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند.

از ویژگی بارز و برجسته سامانه رای شمار این است که شرکت کنندگان می‌توانند قبل از ثبت رای خود به سوابق و رزومه کاندیداها دسترسی داشته و پس از بررسی و مشاهده سوابق کاری و تحصیلی آنان اقدام به رای دادن کنند.

در نهایت پس از اتمام و خاتمه یافتن زمان شرکت در انتخابات دانشجویان وزارت بهداشت، آرا از طریق سامانه هوشمند رای شمار محاسبه شده و در همان زمان نتیجه آرا اعلام گردید که سیامک اشرفی برگزیده از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان دبیر و مهدی سقاوی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان نایب دبیر انتخاب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه هوشمند انتخابات آنلاین رای شمار

سامانه رای شمار یک سامانه مبتنی برفضای اینترنت است که بر بستر بلاک چین پیاده سازی شده است. این سامانه از سرورهای قدرتمندی جهت محاسبات و ارائه سرویس رای گیری به مشتریان خود بهره می برد. احراز هویت و مخفی بودن هویت رای دهندگان، از مهمترین ویژگیهای اصلی و پایه ای این سامانه است. سامانه رای شمار به دلیل قرار گرفتن بر بستر بلاک چین، امنیت در برگزاری انتخابات را تضمین می کند و به جهت امن بودن این بستر هر گونه دستکاری در آرای اخذ شده بطور کل منتفی می کند. تراکنش های هر انتخاباتی در بستر بلاک چین توسط چند ناظر و مرجع قانونی صحه گذاری می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش