چرا سامانه انتخاباتی باید بی طرف باشد؟

اهمیت برگزاری انتخابات توسط یک سامانه انتخابات بی‌طرف

کد: 140003225172916625

https://bit.ly/3yCZ09I

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری انتخابات آن هم به صورت آنلاین امری مهم است که امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم و تخصص افراد در این حوزه، اهمیت آن دو چندان شده است. بسیاری از سازمان‌ها، شرکت، مدارس و دانشگاه‌ها توانسته‌اند انتخابات، نظرسنجی و وبینار خود را به صورت اینترنتی و هوشمند برگزار کنند.

اهمیت برگزاری انتخابات توسط یک سامانه انتخابات بی‌طرف
اهمیت برگزاری انتخابات توسط یک سامانه انتخابات بی‌طرف

سامانه انتخابات آنلاین رای شمار به دلیل دینفع نبودن، ارائه رسید رای مشارکت کننده، امنیت بالا، حفظ حریم شخصی و شفافیت در نحوه برگزاری به عنوان مطمعن‌ترین سامانه آنلاین رای گیری شناخته می‌شود.

سامانه رای شمار با مشاهده نظرسنجی انتخابات آنلاین خود به این مهم دست یافته زیرا میزان رضایت افراد بعد از رای گیری آنلاین از طریق سامانه هوشمند رای شمار بسیار رضایت بخش بوده است. لذا اهمیت برگزاری رای گیری توسط یک سامانه انتخابات بی‌طرف امری بسیار مهم است، زیرا می‌تواند بر اعتبار یک سامانه تاثیر گذار باشد. در ادامه این مقاله به طور کامل به بررسی فاکتورهای مهم در این زمینه پرداخته‌ایم.

  1. شفافیت در نحوه برگزاری سامانه انتخابات آنلاین: 

    شفافیت در نحوه برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین فاکتورها در برگزاری انتخابات توسط یک سامانه انتخابات بی‌طرف است. به عنوان مثال در رای شمار تمامی مراحل از لحظه ثبت اطلاعات کاندیداها در سامانه، مشارکت افراد رای دهنده و ثبت آرای خود در سامانه انتخابات آنلاین و در آخر مشاهده نتیجه انتخابات، تمامی این مراحل کاملاً شفاف است و هیچ نکته مبهمی در آن دیده نمی‌شود.

  2. اعتماد بیشتر مشارکت کنندگان:

    برگزاری انتخابات از طریق سامانه آنلاین رای گیری این امکان را برای هر فردی ایجاد می‌کند که بتواند ثبت رای خود را از طریق گوشی و یا کامپیوتر شخصی بدون مداخله هیچ کس دیگری انجام دهد.

  3. ارائه رسید رای مشارکت کننده:

    زمانی که بحث انتخابات آنلاین از طریق سامانه آنلاین رای گیری باشد هیچ شخصی نمی‌تواند مدعی شود که در انتخابات تقلب و یا مداخله‌ای صورت گرفته است. لذا برگزاری انتخابات آنلاین از طریق سامانه انتخابات کاملاً ایمن و سالم است و دلیل آن هم این است که پس از اتمام زمان برگزاری انتخابات و اختتام حق رای و شرکت در انتخابات، سیستم به صورت خودکار شروع به محاسبه ارا می‌کند و در همان لحظه نمودار و جداولی مبتنی بر میزان مشارکت افراد، تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات ارائه می‌دهد.

  4. ذینفع نبودن سامانه انتخابات بی طرف در انتخابات

سامانه انتخابات آنلاین رای شمار به دلیل دینفع نبودن، ارائه رسید رای مشارکت کننده، امنیت بالا، حفظ حریم شخصی و شفافیت در نحوه برگزاری به عنوان مطمعن‌ترین و قابل اعتمادترین سامانه آنلاین رای گیری در میان مردم، سازمان‌ها، مراکز دولتی و غیردولتی در تهران و حتی در تمامی شهرستان‌ها شناخته شود.

تیم رای شمار از طریق مشاهده نظرسنجی انتخابات آنلاین به این نتیجه رسیده است که درصد بسیار بالایی از مشتریان پس از برگزاری رای گیری آنلاین خود در نظرسنجی انتخابات آنلاین سامانه شرکت کرده و رضایت خود را از عملکرد سامانه انتخابات اعلام نموده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه هوشمند انتخابات آنلاین رای شمار

سامانه رای شمار یک سامانه مبتنی برفضای اینترنت است که بر بستر بلاک چین پیاده سازی شده است. این سامانه از سرورهای قدرتمندی جهت محاسبات و ارائه سرویس رای گیری به مشتریان خود بهره می برد. احراز هویت و مخفی بودن هویت رای دهندگان، از مهمترین ویژگیهای اصلی و پایه ای این سامانه است. سامانه رای شمار به دلیل قرار گرفتن بر بستر بلاک چین، امنیت در برگزاری انتخابات را تضمین می کند و به جهت امن بودن این بستر هر گونه دستکاری در آرای اخذ شده بطور کل منتفی می کند. تراکنش های هر انتخاباتی در بستر بلاک چین توسط چند ناظر و مرجع قانونی صحه گذاری می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون