اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006085404016140

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

کد: 140006085404016140

https://bit.ly/3jvNVm6

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از خرید سیم کارت 0912 قسطی بهتر است از تجربه افرادی که قبل از شما اقدام به خرید اقساطی سیم کارت 0912 کرده اند، استفاده کنید. شاید در سایت‌های مختلف همچین تجربه‌ای رو پیدا نکنید برای همین در این مطلب به صورت مفصل بهتون توضیح دادم.

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز
خرید سیم کارت 0912 قسطی

اصلا همین که من میتونستم با کمتر از نصف قیمت سیم کارت 0912 بخرمش برام خیلی لذت‌بخش بود. با پیش پرداخت کم تونستم سیم کارت محبوبم رو بگیرم و هزینش رو ماهیانه به صورت اقساطی پرداخت کنم.

شاید این اولین باری نباشد که خرید سیم کارت 0912 همراه اول در ذهن شما در رفت و آمد نباشد اما آیا شما هم مثل من همیشه بخاطر دغدغه‌های مالی و یا چیزهای دیگه عقب انداختینش؟

مطمئنم همین الان یه لیست بلند بالا از چیزهایی که دوست دارین بخرین داره توی فکرتون بیشترو بیشتر میشه واسه همین شاید خرید خط 0912 دائمی فعلا جزء اون دست نیافتنی‌ها باشه که فعلا نخواین بهش فکر کنین...اما میخوام تجربه خودمو با شما به اشتراک بزارم تا بعد از خوندن این مطلب تلفنتونو بردارین و سیم کارت 0912 دوست داشتنی خودتون رو سفارش بدین! به همین راحتی!!!

اولین روزی که رفتم سیم کارت بخرم خیلی هیجان داشتم. خوشحال بودم که میتونم با دوستام صحبت کنم، اس ام اس بفرستم و ازون مهم‌تر به اینترنت وصل بشم...اون موقع خبری از شبکه‌های اجتماعی نبود و نهایتا میشد با فیسبوک دوستای اجتماعی پیدا کرد. (حالا اِنقَدرام فسیل نیستم)

اما چیزی که اون موقع نمی‌دونستم این بود که حالا که دارم سیم کارت می‌خرم خب یه پیش شماره خوب بگیرم. شماره‌ای که اعتبار بالایی داشته باشه و اگه در آینده کسب و کار خوبی راه انداختم بتونم ازش استفاده کنم و مشتریای بیشتری رو جذب کنم.

خلاصه اون روزها گذشت تا اینکه فکر خرید سیم کارت 0912 همراه اول به ذهنم اومد. از خیلی وقت پیش دوست داشتم که یه شماره خاص داشته باشم و اولین و آخرین انتخابم، همراه اول بود اونم پیش شماره 0912 نه هیچ چیز دیگه‌ای!

مرغم یه پا داشت واسه همین تصمیم گرفتم برم تو سایت همراه اول و از خودش بخرم چون می‌دونستم برام ارزون‌تر در میاد اما زهی خیال باطل...همراه اول دیگه سیم کارت با پیش شماره 0912 نمی‌فروخت!

ای داد بیداد پس من باید چیکار می‌کردم؟ یعنی همه شماره‌های جذاب 0912 تموم شده بودن؟ از طرفی هیچوقت دلم نمی‌خواست خط دست دوم بخرم. دوست داشتم اولین نفری که از این شماره تماس می‌گیره من باشم و بس!

واسه همین تصمیم گرفتم برم تو مغازه‌های فروش سیم کارت 0912، دنبال شماره خودم بگردم و اون سیم کارت طلایی که همیشه دنبالش بودم رو بخرم ولی تو این وضعیت کرونا خیلی نگران بودم اما دلمو به دریا زدم و رفتم که رفتم...

چشمتون روز بد نبینه وقتی قیمتارو دیدم سرم گیج رفت! بودجه من یک چهارم قیمت خرید سیم کارت 0912 ارزان هم نبود. خیلی حس بدی داشتم و تصمیم گرفتم برگردم و فعلا فکر خرید خط 0912 رو فراموش کنم.

یکم که گذشت تصمیم گرفتم تو اینترنت جستجو کنم شاید میشد قیمت پایین‌تر پیدا کنم. هنوزم فکرش توی ذهنم بود و دوست داشتم یه راهی پیدا کنم...

تو گوگل مشغول جستجو کردن بودم که دیدم امکان خرید اقساطی سیم کارت 0912 بدون چک یا سفته هستش! از خوشحالی داشتم بال درمیوردم! دیگه چی از این بهتر؟ با ذوق فراوان وارد سایت شدم و شرایط رو خوندم. برام مثل یه رویا بود چون من نه چک داشتم نه سفته و بهتر از همه شرایط خوبشون بود که این پایین بهتون توضیح میدم.

شما با هر بودجه‌ای می‌تونین صاحب یه سیم کارت طلایی بشین البته یه مقدار حداقلی درنظر گرفته بودن که نه سیخ بسوزه نه کباب!

مبلغ و تعداد اقساط رو خودتون می‌تونستید انتخاب کنید. خب این دیگه عالی بود چون با توجه به حقوق ماهیانم می‌تونستم برنامه‌ریزی کنم و این خیلی بهم کمک می‌کرد که مدیریت بهتری داشته باشم.

خب تا اینجا بخش‌های مهم خرید اقساطی سیم کارت 0912 رو خوندین. بهتره بقیشو بیاین تو سایت خودمون بخونید....

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]