اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006095405110035

دیما سوشال، پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما

کد: 140006095405110035

https://bit.ly/3n5pcHM

، تهران , (اخبار رسمی): دیما سوشال پلتفرمی هوشمند و سلف‌سرویس است که ارتباط بین تبلیغ‌دهندگان و صفحات پرمخاطب را برای اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برقرار می‌کند.

دیما سوشال: پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما
دیما سوشال، پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما

کمتر از 20 سال پیش، یعنی هنگامی که هنوز اینستاگرامی وجود نداشت، شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که تبلیغ در این پلتفرم و سایر شبکه‌های اجتماعی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی برای برندها تبدیل شود، اما امروز اهمیت این نوع تبلیغات بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به همین دلیل پلتفرم‌های مختلفی در جهان ایجاد شده‌اند تا این فرایند را تسهیل کنند. یکی از این پلتفرم‌ها دیما سوشال است که گروه تبلیغات دیجیتال دیما آن را راه‌اندازی کرده است.
دیما سوشال پلتفرمی هوشمند و سلف‌سرویس است که ارتباط بین تبلیغ‌دهندگان و صفحات پرمخاطب را برای اجرای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برقرار می‌کند. با کمک پلتفرم دیما سوشال، تبلیغ‌دهنده‌ها می‌توانند به راحتی و با چند کلیک تبلیغ سفارش دهند. در مقابل صفحات پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی هم می‌توانند سفارش تبلیغات بیشتری دریافت کنند و درآمد خود را افزایش دهند. ثبت نام در این پلتفرم برای هر دو طرف رایگان است و باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه‌های آن‌ها می‌شود.
دیما سوشال چگونه باعث رشد تبلیغ‌دهنده‌ها می‌شود؟
دیما سوشال دسترسی تبلیغ‌دهنده‌ها را به طیف گسترده‌ای از صفحات مجازی با موضوعات و هزینه‌های متنوع برقرار می‌کند تا بتوانند کمپین‌هایی هدفمند و مؤثر در شبکه‌های مجازی اجرا کنند. فیلترهای مختلف دیما سوشال به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد با توجه به معیارهای مرتبط با کسب و کار خود نظیر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و ... به‌سادگی اینفلوئنسرهای مورد نظر خود را پیدا کنند و به‌راحتی به آن‌ها تبلیغ سفارش دهند.
دیما سوشال چگونه باعث رشد صفحات مجازی و اینفلوئنسرها می‌شود؟
تنوع و تعداد زیاد ناشران و اینفلوئنسرها ممکن است باعث شود رسانه مناسب در شبکه‌های اجتماعی از چشم تبلیغ‌دهنده‌ها دور بماند. پلتفرم سوشال دیما با داشتن دسته‌بندی‌های مختلف، صفحات فعال در شبکه‌های اجتماعی را به تبلیغ‌دهنده‌های مرتبط نمایش می‌دهد. صفحات مجازی و اینفلوئنسرها می‌توانند با ثبت‌نام در پلتفرم سوشال دیما، فرصت دیده شدن را در جای درست بالا ببرند و درآمد مستمری از این راه داشته باشند.

اگر تبلیغ‌دهنده هستید یا صفحه‌ای پرمخاطب در شبکه‌های اجتماعی دارید، همین حالا در دیماسوشال ثبت نام و فعالیت تبلیغاتی خود را شروع کنید:
 http://deema.agency/deemasocial

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی