اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145415017124

تدریس خصوصی آیلتس آنلاین در شیراز

کد: 140006145415017124

https://bit.ly/3h9gDrt

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به پروسه آموزش آیلتس آنلاین هر شخص از هر جای ایران امکان حضور در جلسات آموزش آیلتس آنلاین را دارند در همین راستا مشاورین ما در کنار شما هستد. جهت موفقیت در آزمون آیلتس با ما در تماس باشید.

تدریس خصوصی ایلتس آنلاین در شیراز
تدریس خصوصی ایلتس در شیراز

شیراز  یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به‌شمار می‌رود.

 آیلتس چیست؟

آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود.

آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل، باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون، اولویت‌بندی داشته باشند. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود. 

کلاس های تدریس خصوصی آیلتس آنلاین به صورت مجازی و از راه دور بوده و شما بدون نگرانی از محل زندگی خود میتوانید در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی آیلتس ما شرکت کنید. برا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان آیلتس کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت تدریس خصوصی آیلتس شهر آیلتس

شهر آیلتس https://ielts-city.com مرجع کلاس های تدریس خصوصی در تمام نقاط کشور می باشد. آزمون آیلتس و تافل تجربه ۱۵ ساله و نمرات بالای بیش از ۱۲۰۰ زبان آموز ما در امتحانات بین المللی به خصوص آیلتس و تافل گویای کیفیت خدمات منحصر به فرد تیم ما می باشد. مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی بهترین تدریس خصوصی ایلتس در تهران، شیراز، اصفهان و…بهترین معلم خصوصی آیلتس را در لیست اساتید شهر آیلتس مشاهده نمایید.برای قیمت کلاس های خصوصی آیلتس لطفا با ما در تماس باشید.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش