اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007265483117124

آموزش آیلتس آنلاین شهر آیلتس

کد: 140007265483117124

https://bit.ly/3Eg4z0v

، تهران , (اخبار رسمی): تیم آموزشی زبان انگلیسی شهر آیلتس از زمان آغاز به کار خود، همگام با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره های رایگان منظم و پیگیرانه، پیوسته از طریق مطالعه، ارزیابی و تحلیل تخصصی مسائل تاثیرگذار بر آموزش زبان انگلیسی، کیفیت یادگیری و روند پیشرفت زبان آموزان خود را مورد سنجش قرار داده است.

آموزش آیلتس آنلاین شهر آیلتس
آموزش آیلتس آنلاین شهر آیلتس

تیم آموزشی زبان انگلیسی شهر آیلتس  از زمان آغاز به کار خود، همگام با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره های رایگان منظم و پیگیرانه، پیوسته از طریق مطالعه، ارزیابی و تحلیل تخصصی مسائل تاثیرگذار بر آموزش زبان انگلیسی، کیفیت یادگیری و روند پیشرفت زبان آموزان خود را مورد سنجش قرار داده است و مفتخر است اعلام نماید که توانسته است نه تنها تمامی چالش‌های مذکور در امر یادگیری زبان را نزد فراگیران مرتفع سازد، بلکه با دست‌یابی به استانداردهای بین المللی در امر آموزش زبان انگلیسی جایگاه خود را در میان معتبرترین و قوی‌ترین مراکز آموزش زبان و آمادگی برای آزمون آیلتس در کشور تثبیت کند.

مطالعه برترین مطالب شهر آیلتس را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیلتس تضمینی ، کلاس خصوصی آیلتس ، آموزش آیلتس آنلاین

دوره های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس

با رشد اینترنت و تکنولوژی های آموزشی ،دوره های آموزش آنلاین آیلتس جای خود را به روشهای قدیمی و کلاس های حضوری داده است .روش های سنتی و کلاس های حضوری ، زبان آموزان را محدود به شرکت در آموزشگاه های زبان نزدیک محل سکونت خود می کرد.

علاوه بر هزینه های رفت و آمد ، هزینه خرید کتاب و منابع آموزشی آیلتس ، در دوره های آنلاین حذف می شود . دسترسی راحت تر و ارزان تر به منابع و اساتید خبره آیلتس ، از دیگر مزایای دوره آنلاین آیلتس است .شهر آیلتس ، با تجربه چندین ساله خود در آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، دوره های آمادگی آزمون آیلتس را با همکاری بهترین اساتید آموزش زیان انگلیسی و آیلتس با کیفیت بالاتر و هزینه ای پایین به شکل آنلاین برگزار می کند .

دوره IELTS

دوره IELTS : این دوره ها با همکاری بهترین اساتید دانشگاهی و ممتحنین آیلتس تهیه شده است و هدف ما این بوده است تا در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه بتوانیم ، زبان آموزان سطح متوسط به بالا را برای امتحانات آیلتس آماده نماییم .

پیش نیاز دوره آیلتس : پایان دوره Advanced و یا گذراندن دوره PreIELTS

IELTS 1:

SPEAKING: PART 1 & 3

READING: 6 KINDS OF QUESTIONS

LISTENING: SECTION 1 & 3

WRITING: Paraphrasing + TASK 1

IELTS 2:

SPEAKING: PART 2

READING: REST OF QUESTIONS

LISTENING: SECTION 2 & 4

WRITING: Essay Writing + TASK 2

آموزش آیلتس رایگان ، آموزش آنلاین آیلتس رایگان ، آموزش رایگان آیلتس ،آموزش ielts رایگان ، آموزش زبان انگلیسی آیلتس آنلاین ، آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس،  از جمله خدمات شهر آیلتس برای افرادی می باشد که بتوانند در آزمون های آیلتس بهترین نمره ممکن یعنی نمره ۱۰ را کسب کنند برای بهرمتده ی از این گزینه شهر آیلتس با مشاورین ما در تماس باشید

تماس با شهر آیلتس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت تدریس خصوصی آیلتس شهر آیلتس

شهر آیلتس https://ielts-city.com مرجع کلاس های تدریس خصوصی در تمام نقاط کشور می باشد. آزمون آیلتس و تافل تجربه ۱۵ ساله و نمرات بالای بیش از ۱۲۰۰ زبان آموز ما در امتحانات بین المللی به خصوص آیلتس و تافل گویای کیفیت خدمات منحصر به فرد تیم ما می باشد. مکالمه و یادگیری زبان انگلیسی بهترین تدریس خصوصی ایلتس در تهران، شیراز، اصفهان و…بهترین معلم خصوصی آیلتس را در لیست اساتید شهر آیلتس مشاهده نمایید.برای قیمت کلاس های خصوصی آیلتس لطفا با ما در تماس باشید.

اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش