اطلاعات تماس
  • 021555***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006155417717177

درباره نایلون های حبابدار

کد: 140006155417717177

https://bit.ly/3BLAkNU

، تهران , (اخبار رسمی): پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار، عریض، استرچ فیلم، شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از 30 سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه 1500 تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد.

درباره نایلون های حبابدار
بهترین انواع نایلون حبابدار، استرچ فیلم و نایلون لمینیت را از ما بخواهید

نایلون حبابدار به نایلون هایی گفته می شود که در سطح خود دارای حباب های ریز و درشتی هستند که با هوا پر شده اند و به عنوان یک لایه مقاوم در برابر خط و خش و ضربه، در صنعت بسته بندی برای محافظت از محصولات مختلف کاربرد دارند.

جنس نایلون های حبابدار از چیست؟

جنس نایلون های حبابدار از پلی اتیلن می باشد. پلی اتن ها یا همان پلی اتیلن ها از پلیمر شدن گاز اتیلن با فرمول C2H4 به دست می آیند. پلی اتیلن ها از زنجیره های بلند اتم های کربن ایجاد شده اند که در ساختار آن ها به هر اتم کربن، دو اتم هیدروژن چسبیده است.

نایلون های حبابدار چه کاربردهایی دارند؟

همان طور که گفتیم با توجه به این که نایلون های حبابدار خاصیت ضربه گیری دارند، کاربرد آن ها در تمامی صنایعی می باشد که نیاز به بسته بندی و صدور محصولات خود به خارج از کارخانه را دارند. از نایلون های حبابدار در صنایع مختلفی استفاده می شود؛ به عنوان مثال یکی از کاربردهای رایج این نایلون ها در بسته بندی لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی حساس و آسیب پذیر می باشد؛ همچنین در صنایعی همچون صنایع تولید و بسته بندی مواد غذایی، لوازم یدکی خودرو و … نیز از این نایلون ها برای محافظت از محصول استفاده می شود.

چرا از نایلون حبابدار استفاده کنیم؟

نایلون حبابدار علاوه بر اصلی ترین ویژگی آن که ضربه گیری می باشد، دارای مزایای دیگری نیز هست که موجب پر کاربرد بودن آن در صنایع مختلف شده است؛ از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نایلون های حبابدار یک عایق حرارتی و صوتی فوق العاده برای محصولات هستند. این ویژگی برای محصولاتی که نسبت به حرارت و دمای بالا حساس و آسیب پذیر هستند بسیار اهمیت دارد؛ قطعات موبایل و کامپیوتر از این دسته می باشند.
  • نایلون های حبابدار فرآیند بسته بندی و حمل و نقل را آسان تر کرده اند.
  •  این نایلون ها از آسیب دیدن لوازم در اثر موارد مختلفی مانند شوک، ضربه، آلودگی و امثال این ها جلوگیری می کند و یک محافظ بسیار عالی برای تمامی محصولات محسوب می شود.

آیا در سفارش نایلون های حبابدار از نظر تعداد لایه و ابعاد محدودیتی وجود دارد؟

ابعاد و میزان نایلونی که برای بسته بندی محصولات مختلف نیاز است، متفاوت می باشد؛ به عنوان مثال میزان نایلونی که برای بسته بندی یخچال و فریزر استفاده می شود، بیشتر از حد معمول می باشد؛ در چنین مواقعی نایلون های حبابدار را به صورت سفارشی خریداری می کنند.

خوشبختانه در سفارش این نایلون ها هیچ محدودیتی از بابت تعداد لایه ها و اندازه نخواهید داشت و می توانید بسته به حجم محصول و کالای مد نظرتان، نایلون های حبابدار را در تعداد لایه های دلخواه و ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

نایلون های حبابدار به چه صورت در بازار موجود هستند؟

این نایلون ها به اشکال مختلفی همچون برش خورده، رولی، کیسه ای، پاکتی، کاور، فله و… در بازار موجود هستند که انواع رولی و فله آن بیشتر از سایرین مورد استفاده قرار می گیرند. برای مصارف صنعتی، استفاده از نایلون های رولی سبب سرعت بخشیدن به کار می شود و مناسب تر است، اما برای سایر مصارف، استفاده از نوع فله آن به صرفه تر می باشد.

تفاوت نایلون و نایلکس در چیست؟

تفاوت اصلی نایلون و نایلکس در نرم یا خشک بودن آن ها است. در چاپ نایلون، جهت درخشان بودن آن از چاپ روغنی استفاده می کنند که سبب براق شدن هر چه بیشتر آن می شود، اما در چاپ نایلکس این کار صورت نمی گیرد و علت این که نایلون ها بر خلاف نایلکس ها براق و درخشان می باشند نیز همین است.

علت مقاومت بالای نایلون های حبابدار چیست؟

جالب است بدانید که هیچ یک از نایلون های موجود در بازار، به اندازه نایلون های حبابدار در برابر خط و خش و ضربه و حرارت مقاوم نیستند. مهم ترین علل این مقاومت نیز نوع بافت و جنس مواد به کار رفته در این نایلون ها می باشد. به طور کلی هر چقدر تعداد لایه های این نایلون ها بالا تر برود، مقاومت و در نهایت کارایی آنها نیز افزایش خواهد یافت.

علاوه بر تنوع در تعداد لایه ها، این نایلون ها از نظر تعداد و اندازه حباب های به کار رفته نیز متنوع هستند. این حباب ها با اندازه های 5، 10، 15، 20، 25 و 30 میلی متر در بازار موجود می باشند که هر کدام از آنها برای نوع خاصی از محصول قابل استفاده می باشند.

قیمت نایلون های حبابدار به چه عواملی بستگی دارد؟

برای نایلون های حبابدار نمی توان قیمت ثابتی را اعلام کرد؛ زیرا قیمت این نایلون ها به قیمت مواد اولیه آن ها یعنی مواد پلی اتیلنی بستگی دارد که بر حسب کیلوگرم قیمت گذاری می شوند و با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، این قیمت گذاری در لحظه تغییر می کند.

شما می توانید جهت خرید نایلون حبابدار با بهترین قیمت و کیفیت، به وبسایت پلی پارس تهران مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نایلون پلی پارس تهران

پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار،عریض،استرچ فیلم،شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از 30 سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه 1500 تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد. سعی ما بر این است که برترین محصولات را با قیمتی رقابتی و با کیفیت بالا ارائه دهیم و تنها از این طریق اعتماد و رضایت شما را جلب نماییم. شما مشتریان گرامی جهت سفارش محصولات میتوانید با واحد مشاوره و یا فروش شرکت تماس حاصل نمایید. درخواست های شما میتواند بر اساس سایز، ضخامت، نوع جنس و قیمت باشد.

اطلاعات تماس
  • 021555***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید