اطلاعات تماس
  • 021555***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135555217177

آشنایی با نایلون‌های بسته بندی خشکبار

کد: 140009135555217177

https://bit.ly/3GcI2mu

، تهران , (اخبار رسمی): بسته بندی‌ های پلاستیکی از چیزی که به نظر می‌ رسد بسیار مهم‌ تر هستند. روزانه از آنها برای موارد بسیاری استفاده می‌ کنیم. به خصوص در مورد خشکبار و میوه‌ های خشک و حتی حبوبات استفاده از بسته بندی‌ های وکیوم شده بسیار مهم است.

نایلون بسته بندی خشکبار
آشنایی با نایلون‌های بسته بندی خشکبار

استفاده از نایلون حبابدار برای بسته بندی خشکبار

استفاده از زیپ کیپ‌ ها برای بسته بندی خشکبار

در ابتدا بسته بندی با نایلون‌ های حبابدار و دیگر نایلون‌ های نازک متداول بود. اما به مرور زمان حوزه بازاریابی و تبلیغات وارد کار بسته بندی‌ های مختلف شده و راه خود را به کسب و کار خشکبار هم باز کردند.
همین سبب شد تا از پلاستیک‌ های محکم و زیپ‌ دار برای این منظور استفاده کنند. زیپ کیپ‌ ها نوعی از بسته بندی هستند که به کمک کیپ شدن و باز شدن و کیپ شدن دوباره بارها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. البته این استفاده باید به اندازه تاریخ مصرف روی خوراکی باشد. خود کارخانه‌ ها تنها یک بار از آن استفاده می‌ کنند.

اما به عنوان کسی که خوراکی را درون بسته بندی زیپ‌ دار خود کارخانه نگهداری می‌ کنید، بهتر است به این مورد توجه کنید که پلاستیک مانند هر چیز دیگری تاریخ مصرف دارد. اگر بر روی بسته بندی مثلا تاریخ انقضا 6 ماه زده شده، پس تنها می‌ توانید در این مدت از زیپ کیپ استفاده کنید.

انواع نایلون بسته بندی خشکبار

برای تولید نایلون‌ هایی که جهت بسته بندی خشکبار استفاده می‌‌ شود، از مواد اولیه تازه استفاده می‌ شود. این نایلون‌ ها را به صورت پاکتی تولید می‌ کنند تا ظاهر جذابی داشته باشند. این پاکت‌ ها می‌ توانند به صورت ایستاده یا کاست‌ دار باشند.
خود شکل ظاهری نایلون‌ های بسته بندی به انواع شفاف، متالایز، پشت صدفی و پشت متالایز نیز تقسیم می‌ شوند. شکل ظاهری پاکت توسط خود شرکت عرضه کننده خشکبار طراحی شده و شرکت تولید کننده بسته بندی خشکبار آن را اجرا می‌ کند.
رنگ‌ ها برای چاپ و طراحی نهایی با شرکت عرضه کننده هماهنگ خواهند شد. اما در نهایت در طراحی این نکته باید در نظر گرفته شود که بخشی از بسته بندی خشکبار باید شفاف باشد تا خریدار بتواند محتویات داخل نایلون بسته بندی را مشاهده کند.

پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار،عریض،استرچ فیلم،شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از 30 سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه  1500 تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد

سعی ما بر این است که برترین محصولات را با قیمتی رقابتی و با کیفیت بالا ارائه دهیم و تنها از این طریق اعتماد و رضایت شما را جلب نماییم. شما مشتریان گرامی جهت سفارش محصولات میتوانید با واحد مشاوره و یا فروش شرکت تماس حاصل نمایید. درخواست های شما میتواند بر اساس سایز، ضخامت، نوع جنس و قیمت باشد.

نایلون بسته بندی خشکبار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نایلون پلی پارس تهران

پلی پارس تهران تولید کننده انواع نایلون حبابدار،عریض،استرچ فیلم،شیرینگ و نایلون لمینت با بیش از 30 سال سابقه در صنعت نایلون و ظرفیت تولید ماهانه 1500 تن انواع محصولات پلی اتیلن و فیلم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد. سعی ما بر این است که برترین محصولات را با قیمتی رقابتی و با کیفیت بالا ارائه دهیم و تنها از این طریق اعتماد و رضایت شما را جلب نماییم. شما مشتریان گرامی جهت سفارش محصولات میتوانید با واحد مشاوره و یا فروش شرکت تماس حاصل نمایید. درخواست های شما میتواند بر اساس سایز، ضخامت، نوع جنس و قیمت باشد.

اطلاعات تماس
  • 021555***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی