اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185422117198

آشنایی با دستگاه لیزر الکس دایود

فروش ویژه دستگاه لیزر مو

کد: 140006185422117198

https://bit.ly/3C5KgBQ

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه لیزر الکس دایود بسیار در بین افراد محبوب است و جدید ترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن است برای هر پوست و رنگی. این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده می باشد که می توان با استفاده از آن بدون هیچ درد و عارضه ای موهای زائد بدن را از بین برد.

فروش ویژه دستگاه لیزر مو
فروش ویژه دستگاه لیزر مو

آشنایی با دستگاه لیزر الکس دایود

این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده می باشد که می توان با استفاده از آن بدون هیچ درد و عارضه ای موهای زائد بدن را از بین برد. در مدت زمان درمان انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول های مو را مورد هدف قرار داده بدون این که بافت اطراف آن آسیب ببیند و در این صورت موهای زائد از روی بدن حذف می شوند.

دستگاه لیزر دایود چیست؟

دستگاه لیزر موهای زائد الکس از طول موج ۸۱۰ برای لیزر موهای زائد برخوردار می باشد. این طول موج یکی از استاندارد ترین طول موج ها برای حذف موهای زائد است. نور با طول موج ۸۱۰ با ملانین موجود در فولیکول پوست جذب شده و جذب آب و هماتوگلوبین را بسیار کاهش می دهد. طول موج موجود در دستگاه لیزر الکس دایود بسیار برای پوست بدن بی خطر است و بر روی سطح خود پوست هیچ تاثیری نخواهد گذاشت پس جای نگرانی نیست. این ویژگی موجود در دستگاه لیزر آن را بسیار در بین افراد محبوب و معروف کرده است و افراد زیادی از کارکرد آن راضی هستند.

مزایای دستگاه لیزر الکس دایود چیست ؟

●    دارای سرعت بالا برای درمان : هر بار که پرتو های نور منتشر می شود بر روی مو های زائد، صد ها مو مورد هدف قرار می گیرند. باید توجه داشته باشید برای از بین بردن موهای زائد صورت فقط ده دقیقه زمان لازم است و این زمان برای مکان های بزرگ تر تحت درمان به زحمت حدود نیم ساعت زمان می برد که روشی سریع برای رفع این مو ها است.
●    دارای تعداد جلسات کم برای درمان : دستگاه لیزر الکس دایود برای هر بار از بین بردن موهای زائد تعدادی زیادی از فولیکول های آن را مورد هدف قرار داده و به همین دلیل تعداد جلسات درمان بسیار ماهش میابد. تعداد جلسات لیزر با این دستگاه به رنگ مو و رنگ پوست فرد بستگی دارد.
●    دارای درمان بدون درد و سوختگی : دستگاه لیزر دایود برای موهای زائد روشی است که تقریبا بدون درد یا کم درد است و تنها در بعضی افراد که دارای پوست حساسی هستند در صورت تمرکز بالا نور پرتو لیزر بر روی آن نقاط حساس ممکن است کمی باعث سوزش شود.
●    بر طرف کردن به صورت دائم موهای زائد بدن : دستگاه لیزر الکس دایود برای موهای زائد روشی تقریبا دائمی است که برای از بین بردن موهای صورت و بدن و قسمت های تناسلی بسیار پر کاربرد است.
●    موثر برای انواع پوست هم در آقایان و هم در بانوان : دستگاه لیزر دایود برای تمام پوست ها مخصوصا پوستی با رنگی تیره امکان پذیر است که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس دایود

یکی از ویژگی های مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکس دایود این است که این دستگاه دارای دو برد مجزا است، که قابلیت این را نیز دارد به صورت هم زمان این دو برد کار کرده و سه طول موج ترکیبی را تولید می کند و حتی این برد ها به صورت جدا گانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به صورتی که یک بُرد مختص به طول موج “الکساندرایت+اندیاگ” و یک بُرد دیگر مختص به طول موج “دایود+اندیاگ” می‌باشد.
علاوه بر اینکه این دستگاه لیزر دارای دو بُرد است می توان به تکنولوژی جدید و پیشرفته آن که دارای قابلیت سرعت شات بالا یک تا ده شات در هر ثانیه اشاره کرد. دستگاه لیزر الکس دایود دارای توانایی شات زدت با سرعت بالا به صورت رولی با تمام قدرت را دارد، این تکنولوژی زمان انجام لیزر را بسیار کاهش می دهد و یکی از موثر ترین دستگاه ها در بین دستگاه های لیزر است که افراد بسیار زیادی از آن راضی هستند.

مراقبت­‌های ویژه قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدن

عوارض جانبی احتمالی:

این دستگاه عوارضی به همراه ندارد اگر که خود فرد نکات زیر را رعایت کند.
●    بهتر است که فرد هفت روز تمام قبل و بعد انجام لیزر مقابل اشعه ماورا بنفش قرار نگیرد تا از عوارض جانبی در امان باشد.
●    لااقل دو هفته قبل انجام دادن لیزر و استفاده از این دستگاه از برنزه کردن مصنوعی و آفتاب سوختگی خود داری شود.
●    به مدت هفت روز قبل استفاده از دستگاه از محصولات برنزه کننده مانند ضد آفتاب پرهیز کند.
عوارض جانبی این دستگاه غیر ممکن است اما امکان این وجود دارد که شامل موارد زیر باشد:
هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) ، هیپرپیگمانتاسیون (از بین رفتن رنگدانه های پوستی) ، سوختگی یا تاول کم تا متوسط، تغییر رنگ پوست دائمی، قرمزی موقتی، ورم فولیکول (پف و پوستی و برجستگی های کوچک)، تورم و خارش در ناحیه تحت درمان، کهیر، کبودی و عدم نتیجه مطلوب.
(مراجعه کنندگانی که باردار هستند ، قابل درمان نیستند.)
مراقبت هایی که باید  قبل از لیزر انجام شود:
●    ناحیه تحت درمان باید کاملا تمیز و عاری از هر کثیفی باشد
●    به مدت هفت روز قبل از درمان نباید در معرض اشعه UV قرار بگیرید
●    مراجعه کنندگانی برنزه یا آفتاب سوخته هستند باید دو هفته تمام صبر داشته باشند تا آسیب های پوستی صورت نگیرد.
●    به مدت هفت روز قبل از انجام درمان از هیچ برنزری و ضد آفتابی استفاده نشود. بهتر است که برای از بین بردن رنگ باقی مانده در هر ناحیه آن مکان را لایه برداری کنید.
●    در صورت نیاز سی تا چهل دقیقه قبل از انجام درمان از کرم بی حسی استفاده شود. تمام محصولات باید قبل درمان از بین رفته باشند.
●    مشتریان باید قبل انجام لیزر پوست و ناحیه تحت درمان را کاملا پاک و تمیز کنند. افرادی که قسمت صورت و گردن خود را می خواهند لیزر کنند باید آن را در کلینیک کاملا پاک کنند.
●    دو هفته قبل و بعد از لیزر نباید از هیچ مواد و لایه بردار شیمیایی استفاده شود.
●    7 روز قبل از درمان از تمام محصولات آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسیل (AHA / BHA) ، هیدروکینون، رتینولها / رتینوئید، تازوراک و دیفرفرین پرهیز کنید.
●    افرادی که هر ضایعه اضافه ای مانند خال و لکه و گوشت اضافی در ناحیه درمان قرار دارد باید قبل از انجام لیزر به پزشک مراجعه کرد و آن را بررسی کرد.
●    افرادی که برای لیزر با این دستگاه به کلینیک مراجعه می کنند سه هفته قبل از درمان با دستگاه نباید به هیچ وجه از اپیلاسیون و موچین و اپیلاسیون شیمیایی برای رفع موهای زائد استفاده کنند.
●    اگر کسی مبتلا به لک های سرماخوردگی است، توصیه می ­شود که قبل از درمان از داروی ضد ویروسی (مانند Valtrex) استفاده کند. مشتریانی که دارای زخم‌های سرماخوردگی هستند درمان نمی‌­شوند.
●    فرد نباید قبل انجام لیزر هیچ فعالیت بدنی داشته باشد که دمای بدن فرد یا فشار خون او افزایش پیدا کند.
●    در قسمتی که قرار است لیزر شود و تحت درمان باشد اگر بوتاکس یا پر کننده پوستی مانند ژل استفاده شده باشد باید چهارده روز تمام قبل و بعد درمان صبر کنید تا لیزر انجام شود.
●    اگر قبل از درمان از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید باید توجه داشته باشید این دارو امکان دارد باعث افزایش حساسیت به نور شود. توصیه می شود که قبل درمان به پزشک مراجعه کرده و با آن مشاورت کنید.
●    اگر مریض شوید و مجبور باشید از آنتی بیوتیک استفاده کنید باید مصرف آن را به مدت هفت روز قبل درمان با این دستگاه خودداری و پرهیز کنید.

معرفی کردن بعضی از محصولات الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود LASERMACH

این دستگاه لیزر تیتاینیوم و  الکس سه طول موج متفاوت دارد که کارکرد آن بسیار بیشتر خواهد کرد. این دستگاه لیزر برای درمان کردن بیماری ها و مشکلات پوستی نیز مناسب است.

دستگاه لیزر الکس دایود SOPRANO ICE PLATINUM

سه نوع لیزر دارد که طول موج های آن بسیار متفاوت است که برای پوست های مختلف کاربرد دارد. از بین بردن موهای زائد با این دستگاه یک تجربه بسیار فوق العاده و لذت بخش است. رفع موهای زائد بدن و صورت بعد از اولین جلسه درمان بسیار کاهش در رشد آن پیدا خواهد کرد.

دستگاه لیزر الکس دایود LAMIS XL

این دستگاه یکی از بهترین و برترین دستگاه بین محصولات دستگاه لیزر دایود است  که یک تجربه بدون درد را برای مراجعه کنندگان به وجود می آورد. دستگاه لیزر الکس دایود LAMIS XL دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است، این دستگاه هم مانند دستگاه های دیگر مناسب پوست های مختلف است و برای جوان سازی پوست مناسب است‌‌.
جمع بندی
دستگاه لیزر الکس دایود یکی از بهترین دستگاه ها در بین دستگاه های لیزر است که از مزایای فراوانی برخوردار است و برای انواع پوست ها از جمله پوست های تیره مناسب است.
تماس با ما:
09127716257
09127759941
09127185482

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادوردز 20

آژانس تبلیغات در گوگل ادوردز20 در زمینه طراحی سایت ، تبلیغ در گوگل و پشتیبانی وب سایت های طراحی شده ،نمایندگی سرور و هاستینگ نیز خدمات ارائه می نماید. طراحی بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار دولتی،دانشگاهی،صنعتی و آموزشی از جمله افتخارات ادوردز 20 می باشد. لطفا برای تبلیغ در صدر گوگل ادز کلمات پر کلیک مثل تور-بلیط و … حتما با شماره 02166979039 تماس و استعلام قیمت بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی