اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185422417198

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

کد: 140006185422417198

https://bit.ly/3E85ZLj

، تهران , (اخبار رسمی): نظرات افراد درباره این دستگاه لیزر در پوست و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات برای افرادی بوده که از رنگ پوست تیره تری برخوردار بوده اند.

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد
آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

نظرات افراد درباره این دستگاه لیزر در پوست و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات برای افرادی بوده که از رنگ پوست تیره تری برخوردار بوده اند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیم واصل یک دستگاه برای زیبایی و از بین بردن موهای دائمی و درمان کردن ضایعات است. این دستگاه از فناوری ها و ویژگی های پیشرفته ای استفاده می کند که درمان را سریع تر، ایمنی تر و راحت تر برای بیماران انجام می دهد تا بتوانند با استفاده ار آن از موهای زائد خود خلاص شده و زیبایی ابدی دریافت کنند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم جدید و پلاتینیوم  یک دستگاه پزشکی است که Alma Lasers آن را تولید کرده است ، یک شرکت بین المللی بسیار بزرگ با دفاتر زیاد در آلمان ، ایالات متحده ، هنگ کنگ ، هند و استرالیا.

شرکت آلما انواع و اقسام  دستگاه های لیزری و سایر محصولات پزشکی را تولید می کند. دستگاه لیزر سپرانو آیس پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد است.

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم

این دستگاه از مزایای فراوانی برخوردار است از انواع آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون موارد مصرفی است
  • مراجعه کننده درد بسیار کمی تحمل خواهد کرد
  • درمان آرام و سریع برای مراجعه کنندگان
  • صفحه نمایش پیشرفته با کاربری ساده
  • اثر گذاری آن برای هفت سال ثابت شده است
  • ان دی یاگ، دایود و الکس ترکیب این سه طول موج مختلف به صورت هم زمان
  • استفاده از سیستم خنک کننده
  • رفع موهای زائد بدن برای انواع پوست ها و رنگ ها
  • نداشتن نیاز به تعمیرات و دوام بالا
  • تنظیم به صورت های مختلف مانند شات یا رول امکان پذیر است
  • قابلیت اینکه پوست های گندمی و تیره را درمان کند نیز دارد
  • این دستگاه را به صورت جداگانه می توان برای زنان و مردان تنظیم کرد

نظرات افراد درباره دستگاه پلاتینیوم

نظرات افراد درباره این دستگاه لیزر در پوست و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات برای افرادی بوده که از رنگ پوست تیره تری برخوردار بوده اند. در دستگاه کندلا الکساندرایت، افرادی که رنگ پوست روشنی دارند رضایت بالا را در نظرات ارائه داده اند.

به همین دلایل است که برای انجام این کار بهتر است از افرادی که رنگ پوست متفاوتی با شما دارند نظر نخواهید تا شما را راهنمایی کنند بلکه بهتر است به مشاور مراجعه کنید تا در این زمینه با توجه به رنگ پوستتان دستگاه مناسب را به شما معرفی کند.

کیفیت و قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و کیفیت در این دستگاه حرف اول را خواهد زد، اما باید به قیمت آن نیز توجه کرد. قیمت این دستگاه به عوامل زیادی مربوط است و حتی می تواند انواع آن با دیگری متفاوت و گوناگون باشد.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم اصلی نسبت به سایر برند ها بیشتر است و تحریم ها هم نسبت به افزایش قیمت دستگاه هیچ بی تاثیر نبوده. دلار نیز بر قیمت این دستگاه تاثیر گذاشته به دلیل نوسانات و تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه نیز بالا و پایین دارد.

برای همان فرد برای خرید و فروش دستگاه لیزر باید اول یه استعلام از قیمت دقیق و لحظه ای این دستگاه گرفته و آن را خریداری یا به فروش برساند. از جمله صادرات و واردات هم بر قیمت آن تاثیر به سزایی گذاشته و بسیار طبیعی است که قیمت دستگاهی که وارداتی است از دستگاه تولید داخلی بسیار گران قیمت تر باشد و اما صادرات نیز اگر نظارتی نداشته باشد به شکلی که عرضه و تقاضا با هم دیگر یکی نباشد، می تواند روی قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم تاثیر منفی گذاشته و قیمت را بالا و پایین کرده است.

این دستگاه از عملکرد خوب و با کیفیتی برخوردار است که طی این سال ها طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد بدون اینکه هزینه و مبلغ آن را در نظر بگیرند آن را خریداری کرده و استفاده می کنند.

جمع بندی

دستگاه لیزر دایود2021 و سپرانو آیس پلاتینیوم بسیار کاربردی است و افراد زیادی جذب آن شده اند. این دستگاه برای هر رنگ پوستی مناسب است ولی اکثر افرادی که رضایت کامل از این لیزر داشتند از رنگ پوست تیره ای برخوردار بودند.

https://alexdiodedevice.com/laser-hair-removal-device/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادوردز 20

آژانس تبلیغات در گوگل ادوردز20 در زمینه طراحی سایت ، تبلیغ در گوگل و پشتیبانی وب سایت های طراحی شده ،نمایندگی سرور و هاستینگ نیز خدمات ارائه می نماید. طراحی بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار دولتی،دانشگاهی،صنعتی و آموزشی از جمله افتخارات ادوردز 20 می باشد. لطفا برای تبلیغ در صدر گوگل ادز کلمات پر کلیک مثل تور-بلیط و … حتما با شماره 02166979039 تماس و استعلام قیمت بگیرید.

اطلاعات تماس
  • 021889***** - 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی