اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205424417204

با هدف عملکرد و دسترسی آسان به خدمات انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت فارابی اس ام اس 

کد: 140006205424417204

https://bit.ly/3nnCiA1

، کنگاور , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فارابی اس ام اس  از  1400/06/20 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فارابی اس ام اس 
سامانه پیامک فارابی اس ام اس

هدف ما از این اطلاعیه‌ اعلام بهینه سازی سامانه پیامک فارابی اس ام اس و عملکرد بهتر آن است.

به گزارش روابط عمومی فارابی اس ام اس، وبسایت این شرکت فعال در ارسال پیامک انبوه از تاریخ 1400/06/20 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس farabisms.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های داشبورد به فهرست وبسایت اضافه و دسترسی ساده برای مخاطبان میسر شده است.

پیام نورزاد مدیرعامل فارابی اس ام اس با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و اصناف‌‌و‌مشاغل‌ و عموم مردم و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: عملکرد و دسترسی آسان به خدمات
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال برنامه بعدی سامانه پیامک فارابی اس ام اس هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با بروزرسانی، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پنل پیامک فارابی اس ام اس

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی به تفکیک سن و جنسیت و شهر یا استان بدون محدودیت به تمامی اپراتور همراه و حتی ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات،ارسال پیامک تبلیغاتی از خطوط اختصاصی رایگان و ثابت مجازی و گویا همه در سامانه پیامک فارابی اس ام اس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]