اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007295488017204

 تخفیف ماهانه سامانه پیامک فارابی اس ام اس به مناسبت عید مبعث برگزارمی‌شود

تخفیف‌ 40 درصد درصدی پنل پیامک و تمامی خدمات سامانه

کد: 140007295488017204

https://bit.ly/3Cic06Y

، کنگاور , (اخبار رسمی):  تخفیف های ماهانه به مناسبت عید مبعث از 1400/07/29 آغاز و تا 1400/08/29 ادامه دارد.

تخفیف‌40 درصد درصدی پنل پیامک و تمامی خدمات سامانه
ارائه کدتخفیف:farabisms40

کدتخفیف 40% : farabisms40

به گزارش روابط عمومی سامانه پیامک فارابی اس ام اس، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره تخفیف های ماهانه به مناسبت عید مبعث و در دوره زمانی یک ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی خدمات سامانه از جمله خرید پنل پیامک،درخواست ارسال پیامک انبوه،خرید خط و... را از طریق سایت فارابی اس ام اس و با 40 درصد تخفیف تهیه کنند.

پیام نورزاد مدیرعامل شرکت سامانه پیامک فارابی اس ام اس رضایت کاربران‌ از قیمت و تعرفه پنل های پیامکی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در راستای جشن عید مبعث کاربران‌ جدید و همه‌ی هموطنان گرامی میتوانند از کلیه‌ی‌ خدمات سامانه از خرید پنل پیامک تا حتی قیمت ارائه نمایندگی پنل اس ام اس با چهل/40 درصد تخفیف استفاده نمایند،کدتخفیف:(farabisms40)میباشد، پیشاپیش عید مبعث به همه‌ی عزیزان مبارک و آرزوی خرسندی‌ را دارم..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پنل پیامک فارابی اس ام اس

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی به تفکیک سن و جنسیت و شهر یا استان بدون محدودیت به تمامی اپراتور همراه و حتی ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات،ارسال پیامک تبلیغاتی از خطوط اختصاصی رایگان و ثابت مجازی و گویا همه در سامانه پیامک فارابی اس ام اس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]