اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006205425116948

مجموعه صنعتی ایران گیربکس تولیدکننده انواع گیربکس صنعتی

کد: 140006205425116948

https://bit.ly/2Xdesfb

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به پیشرفت علم و به تبع آن صنعت استفاده از دستگاه های مدرن و به روز توانسته است در بیشتر حالات جای نیروی انسانی را بگیرد. تولید گیربکس صنعتی یکی از این موارد می‌باشد که دارای سرعت‌های متفاوتی می‌باشند.

مجموعه صنعتی ایران گیربکس تولیدکننده انواع گیربکس صنعتی
مجموعه صنعتی ایران گیربکس تولیدکننده انواع گیربکس صنعتی

تولید گیربکس صنعتی

گیربکس هایی که به تولید می رسند به طور معمول دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به همدیگر می باشند و بنا به استفاده ی خاصی که دارند به تولید انبوه می رسند. در برخی از موارد استفاده ی آنها در سرعت های خیلی پایین می باشد و در برخی دیگر صرفا سرعت بالا می تواند نیاز مصرف کننده را رفع کند.

بنابراین نمی توان به طور قاطع گفت که کدام یک از انواع آن از دیگر نوع بهتر می باشد و این شرایط کار است که تعیین میکند که چه نوعی مناسب کدام محیط می باشد.

مشخصه های تولید گیربکس صنعتی

تولید گیربکس صنعتی همانطور که گفته شد از دیرباز مورد توجه بسیاری از صنعت کاران به دلایل مختلفی قرار گرفته شده است. این دستگاه که در زبان فارسی به آن جعبه دنده می گویند دستگاهی است که بر روی موتور الکتریکی سوار می شود که باعث می شود در دور های بالای موتور گشتاور را کاهش دهد و در گشتاور پایین دور را بالا ببرد.

به طور کلی گیربکس های صنعتی به ماشینی گفته می شود که وظیفه ی آن انتقال نیرو و کنترل قدرت وارده به آن و همچنین تبدیل گشتاور می باشد. یکی از مهمترین کارکرد های این نوع ماشین را می توان تغییر جهت در دوران دستگاه دانست.

فروش گیربکس صنعتی

فروش گیربکس صنعتی در صنعت کشور هر چه قدر از میزان بیشتری برخوردار باشد به همان اندازه می توان به پیشرفت صنایع داخلی امیدوارتر بود. این گیربکس ها نقشی اساسی در برخی صنایع دارند که به تبع آن می تواند در روند روبه رشد آنها نیز تاثیر گذار باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه صنعتی رخ داده است استفاده از گیربکس در بسیاری از کارخانه ها به امری ضروری مبدل شده است.

فروش گیربکس صنعتی یکی از عواملی است که در این روند تاثیر گذار بوده و توانسته است در جهش علمی راه مناسبی را برای خود باز کند. تامین برق این نوع گیربکس ها به صورت دو نوع تک فاز و سه فاز می باشند که بنا به انرژی که برای به کار افتادن نیاز دارند می توانند متفاوت باشند.

موتور هایی که از قدرت پایین تری برخوردار می باشند به طور معمول از برق با قدرت کمتری بهره می برند و در مقابل گیربکس های بزرگتر که قدرت بالاتری به نسبت بقیه دارند از برق سه فاز تغذیه می شوند.

گیربکس ها این توانایی را دارند که زمانی در دوره ای بالا می باشند گشتاور آن را کاهش می دهند و در دور های پایین می توانند گشتاور را بالا ببرند.

 عواملی که در انتخاب گیربکس های صنعتی موثر هستند می توانند متفاوت باشند. از جمله ی این عوامل شرایط کاری که این نوع دستگاه ها در آنجا نصب و مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. مشخصات فنی دستگاه و میزان توانی که مورد نیاز خریداران است از دیگر عواملی است که در فروش این نوع گیربکس ها تاثیر زیادی دارد.

نحوه فروش گیربکس صنعتی

فروش گیربکس صنعتی به عوامل زیادی بستگی دارد. در انتخاب نوع گیربکس ها باید موارد زیادی را مد نظر داشت که بدون نظر داشت به آنها نمی توان انتخاب درستی را انجام داد.

میزان نیرویی که در هنگام کار کردن با آن به موتور وارد می شود، میزان دور خروجی و نیز دور ورودی به گیربکس و تعیین میزان دور گشتاوری که از آن تولید می شود از جمله مواردی هستند که دانستن آنها ضروری به نظر می رسند.

تعمیر گیربکس صنعتی

در دنیای صنعت گیربکس ها یکی از اعضای اصلی هستند. تعمیر گیربکس صنعتی یکی از دغدغه های صاحبان صنایع است. هرگونه آسیب وارده به این نوع دستگاه ها موجب به بار آمدن خسارات جبران ناپذیر به کارخانه خواهد شد.

در حالت کلی باید طوری برنامه ریزی نمود که در صورت خرابی های احتمالی به بهترین نحو تعویض قطعات را مدیریت نمود و زمان را در موقع خرابی ها در نظر گرفت. بر همین اساس تعمیرات آن از اهمیت فوق العاده ای در دنیای صنعت برخوردار هستند.

فرایند تعمیر گیربکس صنعتی

برای آنکه بهتر با مباحث مربوط به نگهداری و تعمیر گیربکس صنعتی آشنا شویم در ابتدا باید نگاهی به مفهوم و عملکرد این دستگاه داشته باشیم.

در حالت کلی عملکرد گیربکس به عنوان واسطه ای بین نیرویی که تولید می شود با مصرف کننده است. تبدیل نیرویی که در قسمت ورودی به آن وارد می شود به گشتاور و تنظیم دور های آن از جمله وظایف این دستگاه است.

گیربکس ها در واقع در اغلب بالابر ها و آسیاب های کوچک و بزرگ و بچینگ ها و سایر صنایع این چنینی کاربرد دارند.

تعمیر گیربکس صنعتی پس از خراب شدن

این نوع تعمیرات به اقداماتی اطلاق می شود که پس از خرابی برای آن اقدام خواهد شد. تعمیر گیربکس صنعتی در این حالت به دلیل گرانی قطعات یدکی و نیز عدم صرفه ی اقتصادی دیگر رواج چندانی ندارد و اغلب صاحبان صنایع رغبتی بر تعمیرات این چنینی از خود به دلایل ذکر شده نشان نمی دهند.

این نوع تعمیرات از معیاب خاص خود برخوردار بوده که در ذیل به آنها اشاره شده است.

یکی از این معایب عدم اطلاع از خرابی دستگاه می باشد که تقریبا به صورت غیر ممکن است و کسی نمی داند که در چه زمانی خرابی اتفاق خواهد افتاد. یکی دیگر از دلایلی که مالکان گیربکس ها را نسبت به تعمیرات آنها مایوس نموده، این احتمال است که در صورت خراب شدن یکی از قطعات امکان دارد خرابی ها به سایر قسمت های دیگر سرایت خواهد کرد و نمی توان جلوی آن را گرفت و این مساله باعث به بار آوردن خسارات دیگر در آینده خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل بازدارنده در تعمیرات گیربکس هایی که به صورت اتفاقی و در لحظه دچار خرابی شده اند، این است که موجب می­شود فعالیت کل مجموعه و سایر دستگاه هایی که در کارخانه فعال هستند را تحت الشعاع خود قرار می­دهد. این مسئله از لحاظ اقتصادی برای صاحبان صنایع به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود.

نهایت امر این است که تهیه قطعات یدکی که مورد نیاز تعمیرات گیربکس است امکان دارد زمان بر بوده و روند کار کارخانه را با مشکل مواجه سازد.

البته در این میان گردآوری تعمیرکاران کارکشته و مجرب برای این نوع تعمیرات غیر منتظره در برهه زمانی خاص بسیار مشکل بوده و در برخی مواقع غیر ممکن است.

ساخت چرخدنده

امروزه برای ساخت چرخدنده  روش های متنوعی وجود دارد. این روش ها هر کدام دارای یک سری معایب و مزیت ها هستند. البته می توان برای اینکه بهترین کارایی را از دستگاه خود داشت با توجه به نوع کارکردی که چرخ دنده دارد و جنسی که از آن تولید شده است آن را خریداری نمود.

در قدیم چرخ دنده ها به صورتی که امروزه وجود دارند نبودند. چرخ های اصطکاکی ازجمله‌ آن‌ها بود که در بیشتر اموراتی که مورد نیاز بود از آن استفاده شده است.

در حال حاضر از چرخ دنده هایی که دارای دندانه می باشند استفاده می شود. این دندانه ها یک مزیت بسیار بزرگ دارند که باعث می شود از لغزش جلوگیری کند و موجب یکنواختی در حرکت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید