اطلاعات تماس
  • 021448*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225433416576

در یک پرونده با ۶۸ شاکی، وکیل متهم توانست حکم برائت برای موکل خود بگیرد

وکیلی که در مقابل ۶۸ شاکی پیروز شد!

کد: 140006225433416576

https://bit.ly/397hODf

، تهران , (اخبار رسمی): گروه وکلای دیوان سالار با همکاری تیمی از وکلای پایه یک دادگستری که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف کار می‌کنند در یک پرونده با ۶۸ شاکی پیروز شد.

وکیلی که در مقابل ۶۸ شاکی پیروز شد!
وکیلی که در مقابل ۶۸ شاکی پیروز شد!

در بسیاری از پروندهای کثیر الشاکی، شکات بعد از آن‌که سارق یا سارقین حقیقی گوشی خود را پیدا نمی‌کنند، معمولا به متهمین دستگیر شده اتهام وارد می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه وکلای دیوان سالار، یک وکیل سرقت در این مجموعه توانست در پرونده ای با دفاع از موکل خود در مقابل ۶۸ شاکی، حکم برائت متهم را بگیرد. در این پرونده سرقت که در دادسرای ناحیه ۱۵ ویژه سرقت تهران به پایان رسید، شکات ادعا داشتند که متهم سرقت گوشی انجام داده است. نکته قابل تامل در این پرونده این نکته است که چندین نفر از شاکی ها زمان و ساعت سرقت را در یک روز و تنها به فاصله حدود یک ربع در نقاط مختلف شهر تهران اظهار کرده بودند.

لازم به ذکر است یکی از جلسات رسیدگی این پرونده بیش از ۸ ساعت به طول انجامید.

وکیل متهم در این خصوص می‌گوید: "در بسیاری از پروندهای کثیر الشاکی، شکات بعد از آن‌که سارق یا سارقین حقیقی گوشی خود را پیدا نمی‌کنند، معمولا به متهمین دستگیر شده اتهام وارد می‌کنند."

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای پایه یک دادگستری که دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌های کیفری، حقوقی، خانواده و ... هستند، به صورت تخصصی در زمینه های مختلف قبول وکالت می‌کنند. این گروه تا به حال پرونده های جنجالی بسیاری را به سرانجام رسانده اند و از حقوق افراد زیادی دفاع کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه وکلای دیوان سالار

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای پایه یک دادگستری | وکالت تخصصی

اطلاعات تماس
  • 021448*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون