اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006305445117263

تولید و سفارش انواع جعبه سخت یا هارد باکس

کد: 140006305445117263

https://bit.ly/3i8WKkL

، (اخبار رسمی): برای بسته بندی انواع مواد از مقوا و جعبه های مختلف استفاده می شود. این نوع جعبه ها با متریال مختلف و با کیفیت های گوناگون در دسترس قرار دارند. با این حال هارد باکس یا جعبه سخت به عنوان یکی از مقواهایی که برای بسته بندی به کار می رود از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.

تولید و سفارش انواع جعبه سخت یا هارد باکس، جعبه سخت یا هارد باکس بهترین نوع بسته بندی برای هر کالایی می باشد. این جعبه ها به دلیل بالا بودن استحکام، دوام و همچنین ظاهر زیبا و کیفیت بالا، از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردارند.

با توجه به نوع کالا، هر شخص می تواند جعبه سخت خاص خود را سفارش دهد. از آنجایی که در تولید جعبه سخت هیچ محدودیتی وجود ندارد، این جعبه ها را می توان با هر عرض، طول و ارتفاع تولید کرد. همچنین به دلیل بالا بودن تعداد مدل های قابل تولید در جعبه سخت، هیچ محدودیتی از نظر تولید مدل و تنوع وجود ندارد. تولید جعبه سخت و هارد باکس در تعداد پایین برای هر تولیدی امکان پذیر نیست.

یکی از نکات مثبت استفاده از جعبه سخت، امکان انتخاب رنگ و روکش به کار رفته در جعبه است. این خیلی خوب است که قدرت انتخاب داشته باشیم. حتما همه ما دوست داریم که “قدرت انتخاب” داشته باشیم. حال فکر کنید به عنوان صاحب یک کسب و کار که نوعی خاص از جعبه سخت را نیاز دارید، بتوانید از میان تعداد زیادی از رنگ ها و طرح ها، رنگ یا ترکیب رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته مثبت تولید یک بسته بندی در قالب جعبه سخت این است که امکان تولید در ترکیب رنگی هم وجود دارد. یعنی می توان یک جعبه سخت را با درب سفید و بدنه قرمز تولید کرد. به نظرتان این امکان در جعبه های سبک مقوایی وجود دارد! با ترکیب های رنگی متنوع موجود در آلبوم های پارس پکینگ، شما هیچ محدودیتی در رسیدن به رنگ های مورد علاقه خود برای تولید جعبه سخت و هارد باکس مورد نظرتان ندارید.

همچنین یکی دیگر از مزیت روکش های به کار رفته در جعبه سخت، دسترسی به انبوهی از طرح هاست. تعداد طرح های روکش های قابل استفاده در جعبه سخت های پارس پکینگ به قدری گسترده هستند که مطمئنا هر شخصی مورد نظر خود میرسد.

هاردباکس یا جعبه سخت چیست؟

تمام مراحل تولید جعبه سخت (هارد باکس) مقوایی نظیر طراحی جعبه، بسته بندی لوکس، جعبه های کارتنی لوکس و جعبه سخت با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد.

برای بسته بندی انواع مواد از مقوا و جعبه های مختلف استفاده می شود. این نوع جعبه ها با متریال مختلف و با کیفیت های گوناگون در دسترس قرار دارند. با این حال هارد باکس یا جعبه سخت به عنوان یکی از مقواهایی که برای بسته بندی به کار می رود از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. علاوه بر مقاوم بودن این نوع جعبه مقوایی، زیبایی و لوکس بودن آن نیز مورد توجه قرار می گیرد.

هارد باکس با تشکیل شدن از چند لایه مقوا دارای ظاهری زیبا، ظریف و تجمل گرا بوده و برای بسته بندی انواع جواهرات، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیک و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط تولید جعبه سخت به گونه ‌ای است که از آن برای محصولات گران قیمت و کادویی و لوکس به عنوان بهترین گزینه یاد می شود.

علی رغم شرایط بسیار مناسب و کیفیت بالایی که هارد باکس دارد، برای تولید آن هزینه ‌های زیادی پرداخت نخواهد شد. با این حال حس خوبی که افراد به هنگام خرید وسایل و قرار دادن آن ها در هارد باکس به دست می ‌آورند موجب شده که امروزه مشتریان بسیاری روی به انتخاب این نوع جعبه بیاورند.

چنانچه قصد اهدای کادو یا خرید وسایل لوکس را دارید توصیه ما به شما استفاده از جعبه سخت به عنوان جعبه محصول خریداری شده خواهد بود. ما در پارس پکینگ با بهره مندی از انواع هارد باکس به صورت مکانیزه این محصولات را به شما ارائه می دهیم.

ویژگی و مزایا جعبه سخت (هارد باکس)

همانگونه که عنوان کردیم این نوع جعبه مقوایی با ویژگی های فوق ‌العاده ای که دارد بهترین گزینه برای خریدهای خاص محسوب می شود. مقاومت و ماندگاری بسیار بالای جعبه سخت نسبت به سایر جعبه های مقوایی موجب شده که بهترین گزینه برای استفاده باشد.

همانگونه که می دانید وسایل لوکس و گران قیمت مانند ساعت، عطر و ادکلن و جواهرات نیاز به محافظت تمام عیار خواهند داشت. با این وجود این نوع جعبه مقوایی به بهترین شکل موجب حفظ امنیت محصول خریداری شده توسط شما خواهد شد.

از دیگر ویژگی های هارد باکس می توان به بهره‌ مندی از ظاهری ساده و در عین حال جذاب و لوکس اشاره کرد. جعبه خریداری شده با احساس لمس لذت بخش به افراد حس فوق ‌العاده خواهد بخشید.

همواره تاکید می شود برای تبلیغات بهتر و گسترش برند، استفاده از جعبه های شیک و مدرن می تواند بسیار موثر باشد. به همین علت خرید محصولات و قرار گرفتن آن ها در هاردباکس موجب می ‌شود که نسبت به کیفیت محصول خریداری شده تصور بهتری داشته باشیم.

شرایط تولید جعبه سخت به گونه ‌ای است که شما به راحتی می توانید برجستگی های متعدد، تصاویر مد نظر و طرح ‌های مختلف خود را بر روی آن ها اضافه نمایید. در عین حال ساختار این نوع جعبه به گونه ای است که شما می توانید خاصیت مغناطیسی را به آن وارد کنید و از آن استفاده نمایید.

کدام صنایع از هارد باکس استفاده می کنند؟

همانگونه که عنوان کردیم در شرایط مختلف و برای خرید محصولات گوناگون می توان از این نوع جعبه مقوایی استفاده نمود. با این حال از جمله مهمترین صنایعی که روی به استفاده از جعبه سخت آورده اند می توان به شرکت های آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. عطر و ادکلن ها برای نگهداری و هدیه دادن نیاز به جعبه های خاص خواهند داشت. به همین علت این جعبه ها به عنوان ایده ‌آل ترین گزینه همواره مورد توجه افراد در این زمینه قرار دارند.

از دیگر صنایعی که روی به استفاده از جعبه سخت آورده می‌ توان به فروشگاه‌های کیف و کفش و پوشاک اشاره کرد. صنایع الکترونیک مانند فروش ساعت های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و موبایل و سایر وسایل الکترونیکی نیز به شکل گسترده از هاردباکس استفاده می کنند. برای قرار دادن عینک آفتابی و طبی در این نوع جعبه نیز به راحتی می توان اقدام نمود.

از دیگر مشاغلی که هارد باکس در آن  به عنوان مهم ‌ترین جعبه محصول شناخته می ‌شود می ‌توان به فروشگاه ‌های جواهرات و زیورآلات اشاره کرد. محصولات کادویی و همچنین محصولات لوکس صادراتی نیز باید با قرار گرفتن در جعبه های خاص به کاربران ارائه شوند. امروزه بسته بندی مواد غذایی مانند شکلات نیز با استفاده از این نوع جعبه انجام می پذیرد. در کنار تمام این موارد می ‌توان به استفاده از جعبه سخت در فروشگاه های الکتریکی جهت قرار دادن محصولات روشنایی و نور اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید عمده هارد باکس را دارید می توانید از محصولات ما در پارس پکینگ استفاده کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع جعبه هارد باکس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما خدمات خود را ارائه می دهیم.

انواع جعبه های هارد باکس

این نوع محصول در انواع مختلف و با ساختاری متفاوت طراحی و در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. بسته به نیاز خود و صنعتی که قصد استفاده از این نوع جعبه را دارید می توانید گزینه مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید.

امروز هارد باکس ها در شکل های ساده( دو تکه) و سه تکه ارائه می شوند. علاوه بر این جعبه های کتابی و همچنین جعبه ‌های سر طبل دار نیز از جمله هارد باکس های ارائه شده در بازار محسوب می ‌شوند.

در کنار ساختار این نوع جعبه، امروزه هاردباکس کلاسیک با طراحی خاص و ظاهری شبیه جعبه ‌های کفش به بازار ارائه شده و مورد توجه قرار دارند. نوع دیگری از جعبه های سخت به عنوان تلسکوپی کشویی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

هاردباکس سیگار نیز از نوع لولایی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. مدل باز شدن این نوع جعبه مانند کلاسیک بوده و زیبایی خاصی دارد.

خرید هارد باکس

چنانچه قصد خرید جعبه سخت را دارید می توانید از محصولات ما در پارس پکینگ دیدن کنید. ما در این مجموعه با فروش انواع جعبه های سخت با قیمت مناسب و به شکل عمده خدمات رسانی ویژه ‌ای به شما عزیزان خواهیم داشت.

قیمت هارد باکس

با توجه به طراحی و تولید این نوع جعبه در شکل ‌های مختلف قیمت آن نیز می تواند با تفاوت ‌هایی همراه باشد. امروزه جعبه سخت به شکل سفارشی نیز توسط مجموعه ما برای شما تولید می شود. برای اطلاع از قیمت این نوع جعبه می توانید از محصولات ما دیدن کنید.

انواع هارد باکس

هارد باکس ها انواع مختلفی دارند این محصولات در شکل ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند. از جمله انواع هارد باکس ها می توان به هارد باکس مگنتی، سه تکه، جعبه کشویی اشاره نمود که هر کدام از آن ها بر اساس ساختار برای یک نوع کالا بکار برده می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۸۳۳۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید