اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006315446117045

آغاز عرضه و فروش کربن فعال ازمهر 1400

کد: 140006315446117045

https://bit.ly/3zFTOC4

، کرج , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب کشور، کربن اکتیو یا کربن فعال را با امکان  قدرت جذب و واکنش بالا از مهر 1400 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش کربن فعال ازمهر 1400
آغاز عرضه و فروش کربن فعال ازمهر 1400

به گزارش روابط عمومی فراب تدبیر تصفیه، از مهر 1400  عرضه کربن اکتیو یا کربن فعال در کارخانه این شرکت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از مواد شیمایی در تصفیه آب و فاضلاب هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون جذب مواد آلاینده و ترکیبات آلی با یون منفی توسط کربن های دارای بارالکتریکی مثبت را دارند.

مدیرعامل محترم فراب تدبیر تصفیه با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه مدت ها تلاش بوده و برای تولید این محصول از ابتدای سال 1400 کار آغاز شده و هم اکنون  کربن فعال وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: گروه فرآب تدبیر از جمله مراکز معتبر و تامین کننده مواد شیمیایی مختلف از جمله کربن فعال تولید شده توسط برندهای مختلف می باشد. محصولات این مجموعه به صورت کلی و جزئی و بدون واسطه به تمام نقاط ایران قابل ارسال بوده و داری گارانتی و تضمین کیفیت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و اطلاع از ویژگی های این مواد می توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید استفاده نمایید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت فراب تدبیر تصفیه به نشانی www.farabtadbir.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب دردنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است.

اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته