اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005285384417045

رونمایی از سایت شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر

کد: 140005285384417045

https://bit.ly/3D2n7BH

، کرج , (اخبار رسمی): با هدف سهولت در مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب و پاسخ‌گویی به نیازهای ذینفعان از جمله مشتریان، کارفرمایان، کارکنان، جامعه و…، از سایت شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر به آدرس www.farabtadbir.com در 17 مرداد 1400 رونمایی شد.

شرکت فراب تدبیر مفتخر است با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب در دنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد.

به گزارش شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر، سایت www.farabtadbir.com که یک سایت تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب و پاسخ‌گویی به نیازهای ذینفعان از جمله مشتریان، کارفرمایان، کارکنان، جامعه و… را تسهیل کند.

مدیر عامل شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب در دنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است، که این مدارک در وبسایت مجموعه قابل رویت است».

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. »

گفتنی است شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه خدمات به صنایع مختلف کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر به آدرس www.farabtadbir.com مراجعه کنند.

تلفن: 02633412707

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب دردنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است.

اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها