اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203167318517045
در دسترس نیست

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر

کد: 140203167318517045

، کرج , (اخبار رسمی): پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی کاربردی ترین تجهیزات برای تصفیه صنایعی می باشد که آلاینده های شیمیایی در آنها به وفور وجود دارد. این پکیج ها با انجام مجموعه ای از فرایندهای مختلف مواد آلاینده را حذف و شاخص های کیفی را بهبود داده و فاضلاب را برای سایر صنایع قابل استفاده می کند.

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر
طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر

پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی برای از بین بردن مواد آلاینده فرآیندهای متعددی را به صورت مرحله ای اجرا می کند. تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی، شیمیایی روش های پیاده سازی شده در این تجهیزات به شمار می رود.

پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی کاربردی ترین تجهیزات برای تصفیه صنایعی می باشد که آلاینده های شیمیایی در آنها به وفور وجود دارد. این پکیج ها با انجام مجموعه ای از فرایندهای مختلف مواد آلاینده را حذف و شاخص های کیفی را بهبود داده و فاضلاب را برای سایر صنایع قابل استفاده می کند. فرآب تدبیر یکی از تولیدکنندگان پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فلزی، پلی اتیلن و فایبرگلاس در ظرفیت های مختلف است.

پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی چیست؟

در صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد، آبکاری فلزات، پتروشیمی و پالایشگاه ها حجم بالایی از مواد شیمیایی بسیار خطرناک وارد فاضلاب میشود. این مواد یک تهدید بزرگ برای سلامت محیط زیست به شمار رفته و می توانند سلامت انسان، حیوانات، پرندگان و آبزیان را به خطر بیندازند. به همین دلیل قبل از ورود فاضلاب به طبیعت باید ابتدا فرآیندهای تصفیه بر روی آنها انجام شود. پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر یکی از راهکارهای مناسب برای حل این مشکل بوده و به صورت خودکار، بدون انتشار بو و صدا تصفیه را انجام می دهد.

پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی برای از بین بردن مواد آلاینده فرآیندهای متعددی را به صورت مرحله ای اجرا می کند. تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی اصلی ترین روش های پیاده سازی شده در این تجهیزات به شمار می رود.

مراحل تصفیه فاضلاب شیمیایی

با توجه به نوع آلاینده های موجود در فاضلاب های شیمیایی و صنعتی، برای از بین بردن آنها نیاز به اجرای مراحل زیر است:

  • تصفیه فیزیکی: در این مرحله که پیش تصفیه به شمار می رود، ذرات جامد در اندازه های بزرگ که درون فاضلاب معلق هستند توسط آشغالگیرها جمع آوری می شوند. برای این منظور از آشغالگیرهای مکانیکی استفاده شده و باعث بهبود روند تصفیه در گام های بعدی می شود.
  • تصفیه بیولوژیکی: مواد آلی موجود در فاضلاب با استفاده از باکتری و میکروارگانیسم ها تجزیه و حذف می گرددو تکه های باقی مانده از مواد آلی تجزیه شده به مرور در کف مخزن ته نشین شده و لایه های لجنی را بوجود می آورند.
  • تصفیه شیمیایی: در این مرحله برای جمع آوری ذرات بسیار ریز که در فاضلاب معلق هستند و به دلیل هم نام بودن از نظر بار الکتریکی هم را دفع می کنند، با مواد منعقدکننده حذف می شوند. مواد منعقدکننده وارد فاضلاب شده و باعث اتصال ذرات معلق به یکدیگر و تشکیل لایه های سنگین شبیه به لجن می گردد. این لایه ها یا روی سطح فاضلاب شناور شده یا ته نشین می شوند.
  • برای اجرای این مراحل و گام ها تجهیزاتی از قبیل آشغالگیرها، سیستم های هوادهی، پکیج های تزریق مواد شیمیایی و همزن و مخزن نیاز است. تمام این تجهیزات در محصولات فراب تدبیر دارای کیفیت بالایی بوده و متعلق به بهترین برندهای شناخته شده هستند.

تولید انواع پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد فرآب تدبیر، تنوع بالا در محصولات آن است. محصولات این مجموعه از نظر جنس بدنه متنوع بوده و متناسب با شرایط محیط و دبی فاضلاب انتخاب می شوند. انواع پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر عبارتند از:

  • پکیج تصفیه فاضلاب فلزی یا بالاترین میزان مقاومت در برابر فشار، ضربه و نوسانات دمایی
  • پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی پلی اتیلن با وزن سبک و مقاومت بالا برای نصب دفنی و روکار
  • پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فایبرگلاس با قیمت مناسب و مقاومت متوسط قابل استفاده برای تصفیه مقدار کم فاضلاب در شبانه روز

بدنه تمام این پکیج ها دارای مقاومت بالایی در برابر تماس با مواد خورنده بوده و در برخورد با مواد شیمیایی موجود در فاضلاب دچار پوسیدگی و تخریب نخواهند شد.

تولید پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی در ظرفیت های متنوع

علاوه بر تنوع بالایی که در جنس بدنه پکیج های تصفیه فاضلاب شیمایی فرآب تدبیر وجود دارد، ظرفیت آنها نیز متفاوت است. این پکیج ها به صورت سفارشی و بعد از بررسی دقیق شرایط محیط، اندازه گیری دبی فاضلاب و آنالیز شاخص های کیفی محاسبات مورد نیاز برای ظرفیت انجام میشود. متناسب نبودن ظرفیت پکیج با دبی فاضلاب به شدت در راندمان دستگاه تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر دبی فاضلاب بیشتر از ظرفیت مخزن باشد، پکیج زمان طولانی باید روشن باشد و فشار زیادی به اجزای داخلی آن وارد خواهد شد. بیشتر بودن ظرفیت مخزن نسبت به دبی فاضلاب نیز باعث هدر رفتن سرمایه میشود. چون با هزینه کمتر می توانید پکیج با ظرفیت کم را خریداری کنید.

مزایای پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی فرآب تدبیر

  •     بهبود کیفیت پساب ها قبل از ورود به طبیعت
  •     سرعت و راندمان بالا در تصفیه
  •     فراهم ساختن امکان استفاده مجدد از پساب های تصفیه شده در سایر بخش ها و کاهش مصرف آب در واحدهای صنعتی
  •     قابل نصب در محیط های روباز و سرپوشیده
  •     نگهداری و تعمیر آسان و ارزان
  •     عدم نیاز به تخصص و مهارت در استفاده از پکیج
  •     کاهش هزینه های اقتصادی به دلیل عدم نیاز به ساخت حوضچه های سیمانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید پکیج تصفیه فاضلاب شیمیایی می توانید با کارشناسان فرآب تدبیر از طریق 09044571557 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب دردنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است.

اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار