اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135414117045

محصول تازه فرآب تدبیر تصفیه رونمایی شد

ارائه رزین آنیونی و کاتیونی به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

کد: 140006135414117045

https://bit.ly/3EbXE9G

، کرج , (اخبار رسمی): محصول تازه فرآب تدبیر تصفیه با نام رزین آنیونی و کاتیونی در نمایشگاه شرکت فراب تدبیر رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه رزین آنیونی و کاتیونی به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب
ارائه رزین آنیونی و کاتیونی به بازار  مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب

رزین تبادل یونی با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  جذب یون های سدیم و کلسیم و کلر و سایر فلزات سمی موجود در آب را ارائه کند تا این خدمت تازه رفع سختی آب را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی فرآب تدبیر تصفیه، شهریور 1400، نمایشگاه شرکت فراب تدبیر میزبان رونمایی از انواع رزین آنیونی و کاتیونی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  جذب یون های سدیم و کلسیم و کلر و سایر فلزات سمی موجود در آب را ارائه کند تا این خدمت تازه رفع سختی آب و زلال سازی آن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، رزین آنیونی و کاتیونی دارای محاسنی است که اعم از حذف نیترات آب است و می‌تواند باعث جلوگیری از بروز بیماری های خطرناک همچون سقط جنین و سرطان  شود.

مدیرعامل محترم فرآب تدبیر تصفیه، تولید این محصول را نتیجه سال ها تجربه و  کار در این مجموعه دانست و گفت: اقدامات لازم برای تولید این محصول از زمان راه اندازی شرکت آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را شهریور 1400 اعلام و ادامه داد: رزین های تبادل یونی انواع مختلفی دارد و با عنوان های رزین کاتیونی و آنیونی و … با کیفیت و ظرفیت های گوناگون برای استفاده در انواع صنایع در قیمت های متفاوت عرضه میشوند. شرکت فرآب تدبیر یکی از معتبرترین شرکت های صنعتی آماده ارائه بهترین خدمات همچون فروش رزین سختی گیر و فروش انواع رزین های آنیونی و کاتیونی جهت تصفیه آب بعنوان یک پکیج برای شما هم وطنان عزیز در سراسر کشور است. 

تلفن تماس: 02633412707

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب دردنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است.

اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید