اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007085455617045

فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی

فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی در فراب تدبیر آغاز شد

کد: 140007085455617045

https://bit.ly/3B4LfT0

، کرج , (اخبار رسمی): رآب تدبیر تصفیه با بیش از 14 سال سابقه فعالیت، یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب برندهای داخلی و خارجی می باشد که تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه داده است. این مجموعه امکان خرید عمده و جزئی با قیمت ارزان را با فروش ویژه فراهم کرده است.

فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی در فراب تدبیر آغاز شد
مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر تصفیه

مجموعه فرآب تدبیر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب را با قیمت مناسب از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی با درجه خلوص بالا فراهم نموده است.

در صنعت تصفیه آب و فاضلاب، استفاده از مواد شیمیایی منعقد کننده، رزین و مواد اسیدی و قلیایی کاربرد بسیار گسترده ای داشته و برندهای مختلفی در زمینه تولید آنها فعالیت دارند. فرآب تدبیر تصفیه با بیش از 14 سال سابقه فعالیت، یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب برندهای داخلی و خارجی می باشد که تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه داده است. این مجموعه علاوه بر پوشش تنوع بالا مواد شیمیایی، امکان خرید عمده و جزئی با قیمت ارزان را با فروش ویژه فراهم کرده است.

فرآب تدبیر؛ تامین کننده انواع مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب وجود ذرات کلوئیدی و معلق در پساب ها و عدم ته نشینی آنها در حین فرآیند تصفیه، افزایش سختی آب به دلیل وجود یون فلزات سنگین در آنها از جمله مشکلات بزرگ در صنعت تصفیه آب و فاضلاب می باشند. فرآیندهای تصفیه فیزیکی و بیولوژیکی به دلیل اندازه کوچک ذرات معلق در فاضلاب و همچنین عدم اتصال به هم ذرات به دلیل هم نام بودن از نظر بار الکتریکی، قادر به حذف این مواد نمی باشند. استفاده از مواد منعقدکننده و لخته سازها و همچنین دانه های رزین برای تبادل یونی و کاهش سختی آب از جمله راهکارهای ارائه شده در این زمینه می باشد.

مجموعه فرآب تدبیر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب را با قیمت مناسب از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی با درجه خلوص بالا فراهم نموده است. این مواد دارای تنوع بالایی بوده و بر اساس کاربرد مورد نظر با درجه خلوص های مختلف به صورت ویژه و با تخفیف ارائه شده و بدون واسطه به تمام نقاط ایران ارائه میشوند. 

مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از جمله مواد شیمیایی ارائه شده توسط فرآب تدبیر تصفیه که به صورت عمده و جزئی با تخفیف به فروش میرسند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رزین آنیونی و کاتیونی رزین دانه های بسیار ریز پلیمری می باشند که در دو گروه آنیونی و کاتیونی در صنعت تصفیه آب مورد استفاده قرار میگیرند. این ذرات دارای دو قطب ناهمنام بوده و قدرت بالایی در تبادل یون دارند. به طوریکه یون سدیم در رزین با کلسیم و منیزیم موجود در آب جایگزین شده و منجر به کاهش درجه سختی آب میشود. دانه های رزین کاتیونی دارای خاصیت اسیدی بوده و در حذف سختی دائمی آب مورد استفاده قرار می گیرند. رزین های آنیونی که دارای خاصیت قلیایی هستند، قدرت بالایی در حذف آنیون های نیتریک اسید و کلریدریک اسید دارند.

سیلیسیم در اکسید (سیلیس) سیلیس از معروف ترین کانی های می باشد که حدود 59 درصد از پوسته زمین را به خود اختصاص داده است. این ذرات در اندازه های 5 تا 8 میلیمتر، 3 تا 5، 2 تا 3 و یک تا دو میلیمتر ارائه شده و به منظور جلوگیری از عبور آلاینده ها در حین تصفیه مورد استفاده قرار میگیرند. از جمله موارد کاربرد دانه های سیلیسیم دی اکسید می توان به استفاده در فیلترهای شنی و همچنین صنعت تولید کاشی و سرامیک و شیشه های سند بلاست اشاره نمود.

کربن اکتیو کربن اکتیو نوع خاصی از ذغال پوست و چوب نارگیل و گردو می باشد که پس از حرارت دهی در کوره های مخصوص دارای سطحی با تعداد زیاد منافذ میشود. در فرآیند حرارت دهی، این مواد قدرت ایجاد پیوند و واکنش پذیری بالایی پیدا نموده و به همین دلیل در کاهش مواد آلاینده موجود در آب کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. با عبور آب از بستر کربن اکتیو، ترکیبات آلی با یون های منفی به سمت کربن های دارای بار الکتریکی مثبت جذب شده و روی سطح کربن انباشته میشوند. به همین دلیل آلاینده های موجود در آب کاهش پیدا نموده و شاخص های کیفی آن تا حد زیادی بهبود پیدا می کنند.

پلی الکترولیت پلی الکترولیت یا پلی آکریل آمید یکی از قوی ترین مواد منعقدکننده می باشد که در انواع مختلف کاتیونی، آنیونی و غیر یونی ارائه میشوند. این ذرات که با نام های دیگری همچون فلوکولانت نیز شناخته شده هستند، قدرت انحلال بالایی در آب داشته و فلاک های متعدد را ایجاد و آنها را به هم متصل می کنند. پلی الکترولیت به دلیل قدرت چسبندگی بالا، از پرکاربردترین مواد منعقد کننده به شمار می رود.

پلی آلومینیوم کلراید (PAC) پلی آلومینیوم کلراید با فرمول AL2 (OH)n CI6 از جمله مواد منعقد کننده و لخته ساز می باشد که علاوه بر تصفیه آب و فاضلاب، در تولید مواد غذایی و صنعت کاغذسازی نیز کاربرد گسترده ای دارد. رنگ این مواد با توجه به درجه خلوص و گرید از زرد تا قرمز تغییر نموده و نوع پودری آن سفید و کرم می باشد.

آنتی اسکالانت آنتی اسکالانت antiscalant مواد ضد رسوب می باشند که از ته نشین شدن املاح بر روی لوله و تاسیسات و ایجاد رسوب و گرفتگی آنها جلوگیری می کنند. این مواد در انواع مختلف پلیمری و فسفاته ارائه شده و در سیستم های آب شیرین کن صنعتی کاربرد زیادی دارند.

سود پرک (کاستیک سودا) سود پرک یا کاستیک سودا (Caustic Soda) از قوی ترین بازها و مواد قلیایی می باشد که به عنوان یکی از قوی ترین چربی گیرها در صنعت تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد که قدرت بالایی در جذب دی اکسید کربن و رطوبت هوا دارند، PH را کاهش داده و خاصیت اسیدی را از بین میبرد. از مهم ترین خصوصیات سود پرک می توان به نقطه جوش 1388 درجه سانتی گراد، دمای ذوب 319 سانتیگراد و نامحلول بودن در حلال های غیر قطبی اشاره نمود. 

پرکلرین (هیپوکلریت کلسیم) در صنعت تصفیه آب، ضد عفونی کردن اهمیت بسیار بالایی داشته و از جمله مواد مورد استفاده در این زمینه می توان به پرکلرین اشاره نمود. پرکلرین یا هیپوکلریت کلسیم از قدرتمندترین ترکیبات معدنی می باشد که پس از ورود به آب کلر و اکسیژن آزاد نموده و از این طریق منجر به ضد عفونی خواهد شد. این مواد ترکیبی ناپایدار بوده و بوی تند و زننده ای داشته و ترکیب آن با مواد آلی می تواند منجر به انفجار شود.

قیمت مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب در تعین قیمت مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، درجه خلوص و کیفیت اهمیت بسیار زیادی داشته و برند تولید کننده و داخلی یا وارداتی بودن آنها نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند. مواد شیمیایی تولید شده توسط برندهای خارجی به دلیل نوسانات نرخ ارز با تغییر قیمت مواجه شده و ثبات نرخ در آنها وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است، تعداد واسطه ها میان تامین کننده و خریداران نهایی از دیگر عواملی می باشد که تا حد زیادی منجر به افزایش قیمت ها میشوند. به همین دلیل بهترین راهکار برای خرید ارزان قیمت، خرید از تامین کننده اصلی می باشد. به دلیل نوسانات موجود در بازار، برای استعلام قیمت روز تمام مواد شیمیایی تصفیه فاضلاب و آب می توانید با کارشناسان فرآب تدبیر تصفیه تماس بگیرید.

فروش عمده و جزئی مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب فرآب تدبیر تصفیه یکی از بزرگترین تامین کننده های مواد شیمیایی می باشد که امکان فروش ویژه را در بازه زمانی محدود فراهم نموده است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد در فروش ویژه این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • فروش عمده و جزئی تمام انواع مواد شیمیایی ارائه مواد شیمیایی با درجه خلوص های مختلف تنوع بسیار بالا در انواع مواد شیمیایی ضد رسوب، منعقد کننده، ضد عفونی کننده و سختی گیرها ارائه مواد شیمیایی تولید شده توسط معتبرترین برندهای داخلی و خارجی فروش بدون واسطه و ارسال به تمام نقاط ایران

لازم به ذکر است، کارشناسان گروه فرآب تدبیر تصفیه آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.farabtadbir.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن های 02634238243 و 02633412707 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تصفیه آب و فاضلاب فراب تدبیر

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب کشور، با درک حساسیت موضوع کم آبی در کشور عزیزمان و به منظور تامین آب سالم جهت مصارف صنایع مختلف، افزایش بهره‌وری کارخانجات، کاهش خطرات زیست محیطی و در نهایت کمک به حفظ بهداشت و سلامت جامعه، مطالعات تخصصی خود را در زمینه اجرای روش های جدید تصفیه آب و فاضلاب آغاز نموده و با بهره گیری از فن آوری نوین و پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی و تیم کارشناسی مجرب و کادر علمی دانشگاهی و دارا بودن پشتوانه اجرائی مناسب و سالها تجربه عملی متخصصان خود پروژه های تصفیه آب و فاضلاب را با جدیدترین متدهای دنیا به صورتEPC به انجام می رساند. شرکت مهندسی فراب تدبیر مفتخر است که با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد و همچنین ارتباط مستمر با مراکز معتبر تصفیه آب و فاضلاب دردنیا، به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های مهندسی آب و فاضلاب در کشور مطرح گردد. در همین راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب و تایید صلاحیت بهره برداری و نگهداری شبکه های فاضلاب از وزارت محترم نیرو شده است.

اطلاعات تماس
  • 026334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار