اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007045450910035

همکاری در فروش لوازم آرایشی با خانومی در دیما افیلیت

کد: 140007045450910035

https://bit.ly/3olan4e

، تهران , (اخبار رسمی): در دیما افیلیت پیشنهادات آرایشی و بهداشتی جذابی برای ناشران فراهم شده تا با استفاده از تبلیغات در این حوزه پول ساز به راحتی بتوانند به سود حداکثری از برنامه همکاری در فروش خود با خانومی دست پیدا کنند.

همکاری در فروش لوازم آرایشی با خانومی در دیما افیلیت
همکاری در فروش لوازم آرایشی با خانومی در دیما افیلیت

حوزه آرایشی و بهداشتی همیشه به عنوان یکی از پردرآمد ترین حوزه‌ها در زمینه فروش آنلاین شناخته می‌شود. وجود حس نیاز در لحظه، به راحتی می‌تواند مخاطبین حوزه آرایشی و زیبایی را به سمت خرید سوق دهد و این رفتار مخاطب در بازار آنلاین می‌تواند به فروش چشمگیر و قابل توجهی منجر شود.

از همین جهت، همکاری در فروش در حوزه آرایشی و بهداشتی، بعد از کالای دیجیتال همواره رتبه دوم را در میان پول‌سازترین دسته بندی‌های کالایی در این حوزه به خود اختصاص داده است. 

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پیشرو در حوزه آرایشی و بهداشتی، فروشگاه اینترنتی خانومی است. خانومی که از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده، توانسته با ارائه بیش از ۲۰ هزار کالای آرایشی و بهداشتی و همچنین گردآوری معتبر ترین و البته پرطرفدارترین کالاها و برندهای آرایشی بازار روز ایران، به یکی از قطب های عرضه اینترنتی کالای دیجیتال تبدیل شود.

این فروشگاه  با ارائه تصویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر کالا، ثبت نظرات کاربران و امکان بازگشت کالا، انتخاب را برای مشتری آسان نموده است و روزانه محصولات در بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا در زمان درخواست‌شده، برای مشتریان سراسر کشور ارسال می‌شود.

خانومی نمایندگی رسمی بیش از ۱۰۰۰ برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا واردکننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین می‌شود.

در دیما افیلیت پیشنهادات آرایشی و بهداشتی جذابی برای ناشران فراهم شده تا با استفاده از تبلیغات در این حوزه پول ساز به راحتی بتوانند به سود حداکثری از برنامه همکاری در فروش خود با خانومی دست پیدا کنند.

یکی از عوامل موثر افزایش درآمد همکاری در فروش، نرخ تبدیل (conversion rate) فروشگاه است. برای این منظور استفاده از صفحات فرود(landing page) مناسب اهمیت بالایی دارد. بهترین صفحات فرود برای هدایت کاربر، صفحاتی هستند که نرخ تبدیل بالایی دارند و پیشنهادات خرید جذابی در آن وجود دارد.

صفحه تخفیفات خانومی، یکی از صفحات با نرخ تبدیل بالا است و تمرکز برای هدایت مخاطب به این صفحات می تواند سود بسیار زیادی برای ناشران دیما افیلیت در بر داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی