اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007075455110035

همکاری دیما و کافه‌بازار برای دیسکاوری ادز یا تبلیغات در گشت‌وگذار

کد: 140007075455110035

https://bit.ly/2Y98e0u

، تهران , (اخبار رسمی): دیما برای ارائه خدمتی جدید یعنی دیسکاوری ادز با کافه‌بازار همکاری می‌کند. این خدمت مختص کسب‌وکارهایی است که صاحب اپلکیشن هستند مثل اپلیکیشن‌های مالی، کاربردی، خرید آنلاین، بازی‌ها و غیره. 

همکاری دیما و کافه‌بازار برای دیسکاوری ادز یا تبلیغات در گشت‌وگذار
همکاری دیما و کافه‌بازار برای دیسکاوری ادز یا تبلیغات در گشت‌وگذار

اپلیکیشن کافه‌بازار در صفحه‌ی هر اپلیکیشن، بخشی به نام اپ‌های پیشنهادی دارد که سایر اپلیکیشن‌های مشابه را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. صاحبان اپلیکیشن می‌توانند در این بخش که تبلیغات در گشت و گذار نام دارد، تبلیغ اپلیکیشن خود را قرار دهند و به ازای هر نصب مبلغی را بپردازند.
در این بخش برای بهینه‌سازی تبلیغات، با توجه به قیمت پیشنهادی تبلیغ‌دهنده و همچنین ارتباط موضوعی اپلیکیشن‌ها، بهترین پیشنهادها به کاربران ارائه می‌شود.
دیما برای ارائه این خدمت جدید یعنی دیسکاوری ادز با کافه‌بازار همکاری می‌کند. این خدمت مختص کسب‌وکارهایی است که صاحب اپلکیشن هستند مثل اپلیکیشن‌های مالی، کاربردی، خرید آنلاین، بازی‌ها و غیره. 
گروه تبلیغات دیجیتال دیما بیشتر از ۶ سال است که در بازار تبلیغات دیجیتال فعالیت دارد. در این سال‌ها رسانه‌های مختلف را به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم، در اختیار داشته تا به کسب‌وکارهایی که به خدمات بازاریابی عملگرا (Performance Marketing) احتیاج دارند، سرویس ارائه دهد.

در بازاریابی عملگرا، ما یک نوع فعالیت (Action) خاص را از کاربر پس از کلیک روی تبلیغات انتظار داریم مانند نصب یا ثبت نام در اپلکیشن یا خرید درون اپلکیشن. تبلیغات گشت‌وگذار یا دیسکاوری ادز هم یکی از این نوع تبلیغات است که دیما به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. قیمت پایین و کیفیت بهینه از جمله مزیت‌های دیما برای ارائه این نوع تبلیغات به کسب‌وکارها است.

ارزش‌افزوده همکاری با گروه تبلیغات دیجیتال دیما در تبلیغات گشت و گذار کافه بازار این است که مسیرها و رسانه‌های مختلف را برای رسیدن به بهترین کیفیت با قیمت پایین تری پیشنهاد می‌دهد. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با دیما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]