اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007135462317349

Core Web Vitals گوگل را بیشتر بشناسید!

کد: 140007135462317349

https://bit.ly/3qu18Qq

، (اخبار رسمی): هر چقدر توضیح محصولات قوی‌تر و جذاب‌تر باشد، احتمال بهبود نرخ تبدیل و افزایش فروش و همچنین می تواند موجب بهبود رتبه در گوگل و بهبود سئو شود. 

Core Web Vitals گوگل را بیشتر بشناسید!
Core Web Vitals گوگل را بیشتر بشناسید!

تغییرات ساده در الگوریتم‌ها و پلتفرم گوگل می‌تواند تأثیر زیادی بر نحوه‌ی رتبه بندی و عملکرد وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. می‌توان گفت گوگل گاهاً تمامی وبسایت‌ها را غافلگیر کرده و تغییراتی بر مواردی که ذکر شد اعمال می‌کند. در این مطلب از آژانس پاسخ به جدیدترین تغییرات در این زمینه خواهیم پرداخت.

آخرین به روز رسانی‌های الگوریتم گوگل در مبحث تجربه‌ی کاربر از صفحات وب، در درجه‌ی اول در مورد Core Web Vitals، در ماه مه سال 2021 اعمال شد. اما ممکن است ندانید این به روز رسانی‌ها بر سئوی وب سایت شما چه تأثیری خواهد داشت.

در این مطلب سیگنال‌های Page Experience و یا همان تجربه از صفحه‌ی وب، از جمله Core Web Vitals، و همچنین روش‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توانید مقوله‌ی ذکر شده را اندازه گیری کرده مرور خواهد شد.

هفت سیگنال گوگل برای Page Experience

به گفته‌ی گوگل، تجربه‌ی صفحه‌ی وب مجموعه ای از سیگنال‌ها را در بر می‌گیرد که نحوه‌ی درک کاربران از تجربه‌ی تعامل با یک صفحه‌ی وب، فراتر از ارزش اطلاعاتی منحصر بفرد آن، انداگیری می‌نمایند. ایده‌ی پشت این موضوع، ایجاد وبسایت به بهترین شکل ممکن برای کاربران می‌باشد.

برای تحقق این امر، گوگل هفت سیگنال سرچ را به اشتراک گذاشته که لازم است بر آن‌ها تمرکز نمایید:

Mobile Friendliness (صفحات وب سازگار با موبایل)

Safe Browsing (مرور امن)

HTTPS/SSL یا رمزگذاری

Intrusive interstitials (واسطه های مزاحم)

Largest Contentful Paint (LCP)

First Input Delay (FID)

Cumulative Layout Shift (CLS)

در حالی‌که چهار مورد اول لیست، موارد جدیدی محسوب نشده و سال‌هاست که وجود دارند، سه فاکتور آخر را می‌توان به عنوان موارد تشکیل دهنده‌ی Core Web Vitals به شمار آورد. این موارد به سرعت بارگیری، تعامل و ثبات بصری می‌پردازند.

نکته ای که در این مبحث حائز اهمیت به شمار می‌آید، در نظر گرفتن هر یک و تمامی این سیگنال‌ها به عنوان بخشی از استراتژی کلی سئو و تجربه‌ی کاربر از تعامل با وب پیج شما است. بر اساس گفته‌ی گوگل، این تغییرات به صدها سیگنالی که به هنگام ارائه‌ی نتایج جستجو مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌پیوندند.

اکنون که با عنوان هر کدام از سیگنال‌ها آشنا شدیم، نوبت به بررسی نحوه‌ی تأثیرگذاری آن‌ها بر سئو و بر تجربه‌ی کاربر ازوب پیج می‌رسد.

صفحات وب سازگار با موبایل

از زمان ورود تلفن‌های هوشمند، جستجو از طریق تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. با پیش بینی تأثیر تلفن‌های همراه هوشمند، گوگل در سال 2015، وبسایت‌هایی که از صفحات سازگار با تلفن همراه برخوردار بودند را در اولویت قرار داد.

منظور از سازگاری با موبایل یا موبایل پسند بودن این است که کابران بتوانند به راحتی کاری که مد نظرشان است را در صفحه انجام دهند. به منظور ایجاد سازگاری وبسایت تجارت الکترونیک خود با تلفن همراه، می‌بایست موضوعی را انتخاب کنید که از طراحی واکنش گرا پشتیبانی نماید. در طراحی واکنش گرا هر عنصر در صفحه به صورت کاملاً خودکار با صفحه‌ی کاربر مطابقت پیدا می‌کند. و البته نوع دستگاهی که مورد استفاده‌ی کاربر قرار می‌گیرد نباید بر این موضوع تأثیری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی