کد: 140007165464916157

سیم خاردار در تبریز

کد: 140007165464916157

https://bit.ly/3iK13n6

، تبریز , (اخبار رسمی): سیم خاردار در تبریز یکی از ابزارهای مهم و متداول برای حصار کشی های امنیتی است. این محصول در انواع سیم خاردار خطی سوزنی و حلقوی در بازار موجود است که هر دو از مفتول گالوانیزه تولید می شوند.

سیم خاردار در تبریز
آریا سرند-سیم خاردار در تبریز

سیم خاردار حلقوی در دو نوع سوزنی ( یا معمولی ) و تبری ( یا تیغی ) موجود است که ابعاد حلقه های آن ها,۴۵۶۰ , ۹۰ ۱۲۰,سانتی متر است.

سیم خاردار در تبریز

سیم خاردار در تبریز به صورت کلاف بسته بندی شده و به فروش می رسد که وزن کلاف سیم خاردار بسته به نوع آن متفاوت است.

مهمترین کاربرد سیم خاردار در تبریز  و سایر شهرها برای ایجاد امنیت و حفاظت از محیط هایی همچون باغات و زمین های زراعی و مکان هایی مانند پادگان ها ، مناطق نظامی و حتی زندان هاست و از هر نوعی که باشد، بالای دیوار یا توری حصاری نصب می شود.

برای خرید سیم خاردار باید با توجه به مشخصات و ویژگی های فنی و محل مورد استفاده ، نوع و مقدار آن را انتخاب کرد. با توجه به توضیحات ارائه شده ، مشخص است که قیمت سیم خاردار با توجه به نوع ، مشخصات و ویژگی های فنی آن تعیین می شود.

در ادامه به شرح توضیحاتی در خصوص انواع ، قیمت و خرید این محصول می پردازیم.

انواع سیم خاردار در تبریز و مشخصات فنی آن ها

  • سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی در تبریز از دو رشته مفتول گالوانیزه به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به عنوان خار تشکیل شده است.

مفتول گالوانیزه به کار رفته در این محصول ، مفتول گالوانیزه گرم است و در حقیقت دو رشته مفتول گالوانیزه در هم تنیده می شوند و در بین آن ها مفتول های به گونه ای قرار می گیرند که خارهای آن را تشکیل می دهند.

فاصله خارهای این نوع بین ۷ تا ۱۵ سانتیمتر است اما معمولا ۱۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود که این فاصله کم خارها موجب افزایش استحکام و مقاومت آن می شود همچنین امنیت بیشتری ایجاد می کند.

این محصول به صورت کلاف بسته بندی و عرضه می شود و وزن هر کلاف آن حدود ۲۰ کیلوگرم است.
این نوع به دو دسته حلقوی سوزنی و حلقوی تبری تقسیم بندی می شوند و به صورت حلقه هایی با قطر ۶۰ و ۹۰ سانتی متر تولید می شود و به صورت کلاف بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی یا معمولی

سیم خاردار حلقوی سوزنی از یک رشته مفتول گالوانیزه و دو رشته مفتول گالوانیزه تشکیل شده است که به ترتیب به عنوان راستا و خار استفاده می شوند.

سیم خاردار حلقوی سوزنی به صورت حلقه هایی با قطرهای ۴۵ و ۶۰ و ۹۰ و۱۲۰ سانتی متر تولید و در حالت کلاف به فروش می رسند.

  • سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی

این نوع از مدرن ترین و جدیدترین نوع سیم خاردار باغ می باشد که از یک رشته مفتول گالوانیزه و یک لایه ورق گالوانیزه برش خورده تشکیل شده است.

مفتول گالوانیزه راستا و ورق های برش خورده به شکل تیغ تبر ، خارهای آن است. ورق های گالوانیزه برروی راستا پرس شده است و به دلیل شکل آن که شبیه به تیغه ی تبر است.

حلقوی تبری یا تیغی گفته می شود. این نوع سیمخاردار در حلقه هایی به قطر۴۵ و ۶۰ و ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متر ساخته می شود.

به طور کلی نوع تبری یا تیغی به دلیل عمر کمتر و ظرافت بیشتر گزینه ضعیف تری نسبت به حلقوی سوزنی می باشد. نوع حلقوی نسبت به خطی امنیت بیشتری ایجاد می کند و توانایی ایجاد مانع هم بر روی زمین و هم بر روی هوا را دارد.

با تشکر آریا سرند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان