اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007175466617366

بهترین کاردرمانی در غرب تهران

کد: 140007175466617366

https://bit.ly/3Dds9uZ

، (اخبار رسمی): کلینیک توانبخشی بهسا کمک می کند تا به روال عادی زندگی برگشته و بتوانید با روحیه ای سرشار از انرژی، فعالیت های روزمره خود را از سرگیرید. در واقع ویژگی های منحصربفردی که در این مجموعه وجود دارند سبب شده است که آنها یکی از شناخته شده ترین و کارآمدترین کلینیک های توانبخشی به شمار روند.

بهترین کاردرمانی در غرب تهران
بهترین کاردرمانی در غرب تهران

مجموعه توانبخشی بهسا واقع در سعادت آباد، که از کارآمدترین درمانگران، گفتاردرمانگران و متخصصین توانبخشی تشکیل شده است با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های روز دنیا می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

بهترین کاردرمانی در غرب تهران، کلینیک توانبخشی بهسا با مدیریت دکتر بهنوش قادری (با بیش از بیست سال سابقه کار در حیطه های مختلف توانبخشی و دکترای فیزیولوژی قلب و عروق و تنفس) در قالب یک تیم توانبخشی مجرب و متشکل از کارشناسان ارشد حوزه های مختلف توانبخشی، آماده ارائه بهترین خدمات درکوتاه ترین بازه زمانی می باشد.

این تیم با بهره گیری از بالاترین کیفیت و تکیه بر جدیدترین و بهترین متدهای استاندارد جهانی درمان، در محیطی کاملا متفاوت، خدمات خود را در حیطه های مختلف به کودکان و بزرگسالان ارائه می نماید. مجموعه عوامل فوق سبب شده مرکز توانبخشی بهسا به عنوان یکی از کارآمدترین و برترین مراکز توانبخشی شناخته شود.

امید است که پس از انجام مشاوره های تخصصی توانبخشی، برنامه درمانی شما عزیزان به بهترین شکل طراحی و اجرا گردد. در این مقاله قصد داریم مهمترین ویژگی های بهترین کاردرمانی را به شما معرفی کنیم. تا پایان با ما همراه بمانید.

شماره تماس کلینیک توانبخشی بهسا:
02122142405 – 02122142406 – 02122142407

مشخصه های بهترین کاردرمانی در غرب تهران

بهترین کاردرمانی در غرب تهران، کلینیک توانبخشی بهسا با بهره گیری از نیروهای کارآمد و ارائه پیشرفته ترین تجهیزات به بیماران کمک می کند تا به روال عادی زندگی برگشته و بتوانند با روحیه ای سرشار از انرژی، فعالیت های روزمره خود را از سرگیرند. در واقع ویژگی های منحصربفردی که در این مجموعه وجود دارند سبب شده است که آنها یکی از شناخته شده ترین و کارآمدترین کلینیک های توانبخشی به شمار روند.

مشتری مداری

یکی از خصوصیات یک کاردرمانی خوب، مشتری مداری است. تراپیست های بهترین کاردرمانی در غرب تهران به بیماران خود کمک می کنند تا در انجام وظایفی که به دلایل بیماری،آسیب، عقب ماندگی رشد، تفاوت های شناختی یا چالش های سلامتی دچار اختلال شده اند، بهترین عملکرد را داشته باشند. در واقع، دستیابی به استقلال و بازیابی سلامتی روحی و جسمی مهمترین شعار آنها می باشد.

مثبت و خوش بین

بهترین کاردرمانی در غرب تهران سعی می کند تا با روحیه ای مثبت و خوش بین، نقاط قوت و علاقه های بیماران را شناسایی نموده و با بهره گیری از آنها بر ضعف و چالش های بیماران جهت رسیدن به اهداف در زندگی و درمان کمک کنند.

خلاقیت

موفقیت در کاردرمانی مستلزم خلاقیت زیادی می باشد. کاردرمانگرها در بهترین کاردرمانی در غرب تهران، دائما با افرادی کار می کنند که به انواع مختلفی از درمان نیاز دارند. در واقع، آنها مهارت های حل مسئله خوبی داشته و می توانند موانع خاصی را هنگام مواجهه با آنها بردارند. آنها می توانند نیازهای بیماران را ارزیابی کرده و با خلاقیتی که دارند روش های درمانی جدید در صورت عدم کارکرد گزینه های فعلی بدهند.

صبر

صبر ویژگی اصلی و مهم این حرفه است. کاردرمانگران در کلینیک توانبخشی بهسا با بیمارانی کار می کنند که با تجربه بیماری ها یا تصادفات، ناتوانی خود را از دست داده اند. در حقیقت، زمان بهبودی این افراد اغلب طولانی و سخت است. برای همین، مهمترین مسئولیت کاردرمانگران این است که با مشتریان خود صبور باشند و عدم توانایی برخی کارها سبب دلسردی و خشم آنها نشود. بهترین کاردرمانی در غرب تهران با صبر و دلسوزی زیاد، بیماران را تشویق می کنند تا بر مشکلات فائق آیند.

سازگاری

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده مهم یک کاردرمانی نمونه، سازگاری است. کاردرمانگران در محیط های مختلف با بیماران گوناگون کار می کنند و از این رو باید ذهن باز و آماده ای برای رویارویی با چالش های جدید را داشته باشند.

خدمات ارائه شده در بهترین کاردرمانی غرب تهران

بهترین کاردرمانی در غرب تهران، خدمات متنوع و گوناگونی را با بهره گیری از مدرن ترین روش های پزشکی ارائه می دهد. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

کاردرمانی کودکان( فلج مغزی، تاخیر حرکتی، مشکلات حسی حرکتی، نوزادان زودرس، اوتیسم، …)

کاردرمانی بیماران نورولوژی (ضایعات نخاعی، ضربه مغزی، ام اس، گیلن باره، سکته مغزی ،پارکینسون و….)

کاردرمانی بیماران ارتوپدی( جراحی دست، شانه، آرتروز، ستون فقرات، روماتیسم،… )

اصلاحات حرکتی در کودکان

کاردرمانی در سالمندان

کلینیک توانبخشی بهسا با آگاهی کامل از نحوه عملکرد عضلات و مفاصل با یکدیگر و یا ثبات و حرکت می تواند بهترین روش های درمانی و اصلاحی را ارائه دهد. متخصصین این کلینیک همچنین می توانند با اشتراک گذاری ایده ها و برخی دستورالعمل ها، بیماران شما را در بهترین مسیر هدایت کرده و تمامی مهارت های لازم را برای داشتن یک زندگی بهتر آموزش دهند.

کاردرمانی و توانبخشی در منزل

یکی دیگر از خدمات منحصربفرد بهترین کاردرمانی در غرب تهران، ارائه کاردرمانی و توانبخشی در منزل است. این اقدام به منظور آسودگی و رفاه حال بیماران برنامه ریزی شده است. کاردرمانگران در کلینیک توانبخشی بهسا همگی دارای مجوز وزارت بهداشت و کارت نظام پزشکی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان کامل از خدمات آنها بهره مند شوید.

کاردرمانی و توانبخشی در منزل باعث می شود که بیماران در طول درمان استرس کمتری را تجربه کنند و مهمتر اینکه بیمار راحت تر می تواند کار یا فعالیت روزمره خود را بازیابی نماید.

مجموعه توانبخشی بهسا واقع در سعادت آباد، که از کارآمدترین درمانگران، گفتاردرمانگران و متخصصین توانبخشی تشکیل شده است با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های روز دنیا می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان