اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106136397817366

بهترین کاردرمانی در غرب تهران

کد: 140106136397817366

https://bit.ly/3qawDNV

، (اخبار رسمی): برای بهترین بودن نیاز به به ویژگی های خاصی هست. بهترین کاردرمانی در غرب تهران (کلینیک بهسا) تمامی این ویژگی ها را داراست.

 بهترین کاردرمانی در غرب تهران
بهترین کاردرمانی در غرب تهران، کلینیک توانبخشی بهسا

مجموعه توانبخشی بهسا واقع در غرب تهران، از کارآمدترین درمانگران، گفتاردرمانگران و متخصصین توانبخشی تشکیل شده است. این مجموعه با بهره‌گیری از بهترین تکنیک‌های روز دنیا، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

کلینیک توانبخشی بهسا با مدیریت دکتر بهنوش قادری (با بیش از بیست سال سابقه کار در حیطه‌های مختلف توانبخشی و دکترای فیزیولوژی قلب و عروق و تنفس) بهترین کاردرمانی در غرب تهران است. این کلینیک به همراه یک تیم توانبخشی حرفه ای که از کارشناسان ارشد حوزه‌های مختلف توانبخشی تشکیل شده است، آماده ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین بازه زمانی می باشد.
کلینیک توانبخشی بهسا با استفاده از بالاترین کیفیت و تکیه بر جدیدترین و بهترین روش ها و متدهای استاندارد جهانی درمان، در محیطی آرام، خدمات خود را در حیطه های مختلف به کودکان و بزرگسالان ارائه می نماید. تمامی عوامل فوق سبب شده تا مرکز توانبخشی بهسا به عنوان یکی از کارآمدترین و بهترین مراکز توانبخشی شناخته شود.
تمام تلاش بر این است که پس از انجام مشاوره های تخصصی توانبخشی، برنامه درمانی شما عزیزان، به بهترینو کامل ترین شکل طراحی و اجرا گردد.

در این مقاله قصد داریم به مهمترین ویژگی های بهترین کاردرمانی اشاره کنیم. تا پایان با ما همراه بمانید.
شماره تماس کلینیک توانبخشی بهسا:
02122142405 – 02122142406 – 02122142407

 
مشخصه های بهترین کاردرمانی در غرب تهران

بهترین کاردرمانی در غرب تهران، کلینیک توانبخشی بهسا با بهره گیری از نیروهای مجرب و ارائه پیشرفته ترین تجهیزات درمانی، به بیماران کمک می کند تا به روال عادی زندگی برگردند و بتوانند با روحیه ای سرشار از انرژی و با اعتماد به نفس، فعالیت های روزمره خود را از سرگیرند. ویژگی های خاص این مجموعه باعث شده است که آنها یکی از کارآمدترین و شناخته شده ترین کلینیک های توانبخشی به شمار روند.

1.    مشتری مداری
مشتری مداری، یکی از خصوصیات یک کاردرمانی خوب است. تراپیست های بهترین کاردرمانی در غرب تهران به بیماران خود کمک می کنند تا در انجام وظایفی که به دلایل بیماری، عقب ماندگی رشد، آسیب، تفاوت های شناختی یا چالش‌های سلامتی دچار اختلال شده اند، بهترین عملکرد را داشته باشند. در واقع، دستیابی به بازیابی سلامتی روحی و جسمی و استقلال مهمترین شعار آنها می باشد.

2.    مثبت و خوش بین
بهترین کاردرمانی غرب تهران سعی می کند تا با روحیه ای مثبت و خوش بینی، نقاط قوت و علاقه های بیماران را شناسایی نموده و با بهره گیری از آنها بر ضعف و چالش های بیماران جهت رسیدن به اهداف در زندگی و درمان کمک کنند.

3.    خلاقیت
خلاقیت زیادی برای موفقیت در کاردرمانی نیاز است. کاردرمانگرها در بهترین کاردرمانی ، دائما با افرادی کار می کنند که به درمان های مختلفی نیاز دارند. در واقع، آنها مهارت حل مسئله خوبی دارند و در هنگام مواجهه با موانع، آنها را بر می دارند. آنها می توانند نیازهای بیماران را ارزیابی کرده و با خلاقیتی که دارند روش های درمانی جدید در صورت عدم کارکرد گزینه های فعلی بدهند.

4.    صبر
صبر ویژگی مهم و اصلی این حرفه است. کاردرمانگران در کلینیک توانبخشی بهسا با بیمارانی کار می کنند که با تجربه بیماری ها یا تصادفات، ناتوانی خود را از دست داده اند. در حقیقت، زمان بهبودی این افراد اغلب سخت و طولانی است. به همین علت، مهمترین مسئولیت کاردرمانگران این است که با مشتریان خود صبور باشند و عدم توانایی در انجام برخی کارها، سبب خشم و دلسردی آنها نشود. بهترین کاردرمانی در غرب تهران با صبر و دلسوزی زیاد، بیماران را تشویق می کنند تا بر مشکلات فائق آیند.

5.    سازگاری
یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده مهم یک کاردرمانی نمونه، سازگاری است. کاردرمانگران در محیط های مختلف با بیماران گوناگون کار می کنند و از این جهت باید ذهن باز و آماده ای برای رویارویی با چالش های جدید داشته باشند.
 
خدمات ارائه شده در بهترین کاردرمانی غرب تهران

بهترین کاردرمانی غرب تهران، خدمات متنوع و گوناگونی را با استفاده از جدید ترین روش های پزشکی ارائه می دهد. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  •    کاردرمانی کودکان( تاخیر حرکتی، فلج مغزی، نوزادان زودرس، مشکلات حسی حرکتی، اوتیسم، …)
  •   کاردرمانی بیماران نورولوژی ( ضربه مغزی، ضایعات نخاعی، گیلن باره، ام اس، سکته مغزی، پارکینسون و….)
  •   کاردرمانی بیماران ارتوپدی( شانه، جراحی دست، آرتروز، روماتیسم، ستون فقرات،… )
  •   کاردرمانی در سالمندان
  •   اصلاحات حرکتی در کودکان

کلینیک توانبخشی بهسا با آگاهی کامل از نحوه عملکرد مفاصل و عضلات با یکدیگر می تواند بهترین روش های اصلاحی و درمانی را ارائه دهد. متخصصین این کلینیک همچنین می توانند با اشتراک گذاری ایده ها و برخی دستورالعمل ها، بیماران شما را در بهترین مسیر درمانی قرار دهند و تمامی مهارت های لازم برای داشتن یک زندگی بهتر را آموزش دهند.
کاردرمانی و توانبخشی در منزل
ارائه کاردرمانی و توانبخشی در منزل یکی دیگر از خدمات منحصربفرد بهترین کاردرمانی در غرب تهران است. این اقدام به منظور رفاه و آسودگی حال بیماران برنامه ریزی شده است. کاردرمانگران در کلینیک توانبخشی بهسا همگی دارای مجوز وزارت بهداشت و کارت نظام پزشکی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل از خدمات آنها استفاده کنید.
توانبخشی و کاردرمانی در منزل باعث می شود که بیماران در طول درمان استرس کمتری را حس کنند و همچنین بیمار راحت تر می تواند فعالیت یا کار روزمره خود را بازیابی نماید.
مجموعه توانبخشی بهسا واقع در سعادت آباد تهران، از کارآمدترین درمانگران، گفتاردرمانگران و متخصصین توانبخشی تشکیل شده است. این مجموعه با بهره گیری از به روزترین تکنیک های روز دنیا می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

منبع: https://behsarehab.com/بهترین-کاردرمانی-در-غرب-تهران/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]