اطلاعات تماس
  • 021480*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185468117370

رونمایی از سایت روتک

کد: 140007185468117370

https://bit.ly/3BK8ceF

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف اطلاع رسانی کامل از دستگاه‌های لیزر و پاسخگویی به مشتریان عزیز، از سایت روتک به آدرس  https://rotecgroup.com/ در 1 اردیبهشت 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت روتک
رونمایی از سایت روتک
رونمایی از سایت روتک
رونمایی از سایت روتک

طرح‌های رایگان دستگاه‌های لیزر برای مشتریان در سایت موجود است.

به گزارش روتک این سایت برای اطلاع رسانی شرکت و محصولات آن است که با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه با هدف اطلاع رسانی کامل از دستگاه‌های لیزر و پاسخگویی به مشتریان عزیز فعالیت می‌کند.

مجید قربانی، مدیر روتک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: برای سهولت در پاسخگویی به سوالات مشتریان از جمله اطلاع از قیمت‌ها و مشکلات رایج دستگاه‌ها سایت به‌طور مدام به‌روز رسانی می‌شود.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: طرح‌های رایگان دستگاه‌های لیزر برای مشتریان در سایت موجود است.

لازم به ذکر است روتک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اطلاع رسانی درمورد تمام دستگاه‌های لیزر و قطعات آن‌ها کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت روتک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رهروتابش کاویان

فعالیت شرکت روتک از سال ۱۳۹۳ با واردات دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری شروع شد و در سال ۱۳۹۵ توانست دستگاه‌های لیزر را با طراحی جدید و تحت برند ROTEC وارد بازار ایران نماید. در بازار امروز ایران، روتک به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین عرضه‌کنندگان دستگاه‌های برش لیزری در ایران، مفتخر است با تلاش بی‌وقفه تیم فنی-مهندسی خود که متشکل از مهندسان مجرب و متعهد است، پشتیبانی قدرتمند برای صنعت لیزر کشور عزیزمان باشد.

اطلاعات تماس
  • 021480*****
[نمایش اطلاعات]