اطلاعات تماس
  • 021480*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185468317370

محصول جدید و پرکاربرد روتک

کد: 140007185468317370

https://bit.ly/3FzoB7R

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از محصول جدید و پرکاربرد روتک

 محصول جدید و پرکاربرد روتک
محصول جدید و پرکاربرد روتک
 محصول جدید و پرکاربرد روتک
محصول جدید و پرکاربرد روتک

این دستگاه از انواع حکاکی و مارکینگ غیرفلزات لیزر جایگزین روش‌های سنتی برش و حکاکی مانند قیچی، کاتر و داغی روی طاقه‌های پارچه و چرم است.

محصول جدید روتک با نام دستگاه لیزر مدل RT1490 در شرکت رونمایی و به بازار عرضه شد. به گزارش روابط عمومی روتک، سال 1400، شرکت میزبان رونمایی از دستگاه برش و حکاکی لیزر، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه دستگاه لیزر کارگاهی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استفاده از سیستم حرکتی ام ‌جی یونیت را ارائه کند تا این خدمت تازه برش یا حکاکی روی متریال‌های مختلف را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه برش و حکاکی لیزر دارای محاسنی اعم از اندازه‌ی بزرگ دستگاه است و می‌تواند باعث برش و حکاکی در متریال‌های بزرگ شود.

سینا طاهری و مجید قربانی مدیرعاملان روتک، تولید این محصول را نتیجه چندین سال کار در این مجموعه دانستند و گفتند: جمع
آوری اطلاعات و متریال برای تولید این محصول از سال‌های قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

این دستگاه از انواع حکاکی و مارکینگ غیرفلزات لیزر جایگزین روش‌های سنتی برش و حکاکی مانند قیچی، کاتر و داغی روی طاقه‌های پارچه و چرم است؛ در نتیجه سرعت و دقت نتیجۀ کار چندین برابر خواهد شد؛ البته شیوه‌ی انجام کار بدون کمک یدی شخص اپراتور امکان پذیر است که از مزیت‌های مهم دستگاه محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رهروتابش کاویان

فعالیت شرکت روتک از سال ۱۳۹۳ با واردات دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری شروع شد و در سال ۱۳۹۵ توانست دستگاه‌های لیزر را با طراحی جدید و تحت برند ROTEC وارد بازار ایران نماید. در بازار امروز ایران، روتک به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین عرضه‌کنندگان دستگاه‌های برش لیزری در ایران، مفتخر است با تلاش بی‌وقفه تیم فنی-مهندسی خود که متشکل از مهندسان مجرب و متعهد است، پشتیبانی قدرتمند برای صنعت لیزر کشور عزیزمان باشد.

اطلاعات تماس
  • 021480*****
[نمایش اطلاعات]