اطلاعات تماس
  • 099039*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215474917393

سرویس در محل بنز و بی ام و توسط بی بی شاپ

کد: 140007215474917393

https://bit.ly/3ncWhB0

، (اخبار رسمی): "بی بی شاپ" علاوه بر فروش محصولات و اکسسوری‌ها، بخش خدمات هم دارد که در آن خدمات متنوعی را در رابطه با تعمیر و نگهداری از خودرو ارائه می‌دهد؛ خدمات "بی بی شاپ" در دسته‌های کلی تعویض روغن موتور، تسمه، لوازم برقی، بازدید چرخ‌ها، سیستم ترمز، تعویض فیلترها، سیستم روشنایی ارائه می‌شوند؛

سرویس در محل بنز و بی ام و توسط بی بی شاپ
سرویس بی ام و

ما در عصر مدرن زندگی می‌کنیم؛ عصری که در آن زندگی نسبت به گذشته پیشرفت کرده و شهرها گسترش زیادی پیدا کرده‌اند. اگرچه زندگی در این عصر نسبت به قبل بسیار راحت‌تر شده است اما باید گفت که مشکلات بزرگی هم گریبان‌گیر ما شده‌اند و به نوعی زندگی ما را با چالش‌هایی مواجه ساخته‌اند؛ افزایش جمعیت، آلودگی هوا، ترافیک سرسام آور و مشکلاتی از این قبیل زندگی در شهرهای بزرگ را بسیار مشکل کرده‌اند. کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، به خوبی می‌دانند که گاه برای انجام یک کار ساده مانند  تعویض روغن موتور یا تعویض فیلتر باید کیلومترها مسافت طی پیموده و حداقل یک نصف روز زمان صرف کنند. فرض کنید که بخواهید اتومبیل خود را تعویض کنید و یا هرکدام از کارهای پیش پا افتاده مربوط شمع، دینام، تسمه، استارت، چراغ، برف پاک کن را انجام دهید؛ برای هرکدام از این کارها یا باید چند ساعتی را مرخصی بگیرید و یا اینکه از زمان‌های خالی خود صرف آن کنید. حال تصور کنید که در هفته بخواهید چند کار از این قبیل کارها را انجام دهید؛ آن گاه واقعاً زمانی برای زندگی کردن خواهید داشت؟

در شهرهای بزرگ چگونه باید زندگی کرد؟

وقتی از زندگی کردن صحبت می‌کنیم، منظور تنها گذران زندگی به هر شکل ممکن نیست؛ بلکه زندگی با سطحی از کیفیت است که بتوان از نظر روحی و روانی آرامش کسب کرد و از زندگی لذت برد. در کشور ما به دلیل آن که زندگی مدرن هنوز جا نیفتاده، بخش قابل توجهی از خانواده‌‌ها همچنان از روش‌های سنتی برای انجام کارها و برطرف کردن نیازهای خود استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنان ترجیح می‌دهند خودشان برای کوچک‌ترین کاری از خانه بیرون بزنند و ساعت‌های زیادی را در آلودگی هوا و ترافیک سپری کنند؛ غافل از آن که راه‌های کوتاه‌تر و بهتری هم برای انجام این کارها وجود دارد. در کشورهای پیشرفته افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، سبک زندگی مخصوص به خود را دارند و سعی می کنند تا حد امکان از خدمات سرویس دوره ای بنز و بی ام و استفاده کنند؛ یعنی تا حد امکان خدمات را به نزد خود بیاورند به جای اینکه خود به مراکز خدماتی مراجعه کنند. در حقیقت زندگی در شهرهای بزرگ آداب و اصولی دارد که در کشور ما کمتر کسی از این اصول آگاهی کافی دارد. برای نمونه در شهری مانند تهران بسیاری از کارهای خدماتی مرتبط با اتومبیل مانند تعویض روغن موتور، تعویض لنت، تعویض فیلتر و... کارهایی هستند که در منزل و یا در محل دلخواه قابل انجامند و افراد می‌توانند همه این کارها را به صورت هم‌زمان با هم پیش ببرند. اما چگونه؟

با "بی بی شاپ" همیشه یک گام جلوتر باشید

افرادی که همیشه از دیگران جلوتر هستند و سریع پیشرفت می‌کنند، سبک زندگی متفاوتی را برای خود انتخاب می‌کنند که در آن سبک زندگی همه کارهایشان را به روش‌های متفاوتی انجام می‌دهند. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارند به سبک متفاوتی زندگی کنند و همیشه در کارها چندین مرحله از همه جلوتر باشند، حتماً bbshop برای شما یک پیشنهاد استثنایی خواهد بود. "بی بی شاپ" در حقیقت در زمینه فروش محصولات و اکسسوری اورجینال فعالیت کرده و خدمات مرتبط با خودرو مانند  تعویض فیلتر روغن، شمع، تعویض دینام، تعویض تسمه دینام، تعویض استارت، تعویض چراغ‌ها و... را نیز ارائه می‌دهد. محصولات این سایت در دسته‌های کلی سبک زندگی، قطعات و لوازم مرسدس بنز و قطعات و لوازم بی ام و دسته بندی شده‌اند که هر کدام از آن‌ها در زیرمجموعه خود محصولات متنوعی را پوشش می‌دهند. برای نمونه در دسته سبک زندگی محصولاتی در دسته‌های اکسسوری، کیف، کالکشن و... وجود دارند که برای خانم‌‌ها و آقایان برحسب سلیقه و نیاز پیشنهادهای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. برای نمونه در دسته محصولات مرتبط با خودرو محصولاتی مانند انواع شیشه شور با کیفیت، انواع خوشبو کننده ماشین و محصولات جانبی از این قبیل ارائه شده است. خدمات این سایت نیز در حال حاضر بر حوزه خدمات تعمیر و نگهداری خودرو متمرکز است که به صورت سرویس بنز و بی ام و برای مشتریان انجام می گیرد و در ادامه شما را بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

bbshop چه خدماتی را در محل ارائه می‌دهد؟

"بی بی شاپ" علاوه بر فروش محصولات و اکسسوری‌ها، بخش خدمات هم دارد که در آن خدمات متنوعی را در رابطه با تعمیر و نگهداری از خودرو ارائه می‌دهد؛ خدمات "بی بی شاپ" در دسته‌های کلی تعویض روغن موتور، تسمه، لوازم برقی، بازدید چرخ‌ها، سیستم ترمز، تعویض فیلترها، سیستم روشنایی ارائه می‌شوند؛ نکته قابل توجه درباره خدمات سایت bbshop آن است که این خدمات در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شوند؛ جزئیات خدمات به شرح زیر است:

سرویس در محل مربوط به خدمات روغن‌:   
                                  

تعویض روغن موتور

تعویض روغن گیربکس                                                                                       

سرویس در محل مربوط به خدمات تسمه‌ها:                                  

تعویض تسمه کولر

تعویض تسمه دینام

سرویس در محل مربوط به بازدید خودرو:           
                                                                            

چک مایع شیشه‌شور

چک آب باطری

بازدید لنت‌ها

سرویس در محل مربوط به خدمات فیلتر:                                                                                               

تعویض فیلتر روغن

تعویض فیلتر هوا

تعویض فیلتر سوخت

تعویض فیلتر کابین

سرویس در محل مربوط به خدمات بازدید لوازم برقی: 

تعویض شمع

تعویض وایر

تعویض کوبل

تعویض دینام

تعویض استارت

سرویس در محل مربوط به خدمات بازدید چرخ‌ها:

تعویض زاپاس

تنظیم باد

سرویس در محل مربوط به خدمات بازدید سیستم ترمز:

تعویض لنت عقب بنز و بی ام و 

تعویض لنت جلو بی ام و BENZ

سرویس در محل مربوط به خدمات بازدید سیستم روشنایی:

چراغ جلو راننده

چراغ جلو شاگرد

چراغ عقب راننده

چراغ عقب ساگرد

چراغ راهنما راننده

چراغ راهنما شاگرد

سایر خدمات قابل ارائه در سرویس در محل:

تعویض برف پاک‌کن

رفع نشتی مایع رادیاتور

رفع روغن ریزی

این سطح از ارائه خدمات همچنین برای زمان‌های اضطراری نیز بسیار منحصر به فرد است؛ برای مثال زمانی که اتومبیل شما در حین رانندگی با مشکلی مواجه شود، می‌توانید بدون هیچ‌گونه استرس و نگرانی با bbshop تماس بگیرید تا متخصصان در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند و مشکل اتومبیل شما را برطرف کنند. به عبارت دیگر مشتریان برای انجام کارهایی مانند تعویض روغن موتور، تعویض لنت، تعویض فیلتر، شیشه شور و...  نیازی نیست به مراکز تعمیرگاهی مراجعه کنند؛ بلکه می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه از انواع مختلف سرویس در محل مورد نظر خود اعم از محل کار، منزل و یا هر جای دیگر بهره‌مند شوند.

bbshop زندگی را برای شما شیرین و آسان می‌کند!

“بی بی شاپ" با صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه، باعث می‌شود تا زمان بیشتری برای زندگی کردن داشته باشید و زمان‌های با ارزش عمر خود را به جای آن که در ترافیک و آلودگی هوا سپری کنید، در کنار دوستان و همکارانتان بگذرانید. از نظر هزینه استفاده از محصولات bbshop در مقایسه با مراجعه حضوری به مراکز خودرویی چندان تفاوتی نمی‌کند و در برخی موارد حتی کمتر از قیمت عرف بازار است؛ ضمن اینکه از نظر کیفیت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کارشناسان bbshop از زبده‌ترین متخصصان هستند و بهترین خدمات را با بهترین قطعات به شما ارائه خواهند داد. یکی از مزایای استفاده از خدمات این وب‌سایت اینترنتی آن است که اتومبیل شما به صورت منظم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سرویس‌های دوره‌ای مربوط به شمع، دینام، تسمه، استارت، چراغ، برف پاک کن برای آن به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

هزینه اجرت رایگان در اولین سفارش خدمات!

وب‌سایت bbshop در راستای اثبات کیفیت خود به مشتریان عزیز از کلیه کسانی که برای اولین بار از «خدمات در محل» این وب‌سایت استفاده می‌کنند، هیچ‌گونه هزینه اجرتی دریافت نخواهد کرد؛ این یک فرصت فوق‌العاده برای آشنایی شما با bbshop از نزدیک است که در ضمن انجام خدمات مورد نظر خود به صورت رایگان، با سطح کیفیت خدمات این سایت نیز آشنا شوید. شما مشتریان گرامى مى توانید با مراجعه به لینک سرویس در محل و تکمیل فرم مربوطه در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت از خدمات سرویس در محل بى بى شاپ در زمان و مکان مورد نظر خود بهره مند شوید . البته شما مشتریان عزیز جهت آگاهی بیشتر از چگونگی و نحوه انجام فرآیند سرویس در محل به لینک ارایه خدمات و سرویس در محل رجوع کنید . در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات سرویس در محل به لینک بسته‌های سرویس مراجعه نمایید . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099039*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار