اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215476810035

معرفی شبکه تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما

کد: 140007215476810035

https://bit.ly/3aKDcPD

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه‌ی تبلیغات نمایشی دیما اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های متنوع داخلی و خارجی بسیاری را شامل می‌شود که به کاربران ایرانی دسترسی دارند. بعضی از این فضاها به طور اختصاصی در اختیار گروه تبلیغات دیجیتال دیما هستند.

معرفی شبکه تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما
معرفی شبکه تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما

با رشد فناوری و دسترسی افراد به اینترنت و دستگاه‌های هوشمند، روش‌های تبلیغات نیز دگرگون شده‌اند. در گذشته فضاهای تبلیغاتی محدود به تلویزیون، رسانه‌های چاپی و تبلیغات محیطی بود، اما در دنیای امروز برندها می‌توانند در هزاران رسانه شامل اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند و پیامشان را به مخاطبان خود برسانند.

همین موضوع اهمیت وجود آژانس‌ها و شبکه‌های تبلیغات دیجیتال را نشان می‌دهد تا به عنوان واسطه‌ای مطمئن، کمپین‌های تبلیغاتی را اجرا، مدیریت و بهینه‌سازی کنند. یکی از این شبکه‌های تبلیغات دیجیتال، شبکه‌‎ی تبلیغات نمایشی اختصاصی دیما است.

درباره‌ی گروه تبلیغات دیجیتال دیما گروه تبلیغات دیجیتال دیما یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری تبلیغات در ایران است که راهکارهای نوین تبلیغاتی را به سازمان‌ها و افراد ارائه می‌کند. دیما دارای یک شبکه‌ی تبلیغات نمایشی گسترده و اختصاصی شامل اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی است.

این شبکه انواع فضاهای تبلیغاتی از قبیل تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات همسان، تبلیغات در جستجو و ... را شامل می‌شود. دیما در قالب اجاره‌ی فضای تبلیغاتی یا ارائه‌ی کمپین‌های مدیریت‌شده‌ی دیجیتال با برندهای مختلفی در صنایع متنوع در ایران همکاری می‌کند. 

دیما دو پلتفرم هوشمند برای تبلیغ‌دهندگان و صاحبان فضای نمایشی دارد که اجرای تبلیغات دیجیتال از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. این پلتفرم‌ها بر پایه‌ی تکنولوژی تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده طراحی شده‌اند. این فناوری به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد که در مزایده‌ی قیمتی لحظه‌ای فضاهای تبلیغاتی شرکت کرده و فضاهای مورد نظر خود را با توجه به معیارهای مورد نیاز خود به طور خودکار خریداری کنند و در آن‌ها تبلیغ نمایش دهند. همچنین امکانات مختلفی برای هدفگیری کاربران در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌‎دهد.

برخی از مزایای پلتفرم برندهای دیما (Deema DSP):

  • فناوری مزایده‌ی لحظه‌ای (Real Time Bidding): یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت پلتفرم برندهای دیما، توانایی تصمیم‌گیری آنی و انجام مزایده‌ی لحظه‌ای مطابق با داده‌های مربوط به مخاطب هدف است. تکنولوژی مزایده‌ی لحظه‌ای یا Real-Time Bidding نوعی از خرید برنامه‌ریزی شده است که در آن تبلیغ‌کنندگان، فضای نمایشی موجود در یک سایت یا اپلیکیشن را بسته به نوع و تعداد پلتفرم‌های متصل به آن، حداکثر در ۲۰۰ میلی‌ثانیه از طریق موتور حراجی (Bid Engine)  خریداری می‌کنند.
  • هدف‌گیری دقیق برای مخاطبان هدف: پلتفرم برندهای دیما با به‌کارگیری داده‌ها و همچنین با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین، ابزارها و گزینه‌های متعددی برای هدف‌گیری مخاطبان دارد؛ از جمله نوع دستگاه موبایلی که مخاطبان از آن استفاده می‌کنند، IP، نوع اتصال دستگاه، موقعیت جغرافیایی، نوع سیستم عامل موبایل و غیره.
  • به‌صرفه از نظر اقتصادی و زمانی: استفاده از پلتفرم برندهای دیما از نظر اقتصادی برای تبلیغ‌دهندگان به‌صرفه است، زیرا با کاهش هزینه‌ی نمایش به افرادی که جزو مخاطبان هدف نیستند، فرایند برندآگاهی‌ را بهینه می‌کند و یا فروش محصول یا خدمت را افزایش می‌دهد که این امر موجب افزایش بازگشت سرمایه می‌شود. در واقع به‌جای قرار دادن تبلیغ به عنوان تبلیغ‌دهنده در هر وب‌سایت یا اپلیکیشن، پلتفرم دیما به صورت هوشمند برای مشتریان تصمیم می‌گیرد که کدام نمایش کیفیت و اثربخشی بیشتری دارد.
  • ارائه‌ی گزارش لحظه‌ای و شفاف: پلتفرم برندهای دیما نتایج کمپین (تعداد کلیک، هزینه به ازای هر اقدام، بازگشت سرمایه و ...) را رهگیری کرده و به‌صورت خودکار کمپین را براساس KPI مشخص‌شده توسط مشتریان بهینه‌سازی می‌کند. همچنین این پلتفرم تمام آماری را که به هر ایمپرشنِ تبلیغ مربوط است به طور دقیق و لحظه‌ای ارائه می‌دهد.

شبکه‌ی تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما

شبکه‌ی تبلیغات نمایشی دیما اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های متنوع داخلی و خارجی بسیاری را شامل می‌شود که به کاربران ایرانی دسترسی دارند. بعضی از این فضاها به طور اختصاصی در اختیار گروه تبلیغات دیجیتال دیما هستند.

‌برخی از ویژگی‌های شبکه‌ی نمایشی دیما عبارتند از:

  • همکاری انحصاری با برترین اپلیکیشن‌های ایرانی
  • بالاترین نرخ تعامل با مخاطبان (نرخ کلیک و مشاهده‌ی کامل در تبلیغات ویدیویی) در ایران
  • فرمت‌ها و سایزهای متنوع تبلیغاتی
  • دسترسی به مخاطبان متنوع و انتخاب آنها بر اساس سن، جنسیت، درآمد، موقعیت جغرافیایی و...

سخن آخر

اگر به دنبال راه جدیدی برای تبلیغات هستید، می‌توانید با تبلیغات کلیکی، نمایشی و پرفورمنس مارکتینگ در شبکه‌ی تبلیغات نمایشی اختصاصی دیما، کسب‌وکارتان را رشد دهید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره‌ی رایگان با تیم دیما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی