اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007215477217355

زندگی با ساعت هوشمند، زندگی در لحظه سلامتی

کد: 140007215477217355

https://bit.ly/3aGcYhl

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه زندگی هوشمند، چنان با سرعت شتابانی به پیش ‌می رود که گاهی اوقات، حتی دنبال کردن اخبار و رویدادهای مربوط به نورآوری‌های دیجیتال و خواندن اخبار محصولاتی که شرکت‌ها برای بهینه سازی زندگی مردم و افزایش شاخص رضایتمندی ارائه می کنند، دشوار می‌شود.

زندگی با ساعت هوشمند، زندگی در لحظه سلامتی
اسمارت واچ ایران نماینده فروش انواع ساعت هوشمند با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران

مدت زیادی از رونمایی از طرح‌های اولیه ساعت‌های هوشمند نمی‌گذرد؛ اما در این مدت اندک، این محصول چنان توسعه یافته و ویژگی‌های منحصر به فردی به آن اضافه شده، که گویا قرار است یک ساعت کوچک روی مچ دست انسان، همه امور زندگی وی را مدیریت کند.

این روند توسعه به قدری هیجان انگیز است که زندگی در دنیای امروز، احساس زندگی در آینده را به انسان منتقل می‌کند. درواقع اسمارت واچ ها نشانه ورود انسان به دنیای هوشمندی است که قرار به زودی تحقق یابد. سایت اسمارت واچ ایران

مدت‌ها پیش ساعت‌های مکانیکی و بعدها ورژن‌ اولیه ساعت‌های دیجیتال فقط مسئولیت اعلان وقت و در بهترین حالت، هشدار برای بیدار شدن و رفتن به سر کار را بر عهده داشتند.

حالا اگر یک ساعت مچی دیجیتال را با بالاترین کاربردها خریداری کرده و روی مچ دستمان ببندیم تقریبا می‌توانیم نیمی از مسائل روتین زندگی خود ر، به این وسیله کوچک و شگفت انگیز بسپاریم و مطمئن باشیم که سر موقع و بدون خطا وظایف محول شده را انجام خواهد داد. وظایفی که بخش عمده ای از آن ها مربوط به کنترل سلامتی ما و دادن هشدارهایی در این باره است.

کارهایی که ساعت مچی دیجیتال انجام می‌دهند

ساعت هوشمند یکی از پروژه‌های نهضت دیجیتال دنیاست که از روز تولد، روند توسعه شتابانی را طی کرد. مردم خیلی زود عاشق این وسیله کوچک و همه کاره شدند.

طبق مطالعات انجام شده، ساعت مچی دیجیتال یکی از محبوبترین گجت‌هایی است که ارتباط عاطفی و حسی بسیاری از مردم را برانگیخته است. ضمن این که خدماتی که ساعت مچی به کاربر خود ارائه می‌دهند، شامل طیف گسترده ای است که فقط بخشی از سرویس‌ها در بردارنده مزیت‌های تلفن‌های هوشمند است.

قابلیت ساعت هوشمند در حوزه ورزش و سلامت

آنچه در ادامه ذکر می‌شود شامل قابلیت‌های ساعت‌های مچی به طور کلی است. فراموش نکنیم که صدها مدل از ساعت‌های هوشمند یا اسمارت واچ ها توسط شرکت‌ها و برند‌های مختلف ارائه شده که هرکدام بخشی از این قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند.

البته ساعت‌ها هوشمندی هم هستند که تمام قابلیت‌های ذکر شده برای اسمارت واچ ها را ارائه می‌دهند که جزو توسعه یافته ترین مدل ها هستند و قیمت‌ بالایی دارند.

برای مثال، در حوزه ورزش و سلامت طیف گسترده ای قابلیت‌ها و عملکردهای ساعت‌های مچی باعث شده اند که مردم انگیزه و تلاش بیشتری برای ورزش و سلامتی داشته باشند و یکی از چالش های شرکت های بزرگ تلاش برای به حداکثر رساندن عملکرد اسمارت واچ ها در برخی از حوزه ها از جمله سنجش دقیق فشار خون هستند.

برخی از قابلیت‌های عمومی ساعت‌های هوشمند:

  • نمایش ساعت مطابق با مکان حضور کاربر
  • انواع هشدارهای کاربردی
  • کورنومتر (مناسب برای دویدن، ورزش، دوچرخه سواری)
  • گام شمار
  • GPS
  • برقراری تماس در مدل‌های سیم کارت خور
  • قابلیت یافتن گوشی
  • ارائه انواع مختلف سرگرمی
  • ساعت هوشمند به عنوان ردیاب سلامتی و تناسب اندام

ساعت‌های هوشمند در حال تبدیل به یک وسیله همه جانبه

نتیجه این که؛ امروزه با تکامل و پیشرفت علم و تکنولوژی در همه عرصه‌ها نیاز به استفاده از اسمارت واچ به یک ضرورت بی بدیل تبدیل شده است.

احساس نیاز و استفاده از ساعت هوشمند در حال حاضر در کلیه اقشار جامعه به سرعت رو به رشد است و این استقبال ضرورت توجه به مساله آموزش و اطلاع رسانی به مردم را گوشزد می کند.

نباید فراموش کرد که اسمارت واچ یک وسیله تزئینی و لوکس نیست. از این رو کسانی که با این دیدگاه و بدون اطلاعات و از فروشگاه های غیر قابل اعتماد اقدام به خرید این محصول بکنند، دچار زیان خواهند شد.

انواع ساعت‌های هوشمند در نگاه کلی

ساعت‌های هوشمند در چند دسته اصلی تولید و عرضه می‌شوند که کاربر بسته به این که کدام یک از قابلیت‌ها برای او اولویت دارد، می‌تواند مدل مورد نظر خود را از میان مدل‌ها متعدد انتخاب و خریداری نماید.

1- اسمارت واچ‌های دارای ظرفیت ارتباطی

در این مدل از ساعت هوشمند اگر سیم کارت خور باشند می‌توان با استفاده از سیمکارت مانند یک گوشی هوشمند ارتباطات متعارف را با آن انجام داد. در ضمن در برخی از مدل‌ها می‌توان از طریق بلوتوث و یا اپلیکیشن واسط با گوشی همراه ارتباط ایجاد کرد و دیتای دریافتی را مشاهده کرد.

2- ساعت هوشمند ورزشی

این مدل برای استفاده ورزشکاران یا افراد معمولی که قصد دارند مرتبا ورزش کنند ساخته شده است. البته این مدل هم از طریق بلوتوث و برنامه واسط دیتای تلفن همراه کاربر را نشان می‌دهد. گام شمار، نمایش ضربان قلب و نمایش کالری مصرف روزانه در جهت کنترل سلامتی، از قابلیت‌های این مدل از اسمارت واچ‌ها هستند. در این ساعت‌ها سنسور‌های دقیقی در پشت اسمارت واچ به کار رفته است که می‌تواند با علائم سلامتی و حیاتی بدن از طریق پوست مچ کاربر ارتباط ایجاد کرده و اطلاعات اولیه و مفیدی درباره سلامتی و نحوه کارکرد اعضای حیاتی بدن به طور مستمر نمایش دهد.

3- ساعت هوشمند مکالمه دار

در این مدل‌ها ارتباط هدف اصلی است. اسمارت واچ‌های مکالمه دار می‌توانند مکالمه، تماس، هشدارها و پیام‌ها را مبادله کنند و حتی با روش‌های بالا با تلفن همراه مرتبط شوند.

4- قابلیت‌های پزشکی ساعت هوشمند

اطلاع از علایم حیاتی اگر به طور مرتب باشد بسیار اهمیت دارد. بسیار شنیده ایم که اگر فلان بیمار را که سکته قلبی کرده است، چند دقیقه زودتر، از بحران جسمانی اش مطلع می‌شدیم، امکان جلوگیری از فوت وجود داشت.

ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های مهمی که در زمینه پزشکی ارائه می‌دهند می‌توانند روزانه جان هزاران نفر را نجات دهند. اسمارت واچ‌هایی که این خصوصیت‌ها را دارند، می‌توانند با کنترل علایم و نشانه‌های حیاتی بدن مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، فشارخون و سنجش سلامتی بدن به طور پیوسته درباره وضعیت حیاتی بدن اطلاع رسانی کرده و در مواقع بحرانی جان کاربر را به سادگی نجات دهند.

به طور کلی اسمارت واچ هنگام ورزش یا فعالیت بدنی غیر متعارف کلیه فعالیت‌های بدنی را به طور دقیق پایش کرده و آنها را به نمایش می گذارد. برای مثال در زمان پیاده روی تعداد گام‌ها و میزان کالری مصرفی را نمایش می‌دهد تا با آگاهی از آنها برنامه ریزی جامعی نسبت به برنامه‌های ورزشی داشته باشیم.

دسته بندی عمده ساعت‌های هوشمند از نگاهی دیگر

ساعت‌ هوشمند به عنوان یک ابزار کاملا کاربردی، برخلاف تصور عده ای، کالای تزئینی و لوکس نیست و در یک دسته بندی کلی از نظر کاربری‌ها، به چند دسته اصلی تقسیم بندی می‌شود که هر شخص بنا به نیاز و انتظاری که از ساعت هوشمند خود دارد، می‌تواند یکی از این دسته بندی‌ها را انتخاب و خریداری نماید. انواع کلی ساعت‌های هوشمند عبارتند از:

  • ساعت هوشمند ضد آب
  • ساعت هوشمند مکالمه دار
  • ساعت هوشمند ضربان قلب دار
  • ساعت هوشمند سیم کارت خور

کدام اسمارت واچ را از کجا خریداری کنیم؟

البته هر روز اطلاعات عمومی درباره ساعت‌های هوشمند درحال افزایش است. با این حال برخی از فروشندگان از عدم اطلاع خریداران سوء استفاده می‌کنند و محصولات نامرغوب ارائه می‌کنند. اما خوشبختانه در کشور ما برخی از مراجع معتبر برای ارائه محصولات تضمین شده و اوریجینال وجود دارد که خیال مصرف کننده ایرانی را راحت کرده است.

فروش تخصصی ساعت‌های هوشمند در اسمارت واچ

یکی از مهم ترین مرجع‌های ایرانی برای خرید بهینه، تضمین شده و همچنین دریافت اطلاعات مفید قبل از خرید، فروشگاه بزرگ اینترنتی اسمارت واچ ایران است.

این فروشگاه، کلکسیونی از انواع ساعت‌های هوشمند را با کاربری‌های مختلف و دسته بندی‌های متنوع و قیمت‌های گوناگون از معتبرترین برندهای دنیا، ارائه می‌کند.

این طیف گسترده محصول در کنار حق انتخاب آگاهانه و هوشمندانه باعث می‌شود اغلب خریداران بعد از خرید محصول از فروشگاه اسمارت واچ، پشیمان نشده و مناسب ترین محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند و در ضمن خیالشان راحت باشد که یک تیم تخصصی پشتیبانی از محصول خریداری شده را برعهده دارد.

البته در این سایت می‌توان انواع دستبندهای ورزشی را هم از برندهای بزرگ دنیا، با ضمانت و خدمات پس ار فروش خریداری کرد که شرکت «گلد سرویس» در ایران تمامی این محصولات اعم از دستبندها و ساعت‌ها گارانتی می‌کند.

فروشگاه، یا دریچه ای به دنیای تکنولوژی

خریدار، با ورود به فروشگاه اینترنتی اسمارت واچ، احساس می‌کند دریچه ای بزرگ و واقعی به دنیای پویای تکنولوژی به رویش گشوده شده است. دنیایی که ساعت‌های هوشمند یکی از مهم ترین دستاوردهای آن است.

تنوع محصولات و قیمت‌ها در این فروشگاه به قدری زیاد است که در نهایت خریدی که انجام می‌شود محصول مقایسه ده‌ها محصول و ارزیابی قیمت‌های گوناگون و البته اطلاع رسانی درباره محصول و سنجش اولویت‌هاست.

خدمات مشاوره و کارشناسی بی وقفه

یکی از تفاوت‌های اصلی فروشگاه اسمارت واچ با سایر فروشگاه‌ها در این است که تیم زبده ای از کارشناسان و مشاوران این فروشگاه در تمام طول هفته از ساعت 9 صبح تا 12 شب به صورت آنلاین یا از طریق چت واتس اپ و یا تماس تلفنی در حال ارائه مشاوره و خدمات کارشناسی قبل و بعد از خرید هستند.

گارانتی و پشتیبانی؛ دو کلمه طلایی

وقتی صحبت از خرید یک محصول دیجیتال و حساس است، دو فاکتور گارانتی و پشتیبانی بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. اصولا خرید هر محصولی بدون گارانتی و خدمات پس از فروش اصلا توصیه نمی‌شود؛ اما این حساسیت درباره اسمارت واچ‌ها بسیار بالاتر است. چون این محصول نیازمند آموزش‌هایی می‌شود که تیم پشتیبانی به طور پیوسته در حال ارائه آن هستند.

خوشبختانه کارشناسان فروش فروشگاه اسمارت واچ، هفت روزه هفته آماده ارائه نظرات مفید برای کمک به خریداران هستند.

راه‌های تماس با اسمارت واچ

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانید از سایت اسمارت واچ ایران بازدید کرده تا ضمن مشاهده تعداد زیادی ساعت‌های هوشمند روزآمد و اطلاع از قیمت و مشخصات محصول، خریدی آگاهانه و حرفه ای داشته باشید.

همچنین شماره تلفن 02166764558 نیز در اختیار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران

نمایندگی فروش انواع ساعت هوشمند ، اسمارت واچ ، اپل واچ ، ساعت هوشمند طرح اپل واچ و ساعت هوشمند سامسونگ با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]