اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008175515017341

ساعت هوشمند ؛ یک شاخص مهم در تشخیص کرونا

کد: 140008175515017341

https://bit.ly/3qcIexk

، تهران , (اخبار رسمی): اکنون ساعت های هوشمند به بخشی از زندگی ما تبدیل شده اند. این شگفتی های تکنولوژیکی که در زندگی پرمشغله دیجیتالی ادغام شده اند ، به غیر از قابیلت های فراوان ، گزینه های مختلفی برای سلامتی شما به همراه دارند.

ساعت هوشمند ؛ یک شاخص مهم در تشخیص کرونا
ساعت هوشمند ؛ یک شاخص مهم در تشخیص کرونا

ساعت هوشمند ؛ یک شاخص مهم در تشخیص کرونا

اکنون ساعت های هوشمند به بخشی از زندگی ما تبدیل شده اند. این شگفتی های تکنولوژیکی که در زندگی پرمشغله دیجیتالی ادغام شده اند ، به غیر از قابیلت های فراوان ، گزینه های مختلفی برای سلامتی شما به همراه دارند. بیایید نگاهی دقیق تر به ویژگی های بارز ساعت هوشمند در حفظ سلامت ، تشخیص بیماری و حتی کرونا بیاندازیم.

ورود ساعت هوشمند به علم پزشکی

با توسعه فناوری ، دیگر نمی توان منکر نقش ساعت هوشمند در علم پزشکی شد. امروزه موج جدیدی از اسمارت واچ ها در حال ورود به جهان علم پزشکی شده اند. این ویژگی که به امکانات این محصول افزوده شده علاوه بر ویژگی هایی مانند مکالمه و تماس ، ضدآب استاندارد ، قفل صفحه نمایش ، ایجاد تصویر نمایش گام شمار ورزشی ، قابلیت پایش وضعیت خواب ، همراهی در حرکت‌ها و تمرین‌های ورزشی و طیف وسیعی از قابلیت های دیگر ، امکان چکاپ سلامتی در لحظه را فراهم کرده است.

از جایی که همیشه و هر ساعت امکان دسترسی به پزشک نیست ؛ اسمارت واچ  به عنوان همراه سلامتی می تواند نقش قابل توجهی در سلامتی کاربران ایفا کند. به همین دلیل این گجت دوست داشتنی به ابزاری مهم در پایش سلامتی تبدیل شده است و می تواند با رصد وضعیت سلامتی از بروز مشکلات و بیماری های احتمالی پیش گیری کند.

ساعت هوشمند با ردیابی سلامت به میدان آمده است

در طول دوره همه‌گیری ، ساعت‌ هوشمند نیز با ویژگی ردیابی سلامت به میدان آمد. اکنون ساعت های هوشمند نه تنها بر فعالیت یا حرکت شما نظارت می کنند ، بلکه بسیاری از ویژگی های مفید را نیز در خود جای داده اند. این گجت ها می توانند تعداد قدم ها ، وزن ، سطح کلسترول ، کیفیت خواب و ضربان قلب شما را اندازه گیری کنند و حتی سطح اکسیژن خون را به اطلاع کاربر برسانند.

مطالعه‌ای که اخیرا توسط Accenture منتشر شده است نشان می‌دهد که 43 درصد از مصرف‌کنندگانی که از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند ، تمرکز بیشتری بر حفظ سلامت و رفاه خود داشته و 34 درصد درک بهتری از سلامت خود دارند.

تشخیص کرونا

دانشمندان اعلام کرده‌اند که ساعت‌ هوشمند یک شاخص مهم در تشخیص مثبت بودن تست کرونا محسوب می شود. این اختراع به عنوان یک نقطه عطف در مبارزه با همه گیری به شمار می آید. مطالعاتی که در مجله Nature Biomedical Engineering  منتشر شد ، نشان داد که داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ساعت‌های هوشمند می‌تواند به شناسایی کووید-۱۹ بدون آزمایش کمک کند.

در این تحقیق که توسط دانشمندان وابسته به دانشگاه استنفورد انجام شد ، داده هایی مانند ضربان قلب ، مقدار گام روزانه و زمان صرف شده در خواب مورد بررسی قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که در 63 درصد از موارد کووید-19، بیماری را می توان قبل از شروع علائم ، با یک سیستم هشدار دو مرحله ای که با افزایش شدید ضربان قلب مرتبط است ، شناسایی کرد. 5262 شرکت کننده در این مطالعه حضور داشتند. داده های فیزیولوژی و فعالیت 32 نفر از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا مورد بررسی قرار گرفت. محققان می‌گویند داده‌های به‌دست‌آمده توسط ساعت‌ هوشمند می‌تواند نشان دهد که آیا تست کرونای کاربران مثبت بوده است یا خیر.

ساعت‌ هوشمند می‌تواند ویروس کرونا را شناسایی کند

به گفته کارشناسان ، در میان حاملان ویروس کووید-19، افرادی که هیچ علامتی از خود نشان نمی دهند ، یافت می شود. این بدان معنی است که ویروس می تواند به طور غیرارادی به افراد دیگر منتقل شده و کنترل این بیماری همه گیر به طور فزاینده ای دشوار می شود. اما محققان بیمارستان Mount Sinai در نیویورک فکر می کنند که ساعت های هوشمند می توانند در مبارزه با ویروس کرونا کمک کنند.

تشخیص کرونا بر اساس ضربان قلب

محققان 297 کارمند مراقبت های بهداشتی را با استفاده از ساعت هوشمندضربان قلب دار به مدت پنج ماه بررسی کردند. مشخص شد که افزایش قابل توجهی در داده های ضربان قلب کارکنانی که هفت روز پیش برای کووید-19 مثبت شده بودند ، مشاهده شد.

محققان که بر روی تغییرپذیری ضربان قلب بیماران تمرکز داشتند ، اظهار داشتند که تنوع بالای ضربان قلب نشان‌دهنده این است که سیستم ایمنی فرد به خوبی کار می‌کند. دکتر. رابرت هیرتن به دویچه وله گفته است: "توانایی تشخیص افراد آلوده قبل از اطلاع از آن ، نقطه عطفی در مبارزه با همه گیری خواهد بود.

به این ترتیب، می توانیم فرد حامل ویروس را بدون ابتلا به کسی قرنطینه کنیم." اپلیکیشن‌ها نقش مهمی را در نظارت و جمع‌آوری اطلاعات سلامت از بیماران ایفا می‌کنند که منجر به بهبود در نحوه ارائه مراقبت‌های پزشکی می‌شود.

خرید ساعت هوشمند

مدل های جدید ساعت هوشمند همچنان به کاربران برنامه های کاربردی جدید و ایمن ارائه می دهند که از سبک زندگی سالم مصرف کنندگان پشتیبانی می کنند. نکته مهم در خرید این گجت دوست داشتنی این است که خرید ساعت هوشمند را از هر فروشگاهی انجام ندهید. قبل از خرید از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه بزرگ اینترنتی اسمارت واچ ایران عرضه کننده انواع ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های ورزشی با برند‌های معتبر دنیا و ضمانت و خدمات پس از فروش یک ساله گلد سرویس در ایران است که منبعی مورد اعتماد برای خرید این محصولات به شمار می آید.

یکی از ویژگی‌های مهم اسمارت واچ ایران ، داشتن یک وب سایت بسیار قدرتمند است ؛ سایتی که همه ی ساعت های هوشمند معتبر جهان را با قیمتی عالی در خود جای ‌داده است. در نتیجه با مراجعه به اسمارت واچ ایران با ضمانت و گارانتی یک ساله گلد سرویس، می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد انواع اسمارت واچ ها و نیز قابلیت های مختلف آنها را کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران

نمایندگی فروش انواع ساعت هوشمند ، اسمارت واچ ، اپل واچ ، ساعت هوشمند طرح اپل واچ و ساعت هوشمند سامسونگ با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]