اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007295488216830

دوره های تربیت مدرس (TTC) - ایران اروپا

کد: 140007295488216830

https://bit.ly/30PoS6E

، تهران , (اخبار رسمی): دوره TTC، مناسب کسانی است که اشکالات آن ها در زبان انگلیسی رفع شده، از نظر دانش زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته و قصد دارند به صورت حرفه‌ای به تدریس زبان انگلیسی بپردازند.

دوره های تربیت مدرس (TTC) - ایران اروپا
موسسه زبان ایران اروپا

عبارت TTC که مخفف Teacher Training Course است، به معنی “دوره تربیت مدرس” است.

دوره TTC، مناسب کسانی است که اشکالات آنها در زبان انگلیسی رفع شده، از نظر دانش زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته و قصد دارند به صورت حرفه‌ای به تدریس زبان انگلیسی بپردازند.

شرکت در کلاس TTC ابتدای راه تدریس زبان انگلیسی بوده و بعد از آن می‌توان در دوره های حرفه‌ای تدریس زبان انگلیسی مثل DELTA,CELTA و… شرکت کرد.

شرکت کنندگان در کلاس های TTC اصول و مبانی تدریس زبان انگلیسی را از جمله Language System و Language Skills را می‌آموزند.

کتاب های دوره
از آنجا که این دوره بسیار جامع است تمرکز بر روی یک کتاب به هیچ وجه منطقی و علمی نبوده و در نتیجه موسسه از بالای 20 منبع معتبر به صورت جزوه با زبان آموزان کار خواهد کرد. اگرچه چند مورد از منابع جهت آشنایی شما معرفی می‌شوند که می‌توانید آنها را از اینجا دانلود کنید:

تعداد نفرات
دوره TTC با حداقل تعداد نفرات 8 و حداکثر 16 نفر تشکیل می‌شود.

تعداد جلسات
کل تعداد جلسات دوره 20 جلسه 90 دقیقه ای می‌‎باشد. علاوه بر این 20 جلسه، متقاضیان باید حداقل 6 ساعت (چهار جلسه یک ساعت و نیمه) در کلاس های آموزش زبان انگلیسی با حضور یکی از استادان موسسه زبان ایران اروپا شرکت کنند (Seen Observation داشته باشند) تا با روش ها و تکنیک های تدریس از نزدیک و به صورت عملی آشنا شوند.

شرایط شرکت در دوره TTC
برای شرکت در دوره TTC بایستی سطح زبان شما حداقل در حد پیشرفته (Advanced) یا C1 باشد و بتوانید به صورت روان، بدون هیچ اشکال ساختاری و با دامنه واژگان متناسبی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که دانش زبان انگلیسی شما به این سطح نرسیده است، بایستی در کلاس های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید تا زبان شما به سطح مطلوب برسد.

کلاس‌ها و خدمات رایگان جانبی
زبان آموزان این دوره نیز مانند دیگر زبان آموزان موسسه می توانند از کلاس های جانبی رایگان موسسه البته فقط در سطوح پیشرفته استفاده نمایند.

نحوه تعیین سطح و ثبت نام
از آنجا که 10 نفر سوپروایزر به صورت تمام وقت در شعبه مرکزی مشغول به فعالیت هستند، تعیین سطح و مشاوره رایگان همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح تا 20:30 شب به صورت شفاهی و رایگان انجام شده و پس از تعیین سطح، زبان آموزان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.
قوانین دوره:
متقاضیان نباید بیش از 2 جلسه غیبت داشته باشند.
تمام داوطلبان متعهد به شرکت در جلسات observation هستند.
انجام پروژه های محوله توسط استاد به زبان آموزان کاملا اجباری بوده و 50 درصد نمره پایانی را تشکیل خواهد داد.
آشنایی با امتحانات دوره:
دوره فوق هیچ آزمون کتبی ندارد و صرفا در جلسه پایانی دوره که TP یا Teaching Practice نام دارد، متقاضیان یک دموی نهایی ارائه داده که اصلی ترین نقش را در نمره پایان ترم آنها داشته و مایقی نمره نیز بر اساس پروژه های محوله به متقاضیان ارزیابی خواهد شد.
مدرک پایان دوره:
در صورت موفقیت در دوره TTC در آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا، به شما مدرک پایان دوره TTC با مهر وزارت علوم و با امتیاز Pass A یا Pass B یا Pass ارائه می‌شود.

شایان ذکر است از آنجا که یکی از شرایط تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه ایران اروپا داشتن حداقل سه سال سابقه تدریس است، بعد از اتمام دوره باید این مدت را در یکی از آموزشگاه های دیگر به تدریس بپردازید تا بتوانید با موسسه ایران اروپا همکاری کنید. تنها در صورتی که قبل از شرکت در کلاس TTC حداقل سه سال سابقه تدریس داشته اید می‌توانید با گرفتن امتیاز Pass A در ایران اروپا تدریس کنید.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آنلاین
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش