اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008015489217375

Front-End توسعه چیست؟

کد: 140008015489217375

https://bit.ly/3jvAeTJ

، تبریز , (اخبار رسمی): شما یک برگه مرورگر جدید باز می کنید ، نشانی اینترنتی را وارد کرده و enter را فشار دهید. سایت بلافاصله بارگیری می شود. تقریباً با چیدمان فوق العاده تمیز ، صفحات خوب ساخته شده و جلوه های بصری چشمگیر و زیبا است!

Front-End توسعه چیست ؟
Front-End توسعه چیست؟

در سال 2021 همین سال 1400 ، اینترنت دارای بیش از 1.8 میلیارد وب سایت است. و شمردن. در مورد برخی از امنیت شغلی جدی برای توسعه دهندگان وب ، افرادی که مسئول برنامه نویسی ، ساخت ، تجزیه و تحلیل و نگهداری همه آن وب سایت ها هستند صحبت کنید.

وب سایت ها در حال حاضر جزء مهمی برای رقابت در هر کسب و کاری هستند. و از آنجا که روند توسعه وب و بهترین شیوه ها عملاً با فصل تغییر می کند ، هیچ کمبودی برای توسعه دهندگان وجود ندارد.

در این پست می خواهیم توضیحی در مورد برنامه نویسی Front-End دهیم اگر در سایت های فهرست مشاغل صحبت کرده اید یا دوره های آنلاین را مرور کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که توسعه وب به سه بخش اصلی تقسیم می شود: front-end ، back-end و full stack . که البته در مقاله های بعدی بخش های دیگر را نیز مورد برسی قرار خواهیم داد پس با کندو همراه باشید !

Front-End Developer چیست؟

قسمت جلویی وب سایت بخشی است که کاربران با آن تعامل دارند. همه چیزهایی که هنگام مرور در اینترنت مشاهده می کنید ، از فونت ها و رنگ ها تا منوهای کشویی و لغزنده ها ، ترکیبی از HTML ، CSS و JavaScript است که توسط مرورگر رایانه شما کنترل می شود. طراحی این بخش سایت را برنامه نویس Front-End انجام می دهد.

مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه Front-End

پس تا این ایجا فهمیدیم که توسعه دهنده فرانت اند بخشی از پروژه را طراحی می کند که کاربر با آن سر و کار دارد.

برای اجرای این اهداف ، توسعه دهندگان فرانت اند باید در سه زبان اصلی مهارت داشته باشند: برنامه نویسی HTML ، CSS و Javascript .

علاوه بر تسلط به این زبان ها ، توسعه دهندگان اصلی باید با چارچوب هایی مانند Bootstrap ، Foundation ، Backbone ، AngularJS ، ReactJs و EmberJS آشنا شوند که محتوای عالی را بدون توجه به دستگاه تضمین می کنند و کتابخانه هایی مانند jQuery و LESS ، که کد بسته را به فرم مفیدتر و صرفه جویی در زمان تبدیل کنید.

بسیاری از لیست مشاغل توسعه دهندگان نیز نیاز به تجربه در Ajax دارند ، تکنیکی که به طور گسترده برای استفاده از Javascript استفاده می شود و به شما امکان می دهد صفحات را با بارگیری داده های سرور در پس زمینه بارگیری کنید.

یک توسعه دهنده فرانت اند مسئول طراحی داخلی خانه ای است که توسط یک توسعه دهنده بک اند ساخته شده است.

با استفاده از این ابزارها ، توسعه دهندگان اصلی با طراحان یا تحلیلگران تجربه کاربر همکاری نزدیکی دارند تا ماکت ها یا فریم های سیمی را از توسعه تا تحویل ارائه دهند. توسعه دهندگان قوی همچنین می توانند مسائل خاصی را در تجربه کاربر به طور دقیق شناسایی کرده و توصیه ها و راه حل های مدونی را برای تأثیر بر طراحی ارائه دهند.

همچنین مهم است که برای درک اهداف ، نیازها و فرصت های خاص با سایر تیم های تجاری مشارکت داشته باشید و سپس آن دستورالعمل ها را اجرا کنید.

هر چیزی که در حال حاضر در این وب سایت مشاهده می کنید توسط یک توسعه دهنده فرانت اند طراحی شده است. وبعد یک گرافیک کار لوگو و هدر طراحی می کند سپس یک تولید محتوا گر محتوا وبلاگ را تهیه می کند ]

یک مثال ساده !

شما یک ساختمان را در نظر بگیرید کسی که بنا و چهارچوب ساختمان را می سازد می توان به عنوان بک اند گفت و کسی که کچ کاری و نقاشی و کاشی کار را انجام می دهد می توان گفت فرانت اند است.

همین !

تهیه شده توسط وب سایت کندو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه توسعه دهنگان کندو

گروه برنامه نویسی و توسعه دهندگان کندو، با تکیه بر علم روز و ابزار های بروز طراحی ، طراحی و توسعه در تمام پلتفرم ها و سرویس را شروع کرد. ما گروهی جوان و علاقمند به کارمان هستیم. ما در پی علاقه و مهارت های خود، گروه کندو را تشکیل دادیم؛ به آرزوی آن روز که این گروه و این پلتفرم رشد کند و در میان کمپانی های کلان جهان قرار بگیرد. در سایت کندو، ما خدمات متنوعی را به شما ارائه میدهیم. خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و تولید محتوا. ادرس سایت: https://candopc.ir وبلاگ سایت: blog.candopc.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]