اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035492817134

کمپین مای لیدی: زیبا، سمبلیک، چالشی و حاوی پیامی برای بانوان

کد: 140008035492817134

https://bit.ly/3BcVUdi

، (اخبار رسمی): کمپین موفقیت آمیزی که چندی پیش از سوی برند «مالی لیدی» و به همت نگار سماک نژاد برگزار شد، یک بار دیگر نشان داد که شرکت‌های ایرانی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد، توانایی تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگ سازی و تغییر در سبک زندگی اقشار مختلف مردم را دارند.

کمپین مای لیدی: زیبا، سمبلیک، چالشی و حاوی پیامی برای بانوان
کمپین مای لیدی: زیبا، سمبلیک، چالشی و حاوی پیامی برای بانوان

این کمپین که با یک پیام انگیزشی برای بانوان ایرانی با محور قرار دادن توانایی‌های کشف نشده بانوان ایرانی انجام شد، حمایت برند مای لیدی را داشت و این حمایت باعث شد این برنامه به بهترین شکل ممکن (که در ایران کمتر می‌توان نمونه اش را دید) برگزار شود. این برنامه نزدیک به دو روز طول کشید و در هر جبهه چند همنورد نگار را همراهی کردند.

 

فکر اصلی این پویش متفاوت که با عنوان «در مسیر پیدا شو» و با ایده «توانمندسازی زنان» انجام شد، انگیزه بخشی به بانوان ایرانی برای رسیدن به خودباوری و کشف توانمندی‌های پیدا و پنهان شان بود.

 

صعود نگار سماک نژاد از چهار جبهه به قله دماوند، فقط بخشی از یک پروژه فکر شده و دارای نقشه راهی دقیق بود. کمپینی که مجموعه ای از نشانه‌ها، سمبل‌ها، حرف‌ها و تاویل‌های مختلف را در خود نهفته داشت و از زمان شکل گیری ایده توسط تیم اجرایی و اتاق فکر تا صعود نگار به بام ایران در تلاش بود اصالت عمل، ارزش تکرار و ماندگاری، اولویت برنامه ریزی، چالش زن بودن و قوای جسمانی و ده‌ها نشانه قابل تفسیر دیگر را که در این کمپین نهفته بود به همراه پیام‌های روشنی برای بانوان سرزمین ما را به همراه داشته باشد.

 

نگار سماک‌نژاد به عنوان سفیر برند مای‌لیدی نماد خوبی برای ترسیم خطوط اصلی برند و ارسال پیام‌هایآن بود. بانویی که با فعالیت در رشته‌های ورزشی استقامتی، موفقیت در حوزه تحصیل و اجتماع، حضور به عنوان یک آموزگار و ایجاد کانون‌های فعال برای زنان علاقه مند و... ویژگی‌های متمایزی برای ایفای این نقش داشت.

 

موفقیت نگار در این چالش، برای بانوان ایرانی و تمام کسانی که این کمپین هیجان انگیز را دنبال می‌کردند، ثابت کرد که خواستن توانستن است و پیگیری رویاها یکی از بهترین کارهایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد.

 

این ورزشکار موفق ایرانی درباره اهداف این کمپین می‌گوید: «مسائل مربوط به زنان، چه برابری جنسیتی و چه توانمند سازی زنان، همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ زندگی من بوده که در سنین مختلف، سعی کردم به هر شکل، برایش تلاش کنم. چیزی که برای من اهمیت داشت این بود که در برنامه‌های سال‌های اخیر و مسابقاتی مثل مسابقه 120 کیلومتر «کاپه» یا مسابقه 170 کیلومتری UTMB وقتی با مردم صحبت می‌کردم می‌دیدم آن‌ها هم دوست دارند ذهن و بدنشان را به چالش بکشند.»

 

به گفته سماک نژاد «به چالش کشیدن ذهن و بدن و به چالش کشیدن خود، یکی از فعالیت‌هایی است که آدم را به خود باوری می‌رساند و در نهایت جرقه ای که در ذهنم زده شد این بود که کاری در راستای یکی از دغدغه‌هایم؛ یعنی توانمند سازی زنان انجام دهم. از این نظر هدف این برنامه در وهله اول مشارکت بیشتر افراد، بخصوص زنان، بود. برنامه ظاهرا یک نفره بود؛ اما این همدلی که بین همه به وجود می‌آورد، این صعود را متمایز می‌کرد. به این ترتیب این کمپین در راستای خودباوری و توانمند سازی زنان شروع شد و واکنش‌هایی که از افراد دور و نزدیک می‌گیریم نشان می‌دهد که تا حد زیادی توانسته ایم به هدف نزدیک شویم.»

 

وی در نهایت درباره بخش‌های دیگر اثرگذاری این برنامه می‌گوید: «فکر می‌کنم در روزهایی که شاید خیلی خوشایند هم نباشند و مدام با اخبار نامناسب بمباران می‌شویم، شور و نشاط و امید حلقه‌های گم شده جامعه ما هستند. این برنامه توانست برای چند هفته، بخصوص در روزهایی که انجام شد، هیجان و همدلی زیادی در بین جامعه و کسانی که مستقیم و یا غیرمستقیم درگیرش بودند، ایجاد کرد. به این خاطر حضور در این برنامه یکی از بی نظیرترین حس‌هایی بود که تجربه کردم.»

 

با این که در این کمپین، نگار سماک‌‌نژاد اولین زنی شد که دماوند را در مدتی نزدیک به دو روز، از 4 جبهه صعود کرد با این حال این چالش برای او دشوارترین فعالیت ورزشی اش نبود. او همچنین مسیر ۱۷۱ کیلومتری کوهستانی مسابقه UTMB را دویده و در عرصه بین الملل موفقیت‌های قابل ملاحظه ای داشته است»

 

همچنان که نگار سماک نژاد اظهار می کند؛ این کمپین نمونه موفقی از همکاری ورزش، هنر و یک شرکت تولیدی است چرا که از جنبه هنری، «هیچ کس نخوابد» عنوان فیلمی است که با حمایت «ما‌ی‌لیدی» و کارگردانی سام کلانتری از سفر نگار سماک‌نژاد به بلندترین قله ایران ساخته می‌شود.

 

لازم به یادآوری است که در دوره برگزاری این کمپین از روزهای معرفی آن تا روزهای اجرا، چهره زن دونده به جهت نمایش تصویرش در معابر پایتخت، روی بیلبوردها به چهره آشنایی تبدیل شد که این موضوع از نظر فرهنگ سازی و افزایش آگاهی عموم، ارزش بسیاری داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های «مالی لیدی» می‌توانید به سایت این برند به نشانی https://myladypads.com/ مراجعه کرده و یا از صفحه اینستاگرام آن در آدرس https://www.instagram.com/myladyiran/ بازدید کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سلامت و زیبایی