اطلاعات تماس
  • 021752***** - 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035493317325

بهترین فصل برای عمل بینی

کد: 140008035493317325

https://bit.ly/3GlcUCb

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین فصل برای جراحی بینی چه موقع است؟ آیا فصل پاییز و بهار که افراد دچار آلرژی فصلی میشوند فصل بدی است؟ آیا دوره نقاهت در تابستان طولانی تر از سایر فصل ها است؟

بهترین فصل برای عمل بینی| فصل مناسب جراحی بینی
بهترین فصل برای عمل بینی

افرادی که قصد جراحی بینی دارند همیشه از پزشکان می‌پرسند که بهترین زمان برای عمل بینی چه موقع است؟ در کدام فصل دوره بهبودی سریع تر است و فرد دوره نقاهت راحت تری را تجربه میکند؟ در این مطب به طور کامل فصل ها را مورد بررسی قرار میدهیم و اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار میدهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

عمل بینی در فصل بهار

بسیاری از افراد فصل بهار و تعطیلات نوروز را بهترین فرصت برای جراحی بینی میدانند تا بتوانند در این روز های اول سال چهره ای جدید را تجربه کنند و پس از آن به محل کار یا تحصیل خود برگرند.  برخی افراد که از آلرژی رنج میبرند فصل بهار را مناسب جراحی بینی نمیدانند به همین دلیل این افراد می‌توانند با اطلاع و مشورت با متخصص مربوطه قبل از عمل بینی، بدون هیچ‌گونه مشکل احتمالی، درمان دارویی را شروع کنند تا آلرژی آن‌ها کنترل شود و بعد از جراحی برای آن‌ها مشکلی ایجاد نشود.

عمل بینی در فصل تابستان

افرادی که از سرما بیزار هستند به دنبال جراحی بینی در فصل تابستان اند. اما افرادی هم هستند گرمای زیاد تابستان یکی از دغدغه های آن ها شده و بر این اعتقاد دارند که روند بهبودی در تابستان کند تر خواهد بود. افرادی که در تابستان برای جراحی بینی اقدام میکنند باید نکات و مراقبت های بعد از عمل بینی را به خوبی رعایت کنند و در معرض  نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند.

عمل بینی در فصل پاییز

فصل پاییز هم مانند بهار از جمله فصل هایی است که افراد دچار آلرژی می شوند. در این فصل نیز احتمال سرماخوردگی وجود دارد . به طور کلی اگر قصد جراحی بینی در این فصل را دارید با پزشک خود مشورت کرده و اقدامات لازم جهت پیشگیری از آلرژی و سرماخوردگی را انجام دهید.

عمل بینی رد فصل زمستان

عفونت های ناشی از سرما خوردگی احتمالی در فصل زمستان و تاثیر آن بر نتیجه جراحی از جمله دغدغه های زیباجویان است. اگر در این فصل دچار سرماخوردگی و خشکی بینی شودید کمی دوره نقاهت دشوار تری را خواهید داشت. مشورت قبل از جراحی بینی و مصرف داروهای پیشگیری از سرما خوردگی و همچنین رعایت یکسری نکات جلوگیری از سرما خوردگی مانند هم غذا نشدن با فرد بیمار و یا رعایت نکات بهداشتی مانند شستن مکرر دست‌ها، می‌توانند با خیالی آسوده عمل بینی خود را انجام دهند.

نتیجه گیری نهایی

در مجموع می توان گفت انجام این عمل در همه فصل ها و ماه های سال مشکلات و اختلالاتی ر ا برای فرد به وجود نمی آورد و فقط و تنها می توان استراحت کردن پس از عمل و رعایت توصیه های مراقبتی و تجویز های پزشک را فاکتورهای مهم در مسئله بهبود روند درمان و دریافت نتیجه مناسب دانست.

به طور کلی هر فصلی ویژگی ها و دشواری های مختص به خود را دارد، در نتیجه نمی توانیم بگوییم که عمل بینی در تابستان از عمل بینی در زمستان بهتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر سعید ظفرمند جراح بینی

جراح ومتخصص گوش ، حلق ، بینی و حنجره آندوسکوپی پیشرفته بینی و سینوس جراح پلاستیک بینی وصورت همکاری علمی – آموزشی با دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی و آزاد اسلامی عضو انجمن جراحان گوش وحلق و بینی وسر وگردن ایران عضو انجمن علمی راینولوژی ایران عضو کالج جراحان گوش وحلق و بینی اروپا دکترای پزشکی عمومی ازدانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (۱۳۶۸) دکترای تخصصی در رشته ENT از دانشگاه علوم پزشکی تهران (۱۳۷۸)

اطلاعات تماس
  • 021752***** - 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی