اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008055495817475

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400

کد: 140008055495817475

https://bit.ly/3jIWLg1

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه کاشت ایمپلنت دندان همواره یکی از دغدغه های اصلی بیماران بوده است. کاشت ایمپلنت دندان یکی از محبوب ترین روش ها برای جبران دندان های از دست رفته در بین بیمارانی است که به کلینیک دندانپزشکی آیریک مراجعه می کنند. ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد.

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400
هزینه ایمپلنت دندان 1400

هزینه کاشت ایمپلنت دندان بین 3 تا 12 میلیون تومان است اما هزینه ایمپلنت باتوجه به نوع و تعداد ایمپلنت دندان شما تغییر خواهد کرد.

هزینه ایمپلنت دندان و کاشت دندان همیشه جزو دغدغه های افرادی است که از بی دندانی رنج میبرند و بدنبال کاشت دندان هستند. هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 به عوامل زیادی بستگی دارد. 

ایمپلنت دندان قیمت های متفاوتی دارد که بر اساس مارک ایمپلنت دندان، کشورسازنده ایمپلنت، تعداد ایمپلنت دندان و همچنین درمان های جانبی ایمپلنت دندان تعیین می گردد.

اگر برای کاشت دندان و جایگزینی دندان از دست رفته خود و بازگرداندن کارایی و زیبایی آنها دغدغه دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

کاشت ایمپلنت دندان یکی از راههایی است که شما می توانید با استفاده از آن سلامت دهان و دندان خود را بازیابید و با لبخندی زیبا از دندان های خود لذت ببرید. 

ایمپلنت دندان

جدیدترین روش برای جایگزینی دندان ازدست رفته شما کاشت ایمپلنت دندان است و امروزه به دلیل مزایایی که دارد محبوبیت بالایی در بین بیماران کسب کرده است. قیمت ایمپلنت دندان 1400 یکی از سوالات رایجی است که پرسیده می شود، درادامه به آن خواهیم پرداخت.

هزینه ایمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعی بیشتر است اما استفاده از دندان های مصنوعی همواره معایبی به همراه دارد، احساس وجود یک جسم خارجی در دهان، ثابت نبودن آن در فک، لق شدن آن با تغییر شکل فک و همچنین نیاز به قالب گیری دوباره هر چندسال یکبار از مواردی است که می تواند ناخوشایند باشد.

کاشت ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه هیچ یک از مشکلات گفته شده را ندارد دارای مزایای زیادی است که از آن یک روش مطمئن برای جایگزینی دندان از دست رفته ساخته است.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان 1400

ایمپلنت های دندانی برخلاف دندان های مصنوعی از دهان خارج نمی شوند و در فک ثابت هستند، مانع از تحلیل رفتن استخوان فک میشوند، فضایی معادل فضای دندان اصلی در دهان اشغال میکنند و نه بیشتر. به نسبت سایر روش های جایگزینی دندان مثل دندان مصنوعی یا بریج عمر طولانی تری دارند و درصورت رعایت بهداشت می توانند بدون عارضه سال های زیادی عمرکنند. به دلیل شباهت ظاهری زیادی که با دندان های خود شما دارند و ظرافتشان، لبخندی زیبا به شما هدیه می دهند که همین امر باعث بالابردن سطح اعتماد به نفس خواهد شد. با کاشت ایمپلنت دندان حتی یک روز هم بدون دندان نخواهید بود. قیمت ایمپلنت دندان در مقایسه با مزایای آن واقعا به صرفه است.

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400

پس از اینکه با مزایای کاشت ایمپلنت دندان آشنا شدین و آن را به عنوان روش ترمیم دندانهای خود برگزیدید، مهم ترین سوالی که مطرح میشود هزینه کاشت ایمپلنت دندان می باشد.

به صورت کلی هزینه کاشت ایمپلنت دندان ( ریشه دندان) بین 3 تا 12 میلیون تومان است اما با توجه به نوع خدماتی که شما نیاز دارید و بسته به اینکه شما نیاز به جایگزینی چند دندان دارید؟ نیم فک ایمپلنت دندان یا به صورت فول موس (ایمپلنت کامل)، هزینه کاشت ایمپلنت دندان تغییر خواهد کرد.

همچنین درمان های جانبی که قبل از کاشت ایمپلنت دندان نیاز دارید بر قیمت کاشت ایمپلنت دندان 1400 تاثیرگذار است.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران و در کلینیک دندانپزشکی آیریک، بر اساس نوع طرح درمانی شما تعیین می گردد. ابتدا متخصصین ما وضعیت بهداشتی دهان و دندان شمارا دریک جلسه مشاوره بررسی می کنند سپس با کمک تصویربرداری سه بعدی  CBCT وضعیت تراکم استخوان فک شمابررسی خواهد شد و بعد طرح درمان شما توسط ایمپلنتولوژیست مشخص می شود و هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 را برای شما مشخص خواهد شد.

قیمت ایمپلنت دندان خود را کاهش دهید

کاهش قیمت ایمپلنت دندان در سال 1400 تهران در کلینیک دندانپزشکی آیریک میسر خواهد بود.

کاشت ایمپلنت دندان به تعداد دندان های از دست رفته شما نیاز نیست. درواقع اگر شما سه دندان از دست داده اید، لازم نیست سه پین در دهان شما کاشته شود. با کاشت دو پین، پایه لازم برای قرارگیری سه تاج دندان فراهم می شود و به صورت پل سه تاج دندان برروی دو پایه قرار می گیرد. به این صورت قیمت ایمپلنت دندان شما کاهش می یابد. همچنین در صورتی که شما نیاز به کاشت ایمپلنت دندان نیم فک یا فول موس دارید، درکاشت ایمپلنت دندان نیم فک  5 تا 8 پین و در کاشت کامل ایمپلنت دندان 9 تا 13 پین در لثه شما قرار می گیرد و تاج های دندان بر روی آنها نصب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی آیریک

کلینیک دندانپزشکی آیریک متخصص کاشت ایمپلنت دندان طبیعی در تهران با بهره مندی از بهترین تجهیزات روز و مجرب ترین پزشکان متخصص دندانپزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی