اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175565917475

قیمت ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک

کد: 140009175565917475

https://bit.ly/3dtmKED

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت ایمپلنت دندان در مقایسه با دیگر روش‌ هایی که برای کاشت دندان وجود دارد بیشتر است. قیمت ایمپلنت دندان در سال 1400 از مبلغ حدودا 3.000.000 میلیون تومان تا 14.000.000 تومان می باشد.

ایمپلنت دندان قیمت 1400
ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که مهمترین عامل انتخاب بهترین روش کاشت دندان، قیمت ایمپلنت دندان است که ارتباط مستقیمی با مارک و کیفیت ایمپلنت دندان دارد

ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد، مهمترین عامل انتخاب بهترین روش کاشت دندان، قیمت ایمپلنت دندان است که ارتباط مستقیمی با مارک و کیفیت ایمپلنت دندان دارد. از دست دادن دندان اتفاق ناگواری است که در دوران زندگی هر شخصی ممکن است پیش بیاید. برخی یک یا چند دندان و برخی همه دندان­‌های خود را به دلایل مختلف از جمله پوسیدگی دندان، حوادث، بالا رفتن سن و موارد دیگر از دست می‌­دهند.

یکی از روش‌­های درمانی که اکثریت افراد خواهان آن هستند کاشت دندان طبیعی می­‌باشد. ایمپلنت دندان یک پایه قوی و جایگزینی ثابت بجای دندان‌­های از دست رفته می‌­باشد که بمانند دندان­‌های طبیعی طراحی و ساخته شده‌­اند که از لحاظ کیفیت، عملکرد و زیبایی بسیار خوب و قدرتمند عمل می­‌کنند.

به همین جهت هزینه ایمپلنت دندان در مقایسه با دیگر روش‌­هایی که برای پرکردن جای خالی دندان وجود دارد بیشتر است. قیمت ایمپلنت دندان در واقع یکی از مهم­ترین عواملی است که نقش پررنگ‌­تری در تصمیم‌­گیری افراد دارد. دندانپزشکی آیریک با بهره مندی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری در خدمت شما عزیزان است.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت کاشت ایمپلنت دندان در تهران با توجه به قیمت ایمپلنت دندان در آذربایجان غربی، قیمت ایمپلنت دندان در یزد و قیمت ایمپلنت دندان در کاشان متوجه میشویم که قیمت ایمپلنت در تهران بالاتر است.

ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد و به عوامل مختلفی مانند: مارک ایمپلنت دندان، جنس ایمپلنت دندان، تعداد ایمپلنت و همچنین پزشک متخصص ایمپلنت و محل دندانپزشکی مورد نظر بستگی دارد که همه این عوامل بر قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیر گزار هستند.

مورد بعدی که در قیمت ایمپلنت هر دندان تاثیرگذار است، درمان های جانبی ایمپلنت دندان می باشد. مثلا اگر برای کاشت دندان نیاز به پودر استخوان و یا جراحی اضافه داشته باشید هزینه پیوند استخوان و جراحی به آن اضافه می شود. 

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها دارای روش کاشت متفاوتی هستند و در مدت زمان کاشت ایمپلنت دندان و مدت بهبودی متفاوت هستند. انواع ایمپلنت دندان عبارت اند از:

  • ایمپلنت دندان فوری (ایمپلنت یک روزه)
  • ایمپلنت دندان دیجیتال

برای مشاهده قیمت ایمپلنت فوری در تهران به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت فوری

شما می­‌توانید با مراجعه به کلینیک و یا سایت‌­های اینترنتی، اطلاعاتی درباره قیمت کاشت دندان را در سال 1400 بیابید.

ممکن است در زمان بررسی هزینه ایمپلنت دندان با عبارت، قیمت ایمپلنت ارزان رو به ­رو شوید و با خود بگویید چنانچه کاشت ایمپلنت ارزان وجود دارد چرا بسراغ هزینه بیشتر برویم.  باید بگوییم در مقایسه کار متخصصین با تجربه که هر دو یک نوع خدمت مشابه را ارائه می­‌دهند شاید کمی اختلاف قیمتی وجود داشته باشد. اما ایمپلنت ارزان‌ قیمت که تفاوت زیادی با دیگر کلینیک­‌های تخصصی دارد به معنی دریافت خدمت از دندانپزشک عمومی یا غیرحرفه‌­ای است.

به یاد داشته باشید قیمت ایمپلنت دندان اگر چه گران می­‌باشد اما هزینه‌­ای است که بابت سلامتی خود پرداخت می‌­کنید بنابراین سلامت بدن خود را بدست کسی بسپارید که از تجربه، مهارت، تخصص و دانش لازم برخوردار باشد و از برندهای باکیفیت و مرغوب برای جایگزین کردن دندان­‌های از دست رفته استفاده نماید.

 بنابراین نباید این انتظار را داشته باشید که با پرداخت هزینه ایمپلنت دندان ارزان به یک دندانپزشک عمومی، کیفیت درمانی مشابه با یک متخصص باسابقه و باتجربه را دریافت کنید.   بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان و جزو بهترین متخصصین باتجربه در تهران می­‌باشند که با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا بهترین خدمات دندانپزشکی را در کلینیک خود ارائه می­‌دهد.

در کلینیک ایشان از بهترین برندها به همراه ضمانت استفاده می­‌شود؛ از طرفی تمامی خدمات در قیمت مناسب و بطور منصفانه ارائه می­‌شود. همچنین هزینه ایمپلنت دندان بر حسب برند به ازای هر واحد بصورت دسته ­بندی همراه با تعیین سال ضمانت، جدول­‌بندی شده که شما می‌­توانید با مراجعه به سایت http://iricclinic.com مشاهده نمایید.

در کلینیک دندانپزشکی آیریک دکتر صادق آقاجری جهت رفاه حال بیماران ایمپلنت‌­های دندانی در برندهای ایرانی و خارجی در قیمت‌­های مختلف وجود دارد که بیمار ضمن آگاهی از کیفیت برند و روش‌­های درمانی، دست به انتخاب خواهد زد. در این سایت اطلاعات جامعی درباره کاشت ایمپلنت و سایر خدمات درمانی لحاظ شده که شما می‌­توانید آنها را در یک فرصت مناسب مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی آیریک

کلینیک دندانپزشکی آیریک متخصص کاشت ایمپلنت دندان طبیعی در تهران با بهره مندی از بهترین تجهیزات روز و مجرب ترین پزشکان متخصص دندانپزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی