اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008135508816722

مواردی که نویسندگان حرفه‌ای از آن ها اجتناب می‌کنند

کد: 140008135508816722

https://bit.ly/3o3O5SP

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله مطالبی در مورد نویسندگی حرفه ای بیان شده است.

مواردی که نویسندگان حرفه‌ای از آنها اجتناب می‌کنند
مواردی که نویسندگان حرفه‌ای از آن ها اجتناب می‌کنند

مواردی که نویسندگان حرفه‌ای از آن ها اجتناب می‌کنند

آیا شما به عنوان یک نویسنده فریلنسر دشمن خودتان هستید؟

 نویسندگی یک حرفه و بازی سخت است و نویسندگان قوی وقت خود را از دست نمی‌دهند. اگر مغز شما همچنان به افکار منفی خود ادامه دهد و عزت نفس پایینی داشته باشید، کسب درآمد از این راه برایتان کار دشواری است.

این پست در مورد افراد قوی از نظر ذهنی و فعالیت‌هایی است که از آنها اجتناب می‌کنند تا در حرفه نویسندگی موفق تر باشند. به جرات این پست یکی از محبوب‌ترین پست‌هایی خواهد شد که تا به حالدر پرسپت نگارش شده است. اگر شما با حفظ افکار مثبت مبارزه می‌کنید، تنها نیستید! مثبت ماندن برای موفقیت مستقل بسیار ضروری است!

بنابراین ما در این پست لیستی از الگوهای بد را تهیه کرده‌ایم که نویسندگان قوی از آنها اجتناب می‌کنند. خواندن تالارهای گفتمان در بین جامعه نویسندگان تجربه زیادی را در اختیار ما قرار داده است که نویسندگان تمایل به سرگردان شدن دارند.

آیا می خواهید یک نویسنده قوی باشید؟ نویسندگان مستقل قوی درگیر این فعالیت‌های منفی نمی‌شوند:

1. احساس ناکامی با طرد شدن

وقتی یک شرکت یا نشریه تصمیم می‌گیرد از ایده شما استفاده نکند یا با نوشتن شما برای خودشان مخالفت می‌کنند این یک خصومت شخصی نیست. این یک تصمیم تجاری است و می‌تواند چندین دلیل داشته باشد. به همین دلیل نا امید شدن مسخره است زیرا فقط در مورد آن درخواست به شما پاسخ داده نشده است. این دلایل احتمالاً هیچ ربطی به شما یا ایده شما ندارد! نویسندگان قوی این واقعیت را درک می کنند. 

اگر ماه‌ها طول بکشد تا بر عزت نفس پایین غلبه کنید، پس از رد شدن در یک مرحله‌ای که فرستاده‌اید (و من نویسندگانی را می‌شناسم که این کار را انجام می‌دهند) نمی‌توانید این کار را برای امرار معاش انجام دهید. وقتی بیدار هستید و کار می‌کنید، زمان کافی ندارید.

7 کابوسی که نویسندگان فریلنسر دارند و راه‌های مقابله با آن‌ | بلاگ | پرسپت اگر به فکر توسعه‌ی کار خود به عنوان نویسنده‌ی فریلنسر هستید، مواردی وجود دارد که باید از آن‌ها اجتناب کنید تا کارهای پیشنهادی به کابوسی برای شما بدل نشود.پرسپت

2. اتلاف وقت برای تکرار روزهای گذشته

شما احتمالاً در این مورد پاسخی دریافت کرده‌اید. اما نویسندگان قدیمی‌تر هرگز از این واقعیت که مجلات چاپی محبوب در حال کوچک شدن هستند یا ویراستاران قدیمی بازنشسته یا اخراج شده‌اند، غافل نشده‌اند. همچنین اینترنت در سال‌های اخیر با رشد وحشتناک همراه شده است. در حال حاضر ابزارهای بیشتری برای یادگیری، ارتباط با مشتریان و ذخیره فایل وجود دارد.

ممکن است بخواهید به روزهایی برگردید که از ماشین تحریر استفاده میکردیم و داستانهایتان را فکس می‌کردید و نیازی به یادگیری هیچ برنامه کامپیوتری نداشتید! این غیر ممکن است. اشتیاق برای روزهای گذشته اتلاف کامل انرژی ذهنی است. تنها چیز ثابت در زندگی تغییر است. دنیای نوشتن مستقل از این امر مصون نیست.

راه‌حلِ غلبه بر تعویق در نویسندگی | بلاگ | پرسپت آیا تا به حال نوشتن مطلبی را به روزی دیگر یا برای مدت نامعلومی به تعویق انداخته‌اید؟ تعلل کردن در نوشتن به زندگی و حرفه‌ی نویسندگی شما، آسیب بسیاری می‌زند.پرسپت

اکثر نویسندگان موفقیت‌های خود را به عنوان یک نویسنده مستقل در دهه گذشته به این واقعیت نسبت می‌دهند و پذیرفته‌اند که چشم انداز آینده به سرعت در حال تغییر است و برای یادگیری نحوه برنده شدن در نوشتار مستقل قرن 21 باید تلاش کرد.

نویسندگان قوی و حرفه‌ای بر نکات مثبتی که اکنون از آنها لذت می‌برند تمرکز می‌کنند سهولت برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر جهان و توانایی دسترسی نویسندگان به خوانندگان که 20 سال پیش هرگز پیدا نکرده بودند.

3. عدم اقدام از ترسِ ریسک کردن 

ما هر لحظه در زندگی جان خود را به خطر میاندازیم، با این حال بسیاری از نویسندگان وحشت دارند حتی مقاله‌ای در وبلاگ خود "منتشر" کنند. صادقانه بگویم اگر از ریسک شدید جلوگیری می‌کنید، احتمالاً باید شغلی دیگری پیدا کنید. کسب و کار انفرادی برای افراد جسور و شجاع است، نه برای کسانی که در چرخه‌ای از عزت نفس پایین گیر کرده‌اند.

نه اینکه نباید ترسید بلکه باید ترسید و اقدام کرد. نویسندگان موفق خود را در موقعیت‌های زیادی قرار داده‌اند که وحشت داشتند به عنوان نویسنده مستقل شکست بخورند. به هر حال اقدام کنید. شما باید مایل به انجام این ریسک، علیرغم ترس‌های خود باشید. اینگونه است که مشاغل عالی رشد می‌کنند. باید چیزهای جدید و سخت را امتحان کنید و کارهایی را که فکر می‌کنید می‌توانید انجام دهید را امتحان کنید.

4.  مقایسه دائمی  خود با دیگران

دوستان نویسنده، این مورد مانند ویروس آنفولانزا است. هیچ چیز مانند اعتماد به نفس پایین شما را از راه بدر نمی‌کند. شما منحصر به فرد خود هستید و حرفه نویسندگی شما منحصر به فرد است.

نویسندگان هوشمند فقط با خود رقابت می‌کنند. هر سال هدف را بالاتر قرار دهید و سعی کنید مشتریان بهتر، نرخ‌های بهتر و انجام کارهای دلپذیرتر را به دست آورید. سعی کنید سریعتر و بهتر بنویسید. نویسندگان قوی بر بهبود خود تمرکز می‌کنند، نه مقایسه‌های سمی که هرگز واقعاً برابر نیستند.

5- تکرار مکرر اشتباهات 

نویسندگان قوی از شکست درس می‌گیرند. برای پیشرفت حرفه‌ای در نویسندگی پیش از شکست و مجبور شدن به شغل روزانه‌ای که از آن متنفر هستید، باید از اشتباهات درس بگیرید و به سرعت به سراغ کارهای جدید بروید. باید یک منحنی یادگیری وجود داشته باشد جایی که ما شکست می‌خوریم و سپس به جلو پیشرفت می‌کنیم تا این امر به زندگی ما بیفزاید.

شما در رقابت با قیمت صدها نویسنده دیگر هستید. آنها سرشان را تکان می‌دهند، قسم می‌خورند که قصد دارند بازاریابی خود را شروع کنند  و 2 سال بعد دوباره با آنها برخورد می‌کنیم و این همان داستان قبل است.

6. کار کردن به صورت ناپایدار 

"ماه گذشته آنقدر کار کردم که مجبور شدم این ماه را مرخصی بگیرم تا بهبود پیدا کنم." این صحبت برخی از نویسندگانی است که می‌خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

روش‌های تصادفی و سوزاندن انرژی بیش از حد منجر به حرفه‌ای شدن در نویسندگی نمی‌شود تا حقوق مستمر و مکفی به شما پرداخت کند. از نظر فیزیکی امکان نوشتن 18 ساعت در روز و 7 روز در هفته وجود دارد اما ایده خوبی نیست و فقط در کوتاه مدت امکان پذیر است

عادات نویسنده قوی را اتخاذ کنید. غذای سالم بخورید، برای ورزش منظم وقت بگذارید و یک شب واقعا بخوابید. هر هفته حداقل یک روز کامل را آفلاین بگذرانید. به یاد داشته باشید، شما برای مدت طولانی در این کار هستید.

7. داشتن انتظار معجزه 

 "منتظر باش تا پری خوش شانس برایت مشتری بیاورد."

تفکرات جادویی زیادی در مغز نویسندگان مستقل وجود دارد. به این ترتیب، بدون ایجاد یک وب سایت نویسنده یا یک پروفایل LinkedIn قوی، بدون انجام هیچگونه پیش قدمی یا شبکه سازی شما با مشتریان فوق العاده به نگارش آثار فوق العاده‌ای نخواهید رسید.

شاید با خودتان بگویید: "من در یافتن مشتری خوش شانس نبودم" همان جا متوقف شوید. شغل‌ها بر اساس شانس ساخته نشده‌اند بلکه  آنها بر اساس کار ساخته شده اند.

نویسندگان قوی می دانند که برای ایجاد و پایداری شغلی که می خواهند، اقدامات مداوم لازم است.

8.تاسف خوردن 

نشستن در غم و اندوه از آنچه نداریم یک اتلاف انرژی واقعی است (این مورد فقط عزت نفس پایین را تداوم می بخشد). و همه "مشکلات" خود را برای رسیدگی و حل و فصل دارند.

اگر متوجه شدید که به جای شمارش نعمت‌های خود در بدبختی خود غرق شده‌اید، یک دفترچه قدردانی روزانه برای خود بنویسید. بیرون بروید و به افرادی کمک کنید که کمتر از شما دارند.

ذهنیت نویسنده قوی این است که تمرکز خود را بر روی خوش شانس بودن شما با داشتن استعداد قصه گویی حفظ کنید. زیرا مشتریان دوست ندارند افرادی را استخدام کنند که به نظر می رسد افسرده هستند.

9. تسلیم شدن 

افرادی که برای نوشتن متولد شده اند نوشتن را رها نمی کنند. عقب نشینی آنها را باز نمی دارد.

شعار آنها این است: "نیروی غیرقابل توقف طبیعت باشید و ادامه دهید ، تا زمانی که به شغل مورد نظر خود برسید."

نویسندگان قوی تسلیم نمی شوند بستگان نادیده گرفته شده یا مواقع عقب نشینی مشتری آنها را از مسیر خارج نمی کند. حرفه نویسندگی مستقل شما تنها در صورتی به پایان رسیده است که تصمیم بگیرید. اگر به راه خود ادامه دهید، یاد بگیرید ، ریسک کنید ، به اندازه کافی تلاش کنید. دیر یا زود مشتریانی را پیدا خواهید کرد که به شما نیاز دارند.

نکاتی که به شما کمک می‌کند تا یک نویسنده قوی باشید

اگر متوجه شدید که مقداری افکار سمی در ذهن خود دارید، توصیه می‌کنم بلافاصله با این ویژگی منفی مقابله کنید. یک هفته (حداقل) به خودتان فرصت دهید تا روی یک موضوع واحد تمرکز کنید. از افکار یا اقدامات منفی در مورد موضوع موردنظر خود آگاه باشید.
برای مقابله با افکار یا رفتارهای منفی که در آن گیر کرده اید، جملات مثبت ارسال کنید. اسکریپت منفی را بازنویسی کنید و برای پاسخ‌های جدید برنامه ریزی کنید.
به تلاش خود ادامه دهید. ممکن است در ابتدا ناخوشایند باشد. هنگامی که همه چیز خوب پیش نمی رود، باید واکنش متفاوتی را نشان دهید. اگر احساس می‌کنید که مشتاق گذشته هستید، روی رد کردن، برپایی مهمانی ترحم، یا افراط کردن افکار سمی نیاز دارید که افکار خود را تغییر دهید.
هیچ کس نمی گوید نویسنده قوی بودن آسان است. اما قدرت منجر به موفقیت می شود! بنابراین ارزش دارد روی بازی سر خود کار کنید و نگرش مثبت تری ایجاد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی