اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155509310452

رونمایی ظاهر جدید سایت راست چین

کد: 140008155509310452

https://bit.ly/3EPEhTo

، تبریز , (اخبار رسمی): سایت راست چین بزرگترین فروشگاه قالب و افزونه وردپرس از ظاهر جدید خود رو نمایی کرد. در قالب جدید سعی شده علاوه بر ارائه ظاهر جدید خدمات بیشتر به کاربران ارائه شود.

رونمایی ظاهر جدید سایت راست چین
رونمایی از ظاهر جدید راست چین

راست چین به عنوان اولین مارکت پلیس قالب و افزونه در ایران، از ظاهر جدید سایت خود رونمایی کرد.
مهندس ترکی کارشناس مارکتینگ راست چین گفت: این تیم در تلاش است علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، امکانات بیشتری برای خریداران و فروشندگان فراهم کند از این رو در راست چین جدید تلاش شده تا تجربه کاربری بهتری برای طراحان و خریداران ارائه شود.
راست چین در مدت 9 سال فعالیت با ارائه محصولات مختلف مانند افزونه وردپرس، اسکریپت، اپلیکیشن ساز و انواع قالب وردپرس مانند قالب فروشگاهی، شرکتی، شخصی، خبری، آموزشی و... اعتماد 118000 کاربر را جلب کرده تا با استفاده از این محصولات کسب و کارشان را توسعه دهند.
تاکنون 4000 تیم و شرکت برنامه نویسی از طریق این سایت محصولاتشان را به فروش رسانده اند. در نسخه جدید راست چین تعامل بیشتر طراح با کاربر در اولویت قرار گرفت. برای این منظور علاوه بر پلن های ارتباطی امکان ارسال فایل و ویدئوی آموزشی کار با محصولات افزوده شد تا طراح بتواند ارائه و معرفی کامل تری از محصول خود داشته باشد. 
راست چین همواره برای حمایت از حقوق خریداران به ارائه اطلاعات شفاف و کامل می پردازد. امتیازدهی به شیوه جدید به همراه نمایش دلایل نقاط ضعف و قوت محصول یکی دیگر از اطلاعاتی است که در کنار توضیحات مفصل محصول می تواند راهنمای خوبی برای خریدار باشد. 
با قابلیت های اضافه شده در راست چین جدید تجربه کاربری بهتری برای کاربران ارائه شده تا بتوانند به راحتی و با آگاهی بیشتر خرید کنند. 
اقای ترکی افزود: ما در راست چین بیش از 5700 محصول متنوع داریم و تلاش می کنیم  بهترین محصولات با پشتیبانی عالی ارائه دهیم در قالب جدید راست چین روند پاسخ گویی به کاربران سریع تر شده و پشتیبانی با سرعت بالاتری انجام می شود. 
تمام محصولات راست چین با ۶ ماه ضمانت بازگشت وجه، 6 ماه پشتیبانی رایگان و آپدیت دائمی و رایگان به فروش می رسند و همین امر کسب 1000000 رضایت از خرید کاربران در سال گذشته را به همراه داشته است.
همزمان با انتشار و رونمایی از قالب جدید راست چین اخبار و اطلاعیه های راست چین(rtl-theme.com) را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
کانال تلگرام:  https://t.me/rtltheme
کانال اینستاگرام: https://www.instagram.com/rtltheme/
لینکدین: https://ir.linkedin.com/company/rtltheme   
تلفن پشتیبانی محصولات راست چین: ۰۳۸۳۱۱۲۴

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]