اطلاعات تماس
  • 091527*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155509417519

احداث باغ سالم با خرید نهال با کیفیت و سالم

اهمیت خرید نهال با کیفیت برالی احداث باغ

کد: 140008155509417519

https://bit.ly/30hfQPR

، (اخبار رسمی): با توجه به اهمیت تولید و خرید نهال با کیفیت و سالم که میتواند برای یک کشاورز و باغدار بسیار مهم باشد و با کاشت بهترین ارقام و ژنوتیپ نهال به سود زیاد برسد ، اطلاعاتی در این رابطه میخواهیم در اختیار شما قرار دهیم که بسیار حائز اهمیت است ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید نهال

با توجه به اهمیت تولید و خرید نهال با کیفیت و سالم که میتواند برای یک کشاورز و باغدار بسیار مهم باشد و با کاشت بهترین ارقام و ژنوتیپ نهال به سود زیاد برسد، اطلاعاتی در این رابطه میخواهیم در اختیار شما قرار دهیم که بسیار حائز اهمیت است، پس در ادامه با ما همراه باشید.

در اولین اقدام برای خرید نهال باید نهالستانی تخصصی و معتبر را جهت خرید نهال پیدا کرد که با کمی تحقیق بی شک در زمینه تولید و عرضه نهال با نهالستان تک فیدان آشنا خواهید شد که سابقه ای اجدادی و بسیار طولانی در زمینه تولید نهال و نهال کاری دارد، که بیشتر مشتریان پس از خرید نهال از این نهالستان رضایت کامل را دارند.

تک فیدان چیست و چه هدفی را دنبال میکند؟

نهالستان تک فیدان با تکیه به دانش اصولی؛تکنیک های مدرن و جدید تولید نهال و برگرفته از تجربه ی سالیان سال و همچنین  جدیدترین متد و امکانات علمی، مکاتبات با اساتید دانشگاه و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا سهمی بزرگ و مفید در بخش صنعت کشاورزی و باغبانی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد. تک فیدان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بزرگ نهال در کشور می باشد .شما میتوانید با خیالی آسوده خرید بدون واسطه و مستقیم نهال خود را از این نهالستان انجام دهید.

این نهالستان سالانه با تولید وعرضه انواع نهال: گردو، بادام، آلبالو، آلو، گوجه سبز، گلابی، گیلاس، انجیر، انگور، پسته، توت، خرمالو، زردآلو، سیب، شلیل، نهال‌های کمیاب(بلوبری؛گوجی بری؛رازبری و سایر ارقام..) گام محکمی را در عرصه باغبانی و باغداری برداشته است.

مغز گردوی پرچرب به قیمت 129,000 تومان

تک فیدان در تمامی مراحل اجرای پروژه احداث باغ گردو و بادام ، آزمایش خاک، آزمایشات میکروبی، تحقیقات آب و هوایی، نقشه کشی و طراحی باغ، راه اندازی سیستم آبرسانی، اجرا و کاشت نهال؛ همراه باغداران و کشاورزان عزیز میباشد.

مجموعه نهالستان تک فیدان با استفاده از کادر  مجرب و کارشناسان خود، در اسرع وقت یک باغ مدرن و اقتصادی را از 0 تا 100 آن را  در منطقه ایجاد می کند. علاوه بر این، آموزش فنی و خدمات مشاوره ای در زمینه احداث باغ و نهال  به صورت رایگان به باغداران و کشاورزان و همچنین کسانی که قصد سرمایه گذاری در این این زمینه پرسود را دارند ارائه می دهد.. این مجموعه کاشت ؛پرورش و تولید نهال  را در کشورمان با دقت زیاد و با تکنولوژی روز  انجام  می دهند. بر خلاف شیوه های سنتی در این زمینه، نهال ها ظرفیت رشد بسیار سریع و 4 سال پس از کاشت نهال را برای رسیدن به عملکرد کامل دارند، و کسانی که می خواهند سرمایه گذاری های کشاورزی را انجام دهند، مزیت بسیار  بزرگی برای سرمایه گذاران محترم  می باشند.

قیمت نهال

برای همه‌ی سرمایه گذاران نکته‌ی حائز اهمیتی وجود دارد و آن هم قیمت دقیق انواع نهال است. پیش از ورود به مسئله قیمت نهال بهتر است بدانید تنوع گونه‌های نهال محدودیت ندارد. قیمت دقیق انواع نهال نیز در اصل به گونه و اصالت ذاتی نهال و میزان باردهی آن بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که نهال را از کدام مرکز فروش نهال خریداری می‌کنید؟ اینکه از کجا بخرید بر قیمت موثر خواهد بود؛ چراکه در این حیطه نیز مانند سایر حوزه‌های کاری بزهکاران بسیاری وجود دارد.

اگر می‌خواهید قیمت نهال را بدانید، باید نوع نهال خود را مشخص کنید و با مراجعه به لیست فروشگاه‌ تک فیدان از قیمت نهال به آسانی با خبر شوید. همچنین می‌توانید به صورت مستقیم با مشاورین با تجربه نهالستان تک فیدان ارتباط برقرار کنید؛ چرا که آنان به تمام سوالات شما به طور واضح پاسخ می‌دهند.

به طور کلی، قیمت نهال در بازار فروش با توجه به میزان عرضه و تقاضا مشخص می‌شود؛ یعنی هر چقدر عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت نهال بیشتر خواهد بود. پس اگر برای راه‌اندازی باغ گردو تصمیمتان جدی است، بهتر است قبل از هر کاری نسبت به قیمت نهال اطلاعات کافی به دست آورید.

ارسال نهال

این نهالستان آماده همکاری با تمامی ارگان‌ها و باغداران عزیز می‌باشد و نهال‌های درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن از طریق پایانه اتوبوس‌رانی به سرتاسر نقاط ایران از جمله استان های تهران، فارس، اصفهان، مشهد، البرز، کردستان و دیگر استانها ارسال می‌کند.

ثبت سفارش خرید نهال از نهالستان

هم اینک با ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09144811631 مهندس علی ارجمند و همچنین از طریق سایت تک فیدان به آدرس http://takfidan.com  میتوانید سفارش خرید نهال خود را ثبت کنید، پیش فروش نهال ها از ماه مرداد آغاز می شود و با توجه به شرایط کاشت منطقه شما پس از آماده سازی و بسته بندی نهال مربوطه از طریق پایانه مسافربری برای مشتریان عزیز به سراسر کشور ارسال میگردد کارشناسان نهالستان تک فیدان بطور بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و باغداران گرامی قبل و بعد از خرید نهال می باشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091527*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی