اطلاعات تماس
  • 091014*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155510517516

رونمایی از سایت سیب چوب با هدف تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی

کد: 140008155510517516

https://bit.ly/3mRUPEc

، (اخبار رسمی): با هدف تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی و فروش محصولاتی چون جاکفشی، شلف، کتابخانه، میز تلویزیون ، از سایت سیب چوب به آدرس sibchob.ir در تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۰ رونمایی شد.

رونمایی از سایت سیب چوب با هدف تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی
سیب چوب https://sibchob.ir/

طراحی و اجرا کمد دیواری، میز تلویزیون، شلف دیواری، کتابخانه، جاکفشی تصمیم بر آن گرفته شد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی زمینه خریدی مطمئن را برای مشتریان عزیز فراهم کند

به گزارش سیب چوب، سایت sibchob.ir که یک سایت فروش محصولات دکوراسیون داخلی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی و فروش محصولاتی چون جاکفشی، شلف، کتابخانه، میز تلویزیون را تسهیل کند.

امیر ابتکار، مسئول سیب چوب در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تیم طراحی دکوراسیون داخلی سیب چوب (یونیت کابین) از سال 1379 اقدام به طراحی و اجرا کابینت، کمد دیواری، میز تلویزیون، شلف دیواری، کتابخانه، جاکفشی و سایر فرآورده های چوبی فعالیت داشته. با پیشرفت روز افزون علم و همچنین وسایل ارتباطی تصمیم بر آن گرفته شد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی زمینه خریدی مطمئن را برای مشتریان عزیز فراهم کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « محصولات ما قابلیت سفارشی سازی برای خریدارن مانند رنگ بندی و تغییر سایز دارد و از کیفیت آن چیزی کم نمیگردد.»

گفتنی است سیب چوب، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ایجاد بستر همکاری در فروشکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت سیب چوب به آدرس sibchob.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091014*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید